ELEKTRYCZNA POMPKA PALIWOWA DO 126 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
AGRUPA problem przlaczania z 2 na 3 podal jako przyklad by uwidocznic wage kazdego technicznego szczegolu w sporcie, a nie ze mu brakuje paliwa.

Przynajmniej tak to odebralem
  
 
Dokładnie chodziło mi o to żeby zobrazować olbrzymią wagę szczegółów.
ps. ja na zawody potrzebuję około 20l paliwa wysokooktanowego.
Na zawodach przejeżdza się : 2 treningi wolne po 3 okr, 2 treningi oficjalne po 3 okr, 3 kwalifikacje po 4 okr. i finał 1 raz po 6 okr.
Łatwo obliczyć że zawody mają 60km (1 okr. =ok 1100m)
tak więc chyba mój samochód sporo pali (i nie jest to kwestja złej regulacji)
a co do pompki: potrzebna mi elektryczna ponieważ w każdym momencie podaje taką samą ilość paliwa. I o to mi chodzi!!!
  
 
nie no ja rozumiem ze podaje zawsze jednakowo tylko po co skoro jak bedzie podawac tyle samo przy mniejszych obrotach co przy wiekszych to po porstu zawor iglicowy zostanie przez plywak zblokowany i to co podala pompa pojdzie z powrotem do baku??chyba ze omijam jakis szczegol ale nie wydaje mi sie.moze masz inny gazxnik??
  
 
oki, wszystko się zgadza.
mój silnik jak zauważyłeś zużywa bardzo dużo paliwa.
jak już wspomniłem że w tej dyscyplinie ważne są szczegóły,
Nie będe ukrywał że się nie znam na silnikach, w momencie robienia silnika, konstruktor zapytał mnie czy będe jezdził na elektrycznej pompie paliwa, odpowiedziałem że nie a on pokręcił głową i podał mi powody dla których powinienem założyć, czyli mała wydajność przy niskich obrotach, opory, podatność na awarie itp.
  
 
to pewnie jakies szczegoly techniczne powodują koniecznosczastosowania takiej pompy.szkoda ze nie masz takiej doglebnej wiedzy nt.silnika swojego.napisz cokolwiek o nim,chetnie sie dowiem co w trawie piszczy
  
 
pompka standardowa w przeważającym zakresie obrotów podaje więcej paliwa na niższych obrotach, niż na wyższych.. więc może o to chodzi.
  
 
chłopaki niestety ja skupiam się na wszystkim innym niż silniki!!!!
wszystko szykuję sam poza motorem
(dla mnie czarna magia).
a każdy mechanik zajmujący się modyfikacjami nie zdradzi tajemnicy!!!!
ja znam tylko jakieś ogólniki, ale szczegółów nie znam,
  
 
odpowiadam aliemu po co ele pompaka.
1 zawsze daje dużo paliwka
2 wałek rozrządu nie ma dodatkowego obciążenia(dodatkowe 0,5 km)
3 ele pompka przeżyje kilka silników 126
4 najlepsza ale nie najtańsza to vw I
  
 
Mam pytanko odnosnie pompy paliwa do fiata 126p,
bo normalnie mam dosyc,kombinowalem
przy starej,ale dalem spokuj i dalej nie ssie,
tzn czasami zaciagnie,pochodzi,a za chwile
brak paliwa nawet w przewodach,
o co chodzi?popychacz tez nowy
  
 
miałem zamontowaną elektryczną od poloneza trucka jak zdejmowałem odpływ to paliwko leciało nawet przy dużych obrotach silnika czyli podczas jazdy paliwo dostarczane go gaznika jest zawsze a w dodatku pompa jest zewnetrzna
koszt takiej pompy około 150zł najwięcej jest ich na słomczynie
pogadaj z kretem to powie ci jakie dostosować optymalne ćiśnienie zresztą będe się z nim widział to pogadam
  
 
Ja do swapa wyrwałem elektryczną pompke od bety 520 za 110 cisnienie to ok. 3-4 barów jak tweirdził sprzedawca
  
 
Cytat:
2005-03-22 21:05:04, BLUE_650 pisze:
Ja do swapa wyrwałem elektryczną pompke od bety 520 za 110 cisnienie to ok. 3-4 barów jak tweirdził sprzedawca

takie ciśnienie stosuje się do wielopunktu sprawdzałeś już ją w aucie?? żeby zaworka iglicowego nie przepchała
  
 
największą zaleta pompki elektrycznej jest to ze jest mniej awaryjna
zadnych uszczelek papierowych podstawek bakielitowych, popychaczy itp. mi membrana co chwile padała
wkurza to ze wszystko gra a membrana siada i nie pojedziesz
ja też sobie próbuje elektryczną skombinować
  
 
w silniku wtryskowym jest regulator na listwie wiec kajn problem, w gaznikowych moze sie zaczac rzeznia z zaworkiem igilicowym wiec proponuje dorobic se potencjometr do pompki jakby za silna byla
  
 
Cytat:
2005-03-22 23:42:20, widynek pisze:
takie ciśnienie stosuje się do wielopunktu sprawdzałeś już ją w aucie?? żeby zaworka iglicowego nie przepchała



To jest monowtrysk.
  
 
informacja z ostatniej chwili ....
kolega napisał mi że w swoim maluchu kilka lat temu miał zamontowaną pompe od jakiegoś zagranicznego samochodu nie pamięta dokładnie od jakiego ale prawdo podobnie od jakiegoś opla dowiem się jeszcze więcej
  
 
Cytat:
2005-03-22 23:42:20, widynek pisze:
takie ciśnienie stosuje się do wielopunktu sprawdzałeś już ją w aucie?? żeby zaworka iglicowego nie przepchała


heh jaki wielopunkt koles chciał mi wcisnąc 9 barów
  
 
ja znam auto, gdzie jest pompa 3bary a silnik jest zasilany wielopunktowym wtryskiem, na tym oparłem swoją wypowiedź 9 barów?od jakiego to było auta?
  
 
ja w swoim SWAPie mailem pompke od peugeota 605..ale dokladnie nie wiem od "ktorego" puga..ani ile barow...
  
 
Cytat:
2005-03-24 16:13:19, widynek pisze:
ja znam auto, gdzie jest pompa 3bary a silnik jest zasilany wielopunktowym wtryskiem, na tym oparłem swoją wypowiedź 9 barów?od jakiego to było auta?



nie wiem od czego to było ale napewno od duuuzego ja mam 3 bary od bmw 520 i do 900 styknie