MALUCH TROPHY - polskie torowe wyścigi 126p - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dokladnie frajda zawsze jest. nie wiem po co ludzie zakladaja ze wszyscu musza wygrac. niektorzy jezdza zeby pojezdzic
  
 
Cytat:
2011-01-16 21:47:24, jaqo pisze:
dokladnie frajda zawsze jest. nie wiem po co ludzie zakladaja ze wszyscu musza wygrac. niektorzy jezdza zeby pojezdzic



Wygra tylko jeden Oby ta inicjatywa wypaliła bo zapowiada się bardzo ciekawie, a i grupy są rozsądnie zdefiniowane - ciekawe tylko jaka będzie frekwencja w Bisie.
  
 
Patrząc na to wszystko to chyba w tym tygodniu odwiedzę Cie Darku w celu pobrania moich drzwi
  
 
koszty

co do kosztów to macie opisane ile to kosztuje przy N grupowym SC, Oczywiście większość z was musi doliczyć jeszcze koszt dojazdu i przez to braku możliwości treningów.
  
 
W tym roku mozna uzywac ciuchów 86 i 8856-2000. fotele i pasy max 10lat od daty produkcji.
-w tym roku nie bedzie wpisowego.
-klatka musi miec krzyz w drzwiach,lub 2 równoległe rury.(kierowca)
-odbiór techniczny bedzie robił organizator

Strona bedzie działac juz w tym tygodniu,i tam wszystko bedzie czarno na bialym.
  
 
zaraz zostanę wychłostany ale nie lepszym pomysłem od maluchów są ciut większe auta z KDL ?

oczywiście pomysł zajefajny biorąc pod uwagę liberalny regulamin i wogule jakąkolwiek inicjatywę w naszym kraju.
Uważam jednak, że maluchy nie jadą, a przynajmniej nie jadą tak jak powinny ze względu na wsadzone pln
  
 
Speszyli for ju chłosta
A poważnie mówiąc to fajnie byłoby zobaczyć walczące na torze kanty, łady czy poldki, choć tą inicjatywę też uważam za świetną.
  
 
Cytat:
2011-01-17 17:09:09, Mrally pisze:
.... -klatka musi miec krzyz w drzwiach,lub 2 równoległe rury.(kierowca) ...



to co piszesz nijak ma się do załącznika J, teraz pytanie czy organizator wymyśla sobie jakieś dodatkowe wymagania czy jesteś żle poinformowany ??
  
 
Tak powiedział mi dzis Christophe,wiec tylko powtórzyłem.
  
 
własnie rozmawiałem z Christoph'em i wymóg zastrzałów w postaci krzyża bądź 2 rur będzie obowiązywał przy drzwiach kierowcy z laminatu, przy drzwiach seryjnych klatka ma byc według załącznika J
  
 
miejmy nadzieje ze to wypali

[ wiadomość edytowana przez: 5Turbo dnia 2011-01-17 19:27:43 ]
  
 
Cytat:
2011-01-17 19:00:58, 5Turbo pisze:
miejmy nadzieje ze to wypali [ wiadomość edytowana przez: 5Turbo dnia 2011-01-17 19:27:43 ]



jest 9 100% chętnych na sezon 2011
ogólnie zainteresowane 21 osób na 2012,wiec chyba sie pogonimy wszyscy za rok
  
 
Niestety jak to w polsce, każdy mówi a mało robi.Ja mówie, bede na jednej eliminacji i mam nadzieję że dotrzymam słowa.
  
 
Ja podobnie jak Kopi deklaruje start w co najmniej jednej rundzie, chociaż patrząc na totalnie liberalny regulamin czasem może to być jednorazowy start bo nawet mocną 650tką ciężko walczyć z 850 :/
  
 
A czy ktoś ma jakieś wiadomości nt. innych klas?? Jakby to wyglądąło jakbym chciał wystartować 125p ?? Bo startować z bmw e30 i hondami civic/crx to takie troche krzywdzące.... Ewentualnie czy ktos z F&F planuje dstarty jakimś KDLowskim pojazdem typu 125p/polonez/lada ??
  
 
W mocniejszych samochodach to juz chyba zbyt niebezpiecznie jest zeby tak bez wpisowego puszczac
  
 
z tego co wiem powstaje klasa historyczna gdzie też regulamin ponoć nie ma takich wymagań jak normalnie ale to tylko gdzieś tam usłyszane wiadomości niczym nie potwierdzone, znaczy się klasa napewno powstaje to jest pewne
  
 
Witam kolegów!
Jeżeli dobrze zrozumiałem to sezon 2011, to będą "pojeżdżawki" w stylu biegu pokazowego starych,(ale jarych) formuł z ostatniej eliminacji WPP z 2010.

Z pytań technicznych - jaka opona będzie dopuszczona?
  
 
TAK, w tym roku ma to być tak zwana runda honorowa
czyli taki prawie wyścig, a prawie robi wielka różnice
tak jak to miało miejsce z formułami w zeszłym roku

co do opon to w tym roku będzie pewnie pełna dowolność
  
 
Jest projekt nowego regulaminu.
Dywizja 1:
-Laminat i poliweglan zabroniony
-hamulce bebnowe
-silnik bez zmian czyli 662 i orginalny blok,głowica gaznik
-zawieszenie standardowe
-bak w seryjnym miejscu
-Waga min 500kg
- skrzynia biegów orginalna 4 biegowa(przełozenia dowolne)

Dywizja 2:
-pojemnosc max 850ccm
- hamulce moga byc tarczowe(P I T)
-zawieszenie dowolne
- bak moze byc z przodu
-akumulator w dowolnym miejscu( w D1 tez)
-skrzynia dowolna( ale walcze o max 5biegów)
-laminaty i poliweglany(w przypadku drzwi kierowcy musi byc krzyż w drzwiach)
-waga dowolna
-elektryczna pompa paliwa( w D1 również)

Christophe walczy równiez o licencje(a raczej jej brak) na ten sezon,ale to jest wielka niewiadoma,równiez prubuje wywalczyc od władz zapis,ze kierowcy którzy beda mieli licencje beda mogli jezdzic normalnie w amatorkach a nie jako gosc.

Jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to pisac



[ wiadomość edytowana przez: Mrally dnia 2011-01-18 18:23:16 ]