Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-01-16 21:47:24 dokladnie frajda zawsze jest. nie wiem po co ludzie zakladaja ze wszyscu musza wygrac. niektorzy jezdza zeby pojezdzic |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2011-01-16 22:28:36
Wygra tylko jeden Oby ta inicjatywa wypaliła bo zapowiada się bardzo ciekawie, a i grupy są rozsądnie zdefiniowane - ciekawe tylko jaka będzie frekwencja w Bisie. |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2011-01-16 23:38:27 Patrząc na to wszystko to chyba w tym tygodniu odwiedzę Cie Darku w celu pobrania moich drzwi |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2011-01-17 10:08:42 koszty
co do kosztów to macie opisane ile to kosztuje przy N grupowym SC, Oczywiście większość z was musi doliczyć jeszcze koszt dojazdu i przez to braku możliwości treningów. |
kylo125 F&F MEMBER Fiat125p Lublin | 2011-01-17 18:14:20 Speszyli for ju chłosta
A poważnie mówiąc to fajnie byłoby zobaczyć walczące na torze kanty, łady czy poldki, choć tą inicjatywę też uważam za świetną. |
co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2011-01-17 18:20:02
to co piszesz nijak ma się do załącznika J, teraz pytanie czy organizator wymyśla sobie jakieś dodatkowe wymagania czy jesteś żle poinformowany ?? |
Mrally fiat 126 S650 Bierun | 2011-01-17 18:34:40 Tak powiedział mi dzis Christophe,wiec tylko powtórzyłem. |
co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2011-01-17 18:56:58 własnie rozmawiałem z Christoph'em i wymóg zastrzałów w postaci krzyża bądź 2 rur będzie obowiązywał przy drzwiach kierowcy z laminatu, przy drzwiach seryjnych klatka ma byc według załącznika J |
5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2011-01-17 19:00:58 miejmy nadzieje ze to wypali [ wiadomość edytowana przez: 5Turbo dnia 2011-01-17 19:27:43 ] |
kopi Czernichów | 2011-01-17 21:23:47 Niestety jak to w polsce, każdy mówi a mało robi.Ja mówie, bede na jednej eliminacji i mam nadzieję że dotrzymam słowa. |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2011-01-17 22:04:54 Ja podobnie jak Kopi deklaruje start w co najmniej jednej rundzie, chociaż patrząc na totalnie liberalny regulamin czasem może to być jednorazowy start bo nawet mocną 650tką ciężko walczyć z 850 :/ |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2011-01-17 22:18:05 A czy ktoś ma jakieś wiadomości nt. innych klas?? Jakby to wyglądąło jakbym chciał wystartować 125p ?? Bo startować z bmw e30 i hondami civic/crx to takie troche krzywdzące.... Ewentualnie czy ktos z F&F planuje dstarty jakimś KDLowskim pojazdem typu 125p/polonez/lada ?? |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2011-01-17 23:32:15 W mocniejszych samochodach to juz chyba zbyt niebezpiecznie jest zeby tak bez wpisowego puszczac |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2011-01-18 10:53:32 z tego co wiem powstaje klasa historyczna gdzie też regulamin ponoć nie ma takich wymagań jak normalnie ale to tylko gdzieś tam usłyszane wiadomości niczym nie potwierdzone, znaczy się klasa napewno powstaje to jest pewne |
stary328 Poznań | 2011-01-18 11:32:18 Witam kolegów!
Jeżeli dobrze zrozumiałem to sezon 2011, to będą "pojeżdżawki" w stylu biegu pokazowego starych,(ale jarych) formuł z ostatniej eliminacji WPP z 2010. Z pytań technicznych - jaka opona będzie dopuszczona? |
co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2011-01-18 11:57:07 TAK, w tym roku ma to być tak zwana runda honorowa
czyli taki prawie wyścig, a prawie robi wielka różnice tak jak to miało miejsce z formułami w zeszłym roku co do opon to w tym roku będzie pewnie pełna dowolność |
Mrally fiat 126 S650 Bierun | 2011-01-18 16:03:41 Jest projekt nowego regulaminu.
Dywizja 1: -Laminat i poliweglan zabroniony -hamulce bebnowe -silnik bez zmian czyli 662 i orginalny blok,głowica gaznik -zawieszenie standardowe -bak w seryjnym miejscu -Waga min 500kg - skrzynia biegów orginalna 4 biegowa(przełozenia dowolne) Dywizja 2: -pojemnosc max 850ccm - hamulce moga byc tarczowe(P I T) -zawieszenie dowolne - bak moze byc z przodu -akumulator w dowolnym miejscu( w D1 tez) -skrzynia dowolna( ale walcze o max 5biegów) -laminaty i poliweglany(w przypadku drzwi kierowcy musi byc krzyż w drzwiach) -waga dowolna -elektryczna pompa paliwa( w D1 również) Christophe walczy równiez o licencje(a raczej jej brak) na ten sezon,ale to jest wielka niewiadoma,równiez prubuje wywalczyc od władz zapis,ze kierowcy którzy beda mieli licencje beda mogli jezdzic normalnie w amatorkach a nie jako gosc. Jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to pisac [ wiadomość edytowana przez: Mrally dnia 2011-01-18 18:23:16 ] |