Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Milten F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2011-01-18 16:57:03 Walcz o starty bez licencji |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2011-01-18 18:12:09 Bez licencji myślę ze raczej nierealne |
hyrob Kobylniki k/Poznania | 2011-01-18 18:45:31 Bez licencji fajnie by pojezdzić, ale nie po to bob z 27 tys. na licznkiu kupiony |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2011-01-18 22:13:29 A ja bym pozwolił na modyfikacje wykraczające po za A grupę z zachowaniem pojemności, bo jak by to ująć - zawsze się trafi ktoś kto to będzie miał gdzieś, więc po co psuć atmosferę zaraz na starcie... |
stary328 Poznań | 2011-01-18 23:20:17 "Runda Honorowa" ma trwać ile okrążeń ? Czy przejazd będzie odbywał się w oba dni wyścigowe tj. sobotę i niedziele ? |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2011-01-19 02:17:05 Doprecyzowując moją wypowiedź dodam, że jestem za pozostawieniem seryjnego gaźnika z dowolnością w kwestii rozwiertów, dysz itp. Dowolna głowica i zasilanie oznacza rozdzielone doloty, pandy, wtryski co wywraca dla mnie ideę D1. |
5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2011-01-19 07:29:14 Ale po co tak kombinowac? Znowu np ktos jezdzac w gorach musi zbudowac nowy silnik zeby byc konkurencyjnym w dywizji 1. Po co te koszty? |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2011-01-19 08:14:38
Chyba nie powiesz mi że silnik z gór, który jedzie 2-3minuty, czy silnik z RallyCrossu, gdzie był tak doprężony że po 4 okrążeniach był nagrzany "do białości" da radę przejechac 30minutowy bieg pełnym ogniem, na większej prędkosci (zwłaszcza w porównaniu z RC) bez modyfikacji ? Dommel - twoja motorownia też chyba będzie musiała by lekko zmodyfikowana pod kątem długiego dystansu ? |
Lila_B Łódź | 2011-01-19 09:37:47
pytanie , czy tak jak w latach 80 tych bedzie mozna mieć wolny wydech czy działkowcy są nieugięci i zadną siła nie można ich przekonac że to jest tor wyścigowy a nie oaza ciszy i spokoju Pozdrawiam Lila |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2011-01-19 10:19:51 Walczcie raczej o ciuchy z utraconą homo, czyli po 99>
albo 01> Bo na kask i ciuchy to 2,5 tysia. A podział zrobić prosto: D1 - homologowana A grupa D2 - Pojemność 800 ccm.- blok seryjny- reszta dowolna. |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2011-01-19 10:27:57 z głośnością to napewno będą ograniczenia więc breda odpada, pustaki itp wydumki dadzą radę.
W D1 nie ma nic napisane o wałku czyli rozumiem że dowolny?? Rozumiem że zawieszenie standardowe to bil i dystanse w to się mieszczą?? bo chyba nie chodzi by jeździć na seryjnym zawieszeniu po torze, ja już się bałem w prawych zakrętach by utrzymać błyszczącym do góry A co do ciuszków to jest opcja wypożyczenia więc aż tyle to znów nie kosztuje, chyba ze ktoś planuje startować w większej ilości imprez to się będzie kalkulować by sobie zakupić. Rozumiem że kubał i pasy też muszą być z homologacją |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2011-01-19 10:28:05
Ciekawe ilu chętnych odpadnie jeżeli dowolna będzie skrzynia i komuś z "grubszym" budżetem przyśni się sprowadzic 6b sekwencję i inne podobne tajle. Regulamin musi by dostosowany do naszych realiów. Tak więc zrobiony z głową - ja jestem tego zdania że jeżeli będzie zbyt libernalny już w pierwszym sezonie, to ludzie zamiast się ganiac zaszyją się w garażach i zaczną robic potworki ktore w końcu nigdy nie wyjadą...bo nie będzie do czego. Dlatego regulamin na pierwszy sezon musi pozwolic wystartowac większej grupie kierowców, a w miarę rozwoju sytuacji można ten regulamin modyfikowac pod katem kolejnego sezonu. D1: -brak laminatów, poliwęglanow -waga 500kg -zawieszenie klasyczne - obowiązkowy resor, wysokośc, amorki dowolne, fabryczne punkty mocowania wahaczy, resora itd. -hamulce - bębnowe -koła - 12/13cali, szerokośc dowolna silnik : 662max, zamach, wałek dowolny (oczywiscie w bloku) Głowica - jeden kanał, gaźnik jeden kanał, średnice w/w i zaworów dowolne. sprzęgło : dowolne skrzynia biegów 4+R, przełożenia dowolne D2 : -waga : 460-480kg, dozwolone poszerzenia, laminaty, poli itd. - zawieszenie - możliwośc zmian konstrukcyjnych - belka z wahaczami zamiast resora. -hamulce - dowolne - koła ?? - max poj. 850ccm, wałek w bloku, chłodzenie tylko powietrzem, zabronione kombinowanie z "płaszczem wodnym" głowica dowolna, zasilanie dowolne poza wtryskiem ( w D1 również) sprzęglo : dowolne Skrzynia biegów : 5 + R, przełożenia dowolne, brak sekwencji (??) Ciekawą sprawą byłoby plombowanie silników - plombuje się po treningach, przed biegiem głównym- tak aby silnik przejechał 2 biegi bez ruszania - to również ograniczyłoby ludzi którzy robili by silnik na jeden bieg - a do czegoś takiego na pewno może dojśc. Przy ewentualnym "unfalu" w następnym biegu kara przesuniecia o ileś pol startowych. Ten pomysł śmierdzi F1 i Borowczykiem, ale uważam że jest dobry. Oczywiście podczas treningów dowolna ilośc silników, w celu odpowiedniego dobrania ustawień. [ wiadomość edytowana przez: Porthos dnia 2011-01-19 10:42:37 ] |
Mrally fiat 126 S650 Bierun | 2011-01-19 10:46:04 Na ten rok nie bedzie potrzebna licencja,info potwierdzone przed chwila przez Christophe.
