[127] Fiat 127 MK II Alitalia - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Za worek złota można mieć przełożenie nawet ponad 6 LINK
  
 
Tyle to wiem...6.66
  
 
Cytat:
2012-04-03 20:02:15, Szym127 pisze:
4xtrim czyli jeżeli przełożenie z 900 podejdzie do 1050 to z Pandy też? 900 mam także mogę sprawdzić


Dokladnie.
Wklej foto skrzynki z 1050.Moze to pomoze.


[ wiadomość edytowana przez: 4xtrim dnia 2012-04-04 01:01:26 ]
  
 
Cytat:
Za worek złota można mieć przełożenie nawet ponad 6 LINK


To żaden worek złota...
470 EU, to raptem 2000 tyś zł, więc nie wydaje się drogo.
DO Astry ponad 4000 zł ...
masz pewnośc co do jakości wykonania i trwałosci itp
A co z Uno? - czy dyfer nie będzie pasował ?
Albo cała skrzynia?
Sa zamienne te silniki i skrzynie?
  
 
skrzynia może pasować z uno ale tylko z pierwszy wersji "clip" więc też ciężko dostępne i chyba specjalnie tak jakiegoś fajnego przełożenia nie montowali.
  
 
A z Diesla?
  
 
znaleznione w necie:

UNO CLIP:
skrzynia 5 biegowa 1.) 4,09; 2.) 2,23; 3.) 1,46; 4.) 1,04; 5.) 0,86; R.) 3,71. Przełożenie przekładni 4,41

"Uno Clip jest lekko przekonstruowanym silnikem Fiata 127 mk2 1050/1300 i był on montowany w UNO w wersji Clip/Trend/Sting we Włoszech 1989-1995 oraz w Polsce 1998-2000 - lecz od pierwowzoru miał zmniejszoną pojemność z 1049 cm3 do 994 cm3"

kilka skrzyn lezy na allegro, moga byc dobra baza bo sa w miare "swieze"

[ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2012-04-04 15:42:56 ]

[ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2012-04-04 15:44:53 ]
  
 
Tylko to przełożenie mnie nie satysfakcjonuje, potrzebuje ponad 5...
Jeżeli nic się nie znajdzie to pozostaje zrobienie..
  
 
Tylko nie rób u Świątka w Bydgoszczy
Uno Diesel 1.3 po 89 roku 4.07 ma dyfer
techniczne dane

Kurcze - długie wychodzi...
Może Fiorino?

[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2012-04-05 08:56:10 ]
  
 
Jak będę robił to "u siebie", na świątku teź juź się zawiodłem

Przełoźenia fioriny właśnie nie mogę znaleźć
  
 
Ta która rozbierałem miała 4,07 ( 1,1 brazylijskie ) więc nic ciekawego ma natomiast inny mechanizm wybierania biegów dużo lepszy niż inne skrzynie.
  
 
Szczerze, to bym, nie kombinował, tylko kupił gotowca, nawet za 2000 tysie.
Dorabiałem przełożenia w Wyszkowie i przy jednej sztuce, trwało to dwa miesiące i koszty dużo większe.
  
 
Dlatego jakbym już robił to troszeczkę większą ilość.
  
 
Spruboj spiac silnik ze skrzynia z cc1.1 to by bylo najlepsze rozwiazanie chyba.
Dyfer ze staraj 903 (13/64) wchodzi do 4 z 1050 jednak nie wszystko zazebia sie jak nalezy.
  
 
Cytat:
Spruboj spiac silnik ze skrzynia z cc1.1 to by bylo najlepsze rozwiazanie chyba.
Dyfer ze staraj 903 (13/64) wchodzi do 4 z 1050 jednak nie wszystko zazebia sie jak nalezy.


No własnie...
Walnij całość - skrzynia i silnik- gratów, przełożeń od metra, szper także.
No i praktycznie bez awaryjne.
  
 
gregor to ma byc replika alitalii, tam musi byc brasiliana pod maska a nie silnik z cinkoczento, poza tym chlopak ma juz silnik brasiliane odpicowany na sicher to nie bedzie wkladac ohv, czy fire. tak ze albo popularna skrzynia z cc na flanszy do brasiliany albo kosztowniejsza rzezba w starej skrzyni
  
 
W silnik poszło już tyle pracy, że nie ma opcji rzucić go w kąt! Zobaczymy jaką cenę krzykną za wykonanie przełożenia
  
 
Cytat:
gregor to ma byc replika alitalii, tam musi byc brasiliana pod maska a nie silnik z cinkoczento, poza tym chlopak ma juz silnik brasiliane odpicowany na sicher to nie bedzie wkladac ohv, czy fire. tak ze albo popularna skrzynia z cc na flanszy do brasiliany albo kosztowniejsza rzezba w starej skrzyni



No tak, faktycznie- replica.
A kto ma robić to przełożenie?????


Uploaded with ImageShack.us

[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2012-04-07 18:34:34 ]
  
 
"zaprzyjaźniona" firma, konkrety mogę podać później jak będzie już wiadomo czy w ogóle się podejmą i za jaką cenę
  
 
Jesli myslisz o wokarze to daj sobie spokój.