Badania na wywrotność aut - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A poza testem sprawdziliśmy że na wstecznym 103km/h
  
 
Cigi, oj wpadasz na mój grunt

zdecydowanie uważam że samochodziki które wymieniłeś to są uterenowieione kombi - czyli takie cóś POMIĘDZY kombi a SUV'em - ma to niżej położony środek ciężkości niż SUV, ale więcej niż osobówki (nie chce mi się dyskutować. czy ten środek ciężkości jest w Subarynce niżej niż w Corollce...)
fakt że są te, nazwijmy je SAW, (Sport Acitivity Vech., lub właśnie SUW - Sport Utility Wagon) - ale SUV toto nie jest z pewnością - wystarczy że stanę swoim "compact-SUV'em" obok któregokolwiek z tamtych - ja i tak mam jednego z niższych 4Runnerów (mniejszy prześwit niż w lepszych wersjach itd.) - a pewnie i tak będzie wyższy/większy od Twojej piątki (no, na pewno wyższy, kwestia wielkości już nie jest epwna, bo wszyscy wiemy że co nowszy model to jest większy i tak np. nowe Polo jest większe od GolfaI) a mój jest już wiekowy...
  
 
Cytat:
2004-03-30 08:29:41, cigi pisze:
A poza testem sprawdziliśmy że na wstecznym 103km/h



To samo podali w Wysokich Obrotach (GazWyb). Czy to Ty robiłeś tamten test, czy tylko zbieżność ??? A w ogóle pracujesz w/dla Subaru???

Prześwit 20 cm jest na pewno większy niż w Corolli

MaciekB
Zgadzam się
  
 
Ale macie problemy, przecież to nie Toyota

Ja powiem tak: fajny samochód , w Top Gear też go pochwalili