Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() minon toyota carina e turek | 2004-01-29 21:03:17 jasne, ale według instrukcji większości aut, nawet na początku lat 90 zalecana była już Lo95, a konstrukcje są przygotowywane do 91 (dobrze nazwałeś to "muszą umieć jeździć"), gdyż tego wymagają przepisy homologacyjne, ale daleko jest wtedy do optymalnej pracy silnika, i ubywa parę koni. a na pewno nigdy nie konstruowano silnika na ubogą mieszankę, po to żeby jeździć w niemczech na etylinie poniżej 90, jak to wytłumaczył jeden z serwisantów. u mnie w aucie czuję róznicę między 95 a 98, więc nawet bym nie próbował "przemieszczać się" cariną na Lo 91, bo wtedy to nawet toyota nie dałaby przyjemności z jazdy. |
![]() minon toyota carina e turek | 2004-01-29 21:05:19 jasne, ale według instrukcji większości aut, nawet na początku lat 90 zalecana była już Lo95, a konstrukcje są przygotowywane do 91 (dobrze nazwałeś to "muszą umieć jeździć"), gdyż tego wymagają przepisy homologacyjne, ale daleko jest wtedy do optymalnej pracy silnika, i ubywa parę koni. a na pewno nigdy nie konstruowano silnika na ubogą mieszankę, po to żeby jeździć w niemczech na etylinie poniżej 90, jak to wytłumaczył jeden z serwisantów. u mnie w aucie czuję róznicę między 95 a 98, więc nawet bym nie próbował "przemieszczać się" cariną na Lo 91, bo wtedy to nawet toyota nie dałaby przyjemności z jazdy. |
![]() minon toyota carina e turek | 2004-02-03 20:18:01 na szczęście mam taki przywilej, że mój chrzestny jest ajentem kilku stacji schella, no i tankuję u niego po atrakcyjnej cenie v-power, a ona ma więcej niż 91. |
![]() Aleks Mitsubishi Carisma Warszawa | 2004-02-03 20:33:15 Tylko pozazdrościć! Dawniej warto było mieć znajomego w mięsnym, a teraz na stacji benzynowej. |