Sportowe zawieszenie przod do malana - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2004-01-17 14:13:32, Qba pisze:
obecnie takie wchacze sa do kupienia an Ebay`u...mysle ze za bardzo dobra kase bo 150 euro za nowe!

Abarth



ta... juz 331 euro.. grr
  
 
KIEDYŚ BILSTEINY MOŻNA BYŁO KUPIĆ ALBO ŻÓŁTE ALBO CZARNE (NIE REGULOWANE I NIE ROZBIERALNE).
TERAZ JUZ KOMBINUJĄ, NAWET GUMKI POD AMORTYZATORY DAJĄ CHUJOWE.
  
 
mam pytanie dotyczace tych Spaxow...ktore sa dostepne w tej firmie...
jak u nich jest ze "sztywnoscia", twardoscia...no i jak z "wytrzymaloscia skoro nie sa rozbieralne"
bo koszt 900za pare...to dosyc sporo...jezeli Koni maja kosztowac ok 700 zł za pare...
THX
  
 
@ madcar

jak juz pisalem w jednym z powyzszych postow, mam dlugoletnie doswiadczenie z spaxami w roznych autach i dotychczas nie mialem powodu do skarg.

w maluchu spaxow wprawdzie jeszcze nie mialem, ale mysle, ze mozna doswiadczenia z tymi amorami z innych samochodow in na 126 przeniesc.

poprez wielostopniowa (w amorach do malucha prawdopodbnie 14-stopniowa) regulacje masz mozliwosc ustawienia twardosci w stosunku 3 :1 ("rozciag" do "scicku") wedlug twoich upodoban. mozesz wyjsc z zalozenia, ze pozycja minimum bedzie odpowiadala serii a max. bedzie przypuszczalnie bardzo radykalny i do uzytku w sporcie tylko na torach plaskich.

co do wytrzymalosci, to nie moge robic zadnej prognozy ale u mnie i u ludzi uzywajacych spaxy, ktorych znam sa mi jakiekolwiek awarie w tym zakresie nie znane.

w najgorszym wypadku maja gwarancje - ile daje polski dealer, musisz go zapytac.

ceny spaxow sa w porownaniu do amorow koni/bilstein o podobnym wyposazeniu/mozliwosciach regulacji zewnetrznej sporo nizsze.