Płońsk rulez - zurzycie olej - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
moje w espani auto składane 1996
- olej od wymiany do wymiany
1.8td - przebieg , a skąd to możemy wiedzieć ????
----> popsuło się w nim chyba wszystko silnik jeszcze żyje !!
  
 
Cytat:
2006-03-26 15:33:04, fryszard pisze:
fever to ty niewiesz ze tylko ford sie psuje?



oczywiście że tylko ford sie psuje
a ukochany przez polski naród VW nigdy!
raz do mojego mechaniora przyjechał gościu Passatem i cyt.
"panie takie dobre auto odkąd kupiłem nic przy nim nie robiłem"
a auto było padaka i okazało sie do naprawy było praktycznie wszystko
jak mi pózniej mechanior mówił

Mój zetec 200kkm z lpg (co nie jest bez znaczenia) dolewam 0,5 l na 15kkm, made in saarlouis germany
muszem jeszczem dodać że troche wycieka na łączeniu ze skrzyniom

[ wiadomość edytowana przez: Magz dnia 2006-03-26 19:38:22 ]
  
 
Zetec 1,6 16v (niemiec) z LPG 180tys od wymiany do wymiany ani grama oleju nie dolewam do silnika
  
 
Cytat:
2006-03-26 15:33:04, fryszard pisze:
fever to ty niewiesz ze tylko ford sie psuje? inne auta sie wogóle nie psują przeciez kolega fa1th ma racje, tylko ford sie psuje, pozatym przeciez w innych autach sie nie dolewa oleju mało tego do niektórych ale tych drozszych nawet sie paliwa nie leje bo przeciez na powietrze jezdza. jednym zdaniem ford gówno wort.



a czy ja napisalem ze tylko ford sie psuje? jakos niesadze!! peosze wyraznie czytac posty...
  
 
Cytat:
a czy ja napisalem ze tylko ford sie psuje? jakos niesadze!! peosze wyraznie czytac posty...


a czy ja napisałem ze ty tak napisałes? prosze uwaznie czytac posty
  
 
no moje 1.4 bez dolewki przez pierwse 10tys teraz dolalem po 5 tys jakies 300-400ml.

magz ty masz naprawde jakies problemy z tym VW co wpis to musisz temat ruszyc przykra sprawa
  
 
eee tam bugz ty coś wiecznie sfrustrowany jesteś..
  
 
1,3 jednopunkt 1993r. Germany
silnik nie iwem ile ma przejechane 145,000 lub 245,000 ale wiem ze to drugi silnik w tej budzie - mial byc 1,6 16V a nie ma ale nie marudze na 12,000 km ~ 1 literek oleju
troszki wycieka przez uszczelniacz i uszczelke na pompie oleju
no ale sam fakt spalania mnie cieszy a olej - 1,3 to i tak bedzie bral troszke jak mu sie pocisnie wiecej
  
 
Cytat:
2006-03-26 12:47:28, piterol pisze:
Da sie temu jakoś zaradzić???



no najlepiej to chyab ta uszczelkę wymienić. Z tym że ja nie mam na to czasu
  
 
Ja mam "polskiego" escorta 1.3 l EFI (ba takiego jak fryszard) i również zero zużycia oleju między przeglądami (czyli co 15 tyś. km), co innego zawieszenie, co jakiś czas coś jest do zrobienia.
  
 
No dobrze zatem..

Czyli olej spala nie tylko mój, u innych problem jest podobny. Jest do moim zdaniem niedopuszczalne w aucie z takim przebiegiem. Ale damy temu spokój.

Co zatem może być przyczyną tego zużycia ? Co najmniej "setki" oleju na 1000 km.

Silnik suchy, spód suchy, nie widać wycieków, plamy pod autem również nie stawierdza się.

Co w takim razie pozostaje ? Nie wiem, może wymiana uszczelniaczy zaworów ? A jeśli tak, to jak to wygląda ? CO trzeba zdemontować, żeby to wymienić oraz jaki może być tego koszt ? Wiem, można by olać i po prostu sobie tę setkę co 1000 km dolewać, ale ja mam świra na punkcie sprawności auta i u mnie musi grać all na 100%.
  
 
Essie 1.6 zeta madafaka Germany ze 115 000 km przebiegu.....dopóki nie było gazu nie brał ani grama oleju (albo paliwa w misce przybywało ) a teraz z gazem automatycznie pojawił się upływ oleju ale niewielki - do 0,3 l na 12 000 km (łącznie z wyciekiem na uszczelniaczu wału korbowego )....tak, że myślę iż nie jest źle..........ba nawet jest dobrze bo dopóki nie założyłem gazu to się trochę niepokoiłem, że oleju nie zużywa - przecięż każde auto olej zużywa, tylko w wielu przypadkach poziom oleju uzupełniany jest przez benzynkę i zużycia nie widać
  
 
Cytat:
2006-03-27 11:21:55, Andrew pisze:
) a teraz z gazem automatycznie pojawił się upływ oleju ale niewielki - do 0,3 l na 12 000 km


No więc o to właśnie chodzi. 0,3 na 12.000 km, to bym nawet nie zuważył, bo wymieniam co 10.000.

Ale ja dolałem litr po przejechaniu 6000 km w aucie z przebiegiem 64.000 km. Mam chyba zatem prawo nieco się wnerwiać.
  
 
A mój made in Płońsk przebieg 86tyś od wymiany do wymiany czyli co 15tyś nic nie bierze "nawet nie zaglądam"
na bagnet bo to strata czasu. Dodam że jeżdze na Mobilu Super FE 5W/30
  
 
Cytat:
2006-03-26 21:41:27, BUGZ pisze:
....magz ty masz naprawde jakies problemy z tym VW co wpis to musisz temat ruszyc przykra sprawa


dokładnie BUGZ też mi się to rzuciło w oczy kolegę wyraźnie fałwej jakoś boli przy każdej okazji musi o nim wspomnieć

a co do tematu wątku, to ojciec kiedyś miał `98 ghia z płońska, kupiony nowy w salonie, zrobiliśmy nim 90tyś i nie było żadnych problemów z olejem
mój cabrio pomimo przebiegu 230tys, LPG i olej pełen syntetyk też nie wymagał dolewek od wymiany do wymiany (co 10tys)

[ wiadomość edytowana przez: micab dnia 2006-03-27 12:33:25 ]
  
 
Silnik 1,3 96 Germany 1 litr na 1000-1500 km
  
 
Cytat:
2006-03-27 12:30:43, micab pisze:
(...) LPG i olej pełen syntetyk też nie wymagał dolewek od wymiany do wymiany (co 10tys)


jakbym wymieniał olej co 10kkm, to też bym nie dolewał
  
 
1,6 16V na sekwencji
ostatnio po 10 000 dolałem 0,5l czy to niepokojące, czy można z tym żyć
  
 
1.8 D.LEJE 2.5 LIT NA 1000 KM.chodzi super tylko jak postaoi to strasznie zakopci na szaro ..to chyba ten olej
  
 
Witam koledzy i kolezanki. Powiedzcie mi jak to jest z olejem, ze kazdy wymienia co inny dystans. Mam 1.8 TD na mineralnym 15/40 mialem kilka duzych dolewek (kolo 1L na 5000 - suchy to silnik nie jest) musze wiec zmieniac po 10 tys czy poczekac do 15k??