Walek rozrzadu Swiatek 760 [126] - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-05-30 18:25:00, blade87 pisze:
hym a jak tam pojade innym samochodem ? to atrakcja/usługa bedzie na tych samych zasadach ? :> chodzi mi o bmw 320 1979 r


  
 
ktos moglby mi rzucic mailem do Kałuży jesli takowego posiada?
  
 
Nie ma najmniejszego sensu tylko telefon.
Odpisuje jak ma czas czyli raz na kilka tygodni.
Kiedys wysłałem mu pytanie o nastawy wałka i dostalem jakos po 2 mcach ....
  
 
jak masz to wrzuc. przyda sie tak czy siak
  
 
wysłałem napriv ale dam i tutaj

kaluzamsport@op.pl
tel (0 41) 361 52 48
  
 
jaki wsadzic walek rozrzadu do seryjnego malucha nie chce jakiejs mocy 50km tylko poprawic mu dynamike ,i jeszcze kolo zamachowe ok4kg z czasem
  
 
Hmm, nie wiem
  
 
Odkopię dziada

Składam nowy silniczek do boba i mam dylemat związany z doborem wałka.
555 Kałuża?
385 Świątek?
760 Świątek?

Napiszcie na jakich wałkach jeździcie- chodzi głównie o mocnego boba do KJS.
Do teraz śmigałem na jakimś( nie ma oznaczeń) wałku wyścigowym i na ciasnych placach miałem problem z brakiem dołu.
  
 
385 to taki turystyczno sportowy raczej,
555 jest uniwersalne, każdy to pcha i raczej sobie chwali, na kajtki chyba w sam raz, moj silnik na 555 jeździł całkiem całkiem przyjemni...
  
 
555 a do tego głowica na większych zaworkach

[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2008-07-04 17:26:53 ]
  
 
jak brakuje Ci dołu to 385 tylko nie licz że przy 6 tyś będziesz jeszcze mógł go pokręcić, kwestia jakie kajtki są u Ciebie. jak jest ciasno to 385 będzie idealny jak szybkie i bez kręcenia wokół słupków to 555
  
 
ja jeżdżę na KJSech na wałku "na górę" od Henricha

jak próba jest ciasna wymaga trochę specyficznej jazdy dostosowanej do tego ze motor ciągnie górą ale ogólnie daje rade