Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2009-08-31 21:51:56
Nooo trza mieć najpierw zarobione odpowiednio rurki ![]() |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2009-08-31 22:57:01 o kurde mialem to zwymiarowac.... sorry chlopaki ale zapomnialem. |
![]() KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2009-09-01 00:02:34 noooooooooooooooooooooooooo ;P ja ciagle czekam na skan ![]() |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2009-09-01 01:29:57 trzeba bylo meczyc i przypominac |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-02-20 18:47:48 przód cc tył seria na ferrod i hydro łapa ze sprzęgła DF.
hamulce działały bez hydrołapy po zamontowaniu pedał się o dziwo podniusł ale nie działa do końca hydrołapa (nowa pompa może coś się popsuło) jak podpompuje nożnym to łapa trzymie więc wnioskowałem że zapowietrzone, przy pompie pojawiły się wycieki więc kupiłem nowe rurki i wszystko było ok puki nie chciałem odpowietrzyć przodu i tu pytanie co się stało?? teraz napewno jest zapowietrzony a hydro oczywiście dalej nie działa. zastanawiam się nad zmianą cylinderków na przednie ale czy to coś pomoże? i dlaczego się zapowietrzyło przy próbie odpowietrzania przodu? |
![]() DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2012-02-20 21:05:57 Zrób sobie śrubę oporową na wajchę, która będzie równocześnie śrubą regulacyjną. Najlepiej na drobny gwint, z nakrętką kontrującą. Tak ją reguluj aby pojawił się hamulec i roboczy i rękaw. Pamiętaj jednak o tym żeby nie przesadzić, bo jak się hamulce zagrzeją to zablokuje Ci tył kompletnie, u nas to się stało i spaliły się okładziny, wytopiło też wszystko co gumowe z wnętrza hamulca z tyłu.
Układ sobie odpowietrz najpierw tak: 1) Zdemontuj pompkę ręcznego i połóż ją na podłodze, przewody dobrze by było gdyby były maksymalnie prosto wzdłuż podłogi, 2) Odpowietrz cały układ kilka razy pompując jedynie roboczą pompką, 3) Zamontuj pompę od rękawa na swoje miejsce, 4) Wyreguluj luz wajchy przy pomocy w/w śruby Pompa rękawa powinna być nieco wciśnięta (nie opierać się o seger w pompie a o właśnie zderzak w postaci śruby). Dużo właśnie zależy od tego, kawałek obrotu śruby w jedną bądź druga stronę i hamulce są bądź ich nie ma. U siebie mamy pompę sprzęgłową z civica i rękaw jest bardzo skuteczny. |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-02-20 21:57:08 wcześniej miałem taką samą pompę od hydro i działało bezproblemowo ale pękła i zbudowałem nową, tylko że teraz doszły tarcze. Mam zrobioną taką regulacje by nie opierała się o zeger bo mi już go rozwaliło 2 razy, ale działało to zawsze i bez tej śruby.
Rozumiem że masz z tyłu przednie cylinderki gdzieś coś takiego wyczytałem jak się nie myle, jutro założę i może ustawie pompę ręcznego lekko wciśniętą i zobaczymy jaki będzie tego efekt. |
![]() DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2012-02-20 22:25:46
Tak, z tyłu są przednie cylinderki. Przód to CC. Też nie mogłem do ładu dojść z tym ręcznym, ale potem się udało i działa jak natura chciała ![]() |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-02-21 19:33:46 założyłem do tyłu przednie cylinderki ale dalej nie mogę odpowietrzyć, najgorsze że jak ruszam przód to trzeba potem troszkę popompować by wogóle pedał był wysoko. zaraz po odpowietrzeniu jest w podłodze i teraz nie wiem czy przód coś sie ciężko odpowietrza czy nadal ten tył. Jak nadusze 2 razy to jest twardy i wysoko, ręczny wtedy działa rewelacyjnie, a nigdzie przy odpowietrzeniu nie leci powietrze ![]() |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-02-22 19:42:31 No dobra a ja mam w kaszlu z przodu tarcze cc, tył maluch, brak hydraulicznego ręcznego. Hamulce odpowietrzone, nie rosną, ale biorą przy samej podłodze. Wszystkie części nowe. Jakieś pomysły? |
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2012-02-22 19:48:09 Spr korektory szczęk z tyłu i czy są fabryczne sprężyny czy nowe rzemiosło. |
![]() Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2012-02-22 19:54:07
Miałem podobny problem- przód CC a tył przednie cylinderki i pedał albo brał przy samej podłodze, albo na dwa razy. Też myślałem że to samoregulatory, ale to nie były one. Przedłużyłem popychacz i wymieniłem pompę i problem znikł. |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-02-22 20:28:13
regulatory sa w porzadku sprężyny też, szczeki sie nie sciągają za bardzo. Pompa nowa, nie cieknie ale w sumie moze byc padnieta bo jest nowa;] |
![]() DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2012-02-22 21:50:50
Też nie słyszałem jeszcze dobrej opinii o pompach z delphi. Więc proponuje podmianę na sprawdzoną używaną. |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-02-22 23:41:18 No to była delphi... Nie mam kurczę używanej pompy. Jak to ku*** możliwe żeby sprsedawali niesprawne pompy - argh. Jakaś inna firma je robi?
Ciekawe co tam padło - gumki kiepskiej jakości, czy jest niespasowana. [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2012-02-22 23:42:14 ] |
![]() DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2012-02-23 00:33:52 Nie wiem co jest w nich na rzeczy, ale znam już i takie przypadki gdzie auto stało w garażu a pompa się rozszczelniła i płyn wyciekał.
U nas siedzi stara poczciwa pompa hamulcowa i poza tym że z zewnątrz jest skorodowana nic nie można jej zarzucić. |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-02-23 02:28:10 No i człowiek nie wie co zrobić - kupie drugą nową będzie to samo, a używanej nie ma i głupio wsadzać. |