[127] Fiat 127 MK II Alitalia - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1,05 ma 70 koni
  
 
Cytat:
2012-01-27 11:25:58, CEHU pisze:
1,05 ma 70 koni


to ja wiem chodzi mi ile miał ten malowany w alitalia
  
 
ojjj... tego to ja już nie wiem.
Swoją drogą dobrze rzeźbisz czystko i staranie
  
 
Ciężko powiedzieć ile wyjdzie, oryginał miał ok 100km. Co do obrotów to myślę, że ok. 9000rpm
  
 
Silnik w końcu zagadał!!

Odpalanie
  
 
Cytat:
2012-03-17 10:35:53, Szym127 pisze:
Silnik w końcu zagadał!! Odpalanie


whisky z colą musi być
ładnie ładnie oby tak dalej, dobry stojak
  
 
Dobre whisky to podstawa
  
 
tam z tyłu ten głos brzmiał jak Walezy???
  
 
Niee, raczej nie
  
 
Wcześniej padł temat obrotów, w piątek silnik trochę pochodził i udało się go bez najmniejszego problemu rozkręcić do ponad 9000rpm, także jest nieźle!

Teraz zabieram się za skrzynię i mam do Was pytanie, nie orientujecie się może czy jakiś samochód z grupy Fiata, który ma taką samą skrzynię jak 127 1050 posiadał przełożenie główne ponad 5.0? Np. Fiorino, jakie miało przełożenie?



[ wiadomość edytowana przez: Szym127 dnia 2012-04-02 16:34:35 ]
  
 
Ponad 5 to chyba tylko Panda i Y10 oba w wersji 4x4, ale czy da się to zaadoptować do skrzyni 127 to nie wiem, jeszcze takiej nie rozbierałem ( a parę już rozebrałem ), jak bart się postara i załatwi swoją w pandzie to będę wiedział
  
 
Jak będziesz wiedział czy da radę to zaadoptować to daj znać
  
 
temat raczej cieżki bo skrzyń jest bardzo mało niestety i trzeba o nie dbać jak sie tylko da. szczególnie jak będzie to się rzeczywiście dokręcać do 9tyś na biegu bo bez obciążenia to całkiem co innego niż gdy masz kompletny zestaw napędowy a już nie wspomne jak jedziesz. Mi 1050 dokręcił się do 8tys a na 4 biegu jak dobrze pamiętam to tylko 6tyś więc różnica jest spora.
  
 
Nie wiem jak wyglada skrzynka 1050 ale głowne z pandy 4x4 wlazi do skrzynnki 900.

  
 
Skoro od 900 pasuje to seryjne 4.69 ze starych 127 moze latwiej bedzie zdobyc. Ale to chyba do czworki a nie piatki?
  
 
no to od 900 nie będzie pasować do większych, sama skrzynia jest juz gabarytowo mniejsza. niestety silnik 1050 i 1300 są jedyne w swoim rodzaju i nic nie idzie z nimi połączyć innego
  
 
Skrzynie mam 4ke i 5tke także jeszcze się trzeba zastanowić co lepiej wkładać. Wolałbym oczywiście piątkę.
Czyli to przełożenie z 900 nie podejdzie do 1050?
  
 
Do skrzyni fiata CC abarth trofeo bylo homologowane przelozenie 5,5 (tak z pamieci pisze)

Kupilem takie z rozsypana skrzynia za worek PLN.Po czym po nr doszlem ze jest to z pandy 4x4 evo 1.

Kupilem skrzynie z 4x4 i pasuje do 900 5biegów bez problemów.
  
 
panda 4x4 ma 5.45:1 {60/11}

z tego co wyczytalem na forum pandy skrzynie z brazylijskich silnikow 1050 i 1300 maja "inne bebechy", ale pewnosci nie mam, nie macalem tego.
  
 
4xtrim czyli jeżeli przełożenie z 900 podejdzie do 1050 to z Pandy też? 900 mam także mogę sprawdzić