[126] Remont silnika - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Gdzie w Warszawie tanio zrobie remont silnika ?
Szlif wału itp Znalazłem na zumi dużo zakładów , więc nie piszcie żebym szukał na google itp .

Chodzi mi o to czy ktoś może polecic jakiś warsztat z własnego doświadczenia .Najlepiej Wola lub Mokotów.

I czy taki zestaw uszczelek jest coś warty , czy lepiej kupować oddzielnie ? Tytuł strony

[ wiadomość edytowana przez: janek3 dnia 2009-07-06 10:41:10 ]
  
 
Cytat:
2009-07-06 10:36:35, janek3 pisze:
Gdzie w Warszawie tanio zrobie remont silnika ? Szlif wału itp Znalazłem na zumi dużo zakładów , więc nie piszcie żebym szukał na google itp . Chodzi mi o to czy ktoś może polecic jakiś warsztat z własnego doświadczenia .Najlepiej Wola lub Mokotów. I czy taki zestaw uszczelek jest coś warty , czy lepiej kupować oddzielnie ? Tytuł strony [ wiadomość edytowana przez: janek3 dnia 2009-07-06 10:41:10 ]


Witam.
Polecam ci uszczelki z firmy Ajust(www.ajust.pl)z uszczelniaczami Corteco.Mimo że są drogie(prawie 40zł)są naprawde dobrej jakości
  
 
Cytat:
2009-07-06 10:36:35, janek3 pisze:
Gdzie w Warszawie tanio zrobie remont silnika ? Szlif wału itp Znalazłem na zumi dużo zakładów , więc nie piszcie żebym szukał na google itp . Chodzi mi o to czy ktoś może polecic jakiś warsztat z własnego doświadczenia .Najlepiej Wola lub Mokotów. I czy taki zestaw uszczelek jest coś warty , czy lepiej kupować oddzielnie ? Tytuł strony [ wiadomość edytowana przez: janek3 dnia 2009-07-06 10:41:10 ]


Witam.
Polecam ci uszczelki z firmy Ajust(www.ajust.pl)z uszczelniaczami Corteco.Mimo że są drogie(prawie 40zł)są naprawde dobrej jakości
  
 
Robie remont silnika ,ale nie wiem czy był wcześniej remontowany . Maluch byl kupiony od jakiegoś dziadka .
Ponieważ robie to pierwszy raz mam pare pytań :
- czy najpierw mam zanieść cylindry do szlifu , potem szlifierz mi powie jakie tłoki kupić , czy cylindry są szlifowane pod konkrente tłoki tzn szlifierz powie mi że trzeba zrobić np II szlif . Kupie takie tłoki i on pod nie wyszfiluje cylindry ?
- to samo pytanie co wyżej odnośnie wału i panewek głównych ?
- czy lepiej się może kupić zestaw naprawczy ?
  
 
- najpierw zanieś do pomiarów - szlifierz Ci powie co z tego wyjdzie - kupisz tłoki i zanieś wszystko do szlifowania (tłoki mają różne grupy selekcyjne więc szlifa się robi pod konkretny tłok
- wał można szlifować bez panewek - one sa pod konkretny szlif i tyle - jeżeli oczywiście da się jeszcze coś z niego wyszlifować

I jeszcze korby daj pomierzyć czy nie trzeba ich robić.