Plastikowe dystanse- bezpieczne? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2008-04-17 11:52:26, lukas_s pisze:
Koledzy: surec i wesul - mam nadzieję że nie dojdzie do większych spięć między Wami? Odpuście sobie docinki i spieranie się bo troszkę już to straciło smak.


bez obawy...
ok, masz rację, kończymy temat.
Tak czy owak, pierścienie plastikowe są bezpieczne.
  
 
Cytat:
2008-04-17 12:56:11, surec pisze:
bez obawy... ok, masz rację, kończymy temat. Tak czy owak, pierścienie plastikowe są bezpieczne.



Zgadzam się.
  
 
Cytat:
2008-04-17 11:58:00, surec pisze:
A Ty zerknij jak się liczy śruby.... A co do PKM, to miałem przez 5 lat na studiach... więc trochę się nalizałem



No to chyba mieliśmy inne

Cytat:
Jakby miały przenosić obciążenie, to muszą być pasowane, a luz jest kilka setek, bo inaczej byś koła nie założył. Rozumiem, że wg Ciebie: 1. albo się kasuje luz, czyli koło się przemieszcza ciągle, by nacisk był na pierścieniu na dole, ale wtedy śruby muszą być niedokręcone



Oczywiście że dokręcone, tyle że odpowiednim momentem, nie do oporu.

Cytat:
2. albo pierścień przenosi obciążenie poprzez powietrze (czyli ten właśnie luz) Włóż szczelinomierz jak auto stoi i zobaczysz, że wszędzie jest szczelina. Mała, bo mała, ale jest...



Nie mam szczelinomierza pod ręką.
Mała w kategorii niemierzalne
U mnie na felgach stalowych nie ma luzu, po protsu opiera się o piaste.