A sprawa głosnosci jest w toku,i dowiadywac sie u samego organizatora to sam opowie o co chodzi. W d1 ze wzgledów bezpieczenstwa byc moze bedzie dopuszczony poliweglan,lub beda musiałby być oklejone wszystkie szyby,to jest kwestia ustalenia jeszcze. Christophe prosi równiez o jaknajwieksza frekwencje w pierwszej rundzie. |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2011-01-19 10:48:22 Mrally
Wiadomo coś o terminie spotkania organizacyjnego ? |
Mrally fiat 126 S650 Bierun | 2011-01-19 11:05:22 Mi sie wydaje ze regulamin d1 co do silnika jest odpowiedni,ograniczenia zaworów i srednic gaznika wymusza to ze trzeba bedzie rozbierac silniki,bo zawsze znajdzie sie ktos kto bedzie w tym temacie kombinowac,a tego Christophe chce uniknac.
Ludzie z gór i tak musza przygotowac silnik pod kontem 30min jazdy wiec zmiana głowicy to koszt max 500zł( duzy zawór itd,a i tak wiekszosc robi silniki samemu to wielkiej róznicy niezrobi) W d1 zapis o pojemnosci 650,standardowej głowicy i gazniku wydaje mi sie najlepszym pomysłem, nietrzeba bedzie sie rozbierac,a mody ograniczaja sie do zwiekszenia zaworów i srednicy gardzieli gaznika. |
co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2011-01-19 11:18:23 wszystkie propozycje regulaminowe są fajne i warto się nad nimi zastanowić ale to i tak na przyszły sezon - bo w tym roku ma to mieć charakter pokazowy i trzeba podejść bardziej do tego na luzie i nie spinać się w temacie szczegółów co w jakiej dywizji będzie można a co nie
do 2012 jest czas żeby to dopracować myślę że w tym momencie warto się skupić nad tym aby w tym roku pojawiło się możliwie dużo osób, czyli kwestia licencji, strojów homologowanych, wyposażenia homologowanego, warto popracować nad tym aby w tym roku do tematów homologowanych gratów podchodzono bardzo liberalnie i dopuszczali np. starsze ciuchy niż 10 lat (oczywiście w stanie używalności) - ja np. mam ciuchy w standardzie 1986, (a nie 2000 ma być wymagany) w dobrym stanie bo przeleżały połowę swojego życia ale ich użyć nie będę mógł przez co robią się dodatkowe koszty czyli to co zasugerował gregor w tym momencie jest chyba najważniejsze edit: jeżeli kwestia licencji ( w zasadzie jej braku w tym roku) byłaby załatwiona to super - tylko jak by to miało wyglądać ? jakieś szkolenie przed "wyścigiem" ? czy obowiązkowe będą badania i psychotesty ? [ wiadomość edytowana przez: co-driver dnia 2011-01-19 11:28:56 ] |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2011-01-19 12:49:22 Fajnie że coś takiego się dzieje i fajnie że rozgorzała dyskusja. Szkoda że mój maluch nie doczekał takich czasów, no ale jak on jeździł to części było na pęczki w sklepach a samo auto było drugim autem rodzinnym w Polsce
W kwestii organizacji, ja mysle ze trochę za bardzo sie spieszycie z ustalaniem w jakiej dywizji jakie zawory, wałki itd. Ja myslę, żeby sama idea zrodziła się w pierwotnej wersji, bez roztaczania na wejsciu o zmianach. Dopiero kiedy to wypali i zycie zweryfikuje parę problemów, to będzie się mozna zastanawiać co zmienić a co zostawić, tym bardziej ze z tego co widzę to macie sezon testowy, bo skoro 2011 ma być nazwijmy to próbny? Od razu wyjdzie jak duze jest zainteresowanie, ilu chętnych i czy zmiany o których teraz debatujecie typu wałki czy gaźniki będą konieczne. Niemniej jednak rad jestem, iż zobaczę tyle porządnych malców w jednym miejscu |