Cytat:
|
2008-04-17 11:58:00, surec pisze:
A Ty zerknij jak się liczy śruby.... A co do PKM, to miałem przez 5 lat na studiach... więc trochę się nalizałem
|
|
No to chyba mieliśmy inne
Cytat:
|
Jakby miały przenosić obciążenie, to muszą być pasowane, a luz jest kilka setek, bo inaczej byś koła nie założył. Rozumiem, że wg Ciebie: 1. albo się kasuje luz, czyli koło się przemieszcza ciągle, by nacisk był na pierścieniu na dole, ale wtedy śruby muszą być niedokręcone
|
|
Oczywiście że dokręcone, tyle że odpowiednim momentem, nie do oporu.
Cytat:
|
2. albo pierścień przenosi obciążenie poprzez powietrze (czyli ten właśnie luz) Włóż szczelinomierz jak auto stoi i zobaczysz, że wszędzie jest szczelina. Mała, bo mała, ale jest...
|
|
Nie mam szczelinomierza pod ręką.
Mała w kategorii niemierzalne
U mnie na felgach stalowych nie ma luzu, po protsu opiera się o piaste.