Szpera Quaife/ Dyskowa, 8-10, Kalina, Priora, 2110 - Opel - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dyfra z jugola nigdy nie widzialem niestety, ale przypuszczam ze bedzie ten sam problem, roznica w wielkosci miedzy lada a klasycznym dfem/polonezem jest bardzo duza
  
 
trzeba by to porównać ale z zewnątrz wyglądają niemal identycznie

http://img368.imageshack.us/img368/5928/p1070494mediumoh3.jpg
  
 
no z zewnatrz to wiesz...trzeba by wymontowac wnetrze i pomierzyc wszystko
  
 
to wiadomo

lada to fiat 124 w dodatku z tego samego okresu co 125 więc myślę, że może być wymienne, choć bez rozebreania to można sobie pogadać
  
 
niby tak, ale jednak chyba nie, choc jeśli tak będzie zostałbyś zbawcą polskich fanów 125p znajdując im sposób na tanią szperę...
  
 
Cytat:
2011-11-12 20:15:38, 3zeR_MDS pisze:
niby tak, ale jednak chyba nie, choc jeśli tak będzie zostałbyś zbawcą polskich fanów 125p znajdując im sposób na tanią szperę...



jeśli ładowski układ różnicowy zmieścisz w gruszkę mostu i koło talerzowe z atakiem uda ci się dopasować to dopracowanie półosi nie robi już kłopotu.

jeśłi chodzi o pólosie, zwracałem się kiedyś o pomoc do tej firmy :
Rok powstania - 1990
Motomax sp. z o.o.
87-100 Toruń , ul. Grudziądzka 151,
tel. (056) 623 83 16, 655 80 08

Połączyli zupełnie 2 różne półosie przez specjalną nafrezowaną tuleję i przycieli na odpowiednią długość. Działa do tej pory.

ps. Ciekawostka.. mają w ofercie szpere do fiata 126p - malucha
  
 
tu nie chodzi o półosie tylko o zamontowanie samego układu różnicowego w obudowie dfa. Jak się komuś chce to nie ma nic prostszego tylko wziąć seryjny dyfer z łady który na byle złomie za pół darmo można kupić i sprobowac dopasowac do obudowy fiatowskiej i wszystko bedzie jasne. ja niestety nie mam czasu na takie proby ani mostu do fiata nie posiadam
  
 
Chyba prościej do ładowskiego mostu przyspawać wszystkie uchwytu z mostu DFa i w ten sposób dopasować do DFa.
  
 

niekoniecznie.
po pierwsze trzeba wziąć oba dyfry do ręki obok siebie i porównać.
może dobrać łożyska wystarczy a może tylko przetoczyć i posadzić na oryginalne fiatowskie.
to samo z wieńcem i atakiem, sprawdzić dopasować i jeździć.