[126] ucieka przod na zakretach i .... - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jest twardo ale takie byly zalozenia ze ma trzymac sie drogi jakby byl przyklejony, na poczatku wszystko bylo dobrze po obnizeniu, ale teraz jest fatalnie, felgi sa 4,5x13'' z nowymi oponami zimowymi 135/70R13 i kola sa wywazone!!!
  
 
Też obstawiał bym, że jest za twardo.
U siebie też wróciłem do miekkszego przodu i od razu zaczął się słuchać.
  
 
Wiesz jak uwazasz ze im twardziej tym lepiej woz sie bedzie trzymal to mzoe w ogoel wspawaj rure zamiast amortyzatora??? Przod malucha jest lekki i jak bedzie zbyt twardo to problemy moga byc
  
 
Ale sluchajcie ten problem sie pojawil od niedawna, a amorki i resor zrobilem w pazdzierniku w 2007r!!! i wszystko bylo ok a teraz zaczely sie problemy, koledzy moi jezdza na takich amorach i resorze i maja twardo a problem nie wystepuje
  
 
może resor jest kiepawo zrobiony , ja mam zrobiony na 13 cm + laga + bilstein i uważam że przód ciutke za twardy ale się już przyzwyczaiłem , wyjeżdżanie przodu jest dla mnie tak naturalne , że jeżdżąc na codzień przednionapedówką nie umiem się w niej odnaleźć
  
 
Cytat:
2008-01-17 15:35:55, cichy_b0b pisze:
Moze bilstein + resor z dodatkowym piorem to troszke zabyt twardo, moze opony gowniane.



mam taką samą konfiguracje, umnie bardzo twardy bill asfaltowy i jeżeli tylko wjadę na poprzeczną przeszkodę muszę zaraz kontrować bo nosi przodem jak ch*j
  
 
bo uj nie kierowcy jesteście
  
 
Koledzy to i ja sie podlacze. Niedawno zalozylem magiel z bisa, na dorabianych mocowaniach (takie dwa mostki wyspawane i przyspawane do grodzi) problemy sa dwa: czasem jak skrecam i juz odkrece kiere, to mam ja w innym polozeniu niz byla przed skretem, a jade na wprost. Kilka szybkich ruchow lewo-prawo i wraca do pierwotnego polozenia. Problem drugi: czasami przy wiekszych predkosciach mam wrazenie jakby prawe kolo zylo wlasnym zyciem, ciezko to opisac, tak jakby robil sie luz na kierownicy. Jakies pomysly??? Kumpel twierdzi, ze dzieje sie tak, bo miagiel jest na gumach.
  
 
Cytat:
2008-01-17 19:31:20, ziemczon pisze:
...Kumpel twierdzi, ze dzieje sie tak, bo miagiel jest na gumach...



piwo dla kumpla, generalnie to firmy wkladaja kupe kasy w rozwoj precyzyjnych uk kierowniczych a ty wkladajac gumy pod magiel na wlasne zyczenie zrobilej ciasto z ukladu kierowniczego

"wywal to gowno" cytujac Czas Apokalipsy
  
 
Widziales kiedys magiel od bisa??? On nawet w oryginale posiada te gumowe obejmy, moze nieprecyzyjnie sie wyrazilem, sorry.
  
 
to ze zrobiłeś geometrie dla normalnego malucha nie oznacza że ona będzie sie spisywać w zglebowanym autku i na dodatek z bilem i sklepanym resorem. a tak z ciekawości nowy resor klepałeś co za lage dołożyłeś, no i gdzie to robiłeś, tylko nie mów że na krawężniku pod blokiem, a bil nie jest wietrzny mógł umrzeć i tyle
  
 
witrzny nie jest jest gazowy
  
 
eee ja sie tam do pisowni nigdy nie przykładałem hehe a właśnie może ten gaz sie ulotnił i nie ma go...
  
 
nie wiecie że bile są wITszne a skrzynie są krUDkie, a i niezapominajmy o korPach nieórywkah
  
 
A moze po zglebieniu geometria przodu jest inna?
  
 
A jeszcze takei pytanie, jezdzisz na syzbkim skrecie czy na zwyklym??
  
 
po obniżeniu przodu 126 i ustawieniu geometrii auto i tak będzie inaczej reagowało na ruchy kierownica niz seria, gdy pękł mi sklepany resor to założyłem "prawie" serie (prawie seryjna wysokosc) do tego przerobiony amor z tyłu jest rewelacja lepsza reakcja niz przy glebie ale nadal dobrze trzyma sie na asfalcie, zawieszenie ma odpowiedni skok w góre i w dół i dobrze wybiera nierówności szutru ustawienie zbieżne (bez obciążenia około 5-6 mm chyba)
  
 
Cytat:
2008-01-18 12:22:18, cichy_b0b pisze:
A jeszcze takei pytanie, jezdzisz na syzbkim skrecie czy na zwyklym??



Przecież napisał że ma magiel z Bisa, to jak tam krótki skręt zrobić?

Sprawdź jeszcze raz geometrie, możesz nawet sznurkiem, a jak wyjdzie że jest źle to dopiero ustaw profesjonalnie na przyrządach.
  
 
Sorry nie zauwazylem

I dobrze ze nei zauwazylem bo koelga ktory wskrzesil temat nci o maglu nei psial, to ziemczon wspominal

[ wiadomość edytowana przez: cichy_b0b dnia 2008-01-18 12:39:39 ]
  
 
sa sposoby na podsterownosc (w ogole nie tylko w malaczach)
1. regulacja cisnienia w kolach
2. podniesienie/obnizenie zawieszenia z przodu/tylu
3. w maluchu skutkowalo wrzucenie worka z piachem na przód
4. uzycie lewej nogi na hamulcu w zakrecie (delikatne przy max. otwarciu przepustnicy)
5. "podparcie się ręcznym"