ELEKTRYCZNA POMPKA PALIWOWA DO 126 - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A ja wam powiem ze ja mam gaznik z motoru dysze paliwa 150 i spalanie 17 -20 l zalezy od jazdy sport silnik kreci sie bardzo wysoko i jakos mi seryjna pompka wytrzymuje i nie mam zadnych problemów z niedostatkiem paliwa przerywaniu czy cosik. Grun to miec sprawna pompke nowa kosztuje grosze i dokładnie dopasowac popychacz bo nieraz jest tak ze pompka nie ma 100 % wydajnosci bo jest za duzy luz miedzy popychaczem a pompka
  
 
przy ostrym starcie w podkreconym silniku w gażniku robi sie wirek . agrupa ile twój pali ???????? , przy starcie ????
proponuje pompke paliwa od 4-cylindrowego gażnikowca np . vw ,
fiat ritmo 130tc (na 4 osobnych gażnikach cena odstrasza )
i prawdopodobnie bmw -rekin - z pewnoscią są również inne.
  
 
odkopuje temat.
Czy któraś z tych pomp będzie dobra do malca??
  
 
zacisnięcie powrotu powinno w jakiś sposób pomóc w niedoborze paliwa
  
 
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=101422503
  
 
Każda przelotowa się nada.
  
 
Tutaj masz elektryczną zewnętrzną pompe paliwa go gaźnikowca.
  
 
Cytat:
2006-05-01 23:21:31, Krzemowy pisze:
Każda przelotowa się nada.


Nie każda. Jak wsadzisz pompe o za małym cisnieniu to motor bedzie przerywać, a jak dasz o za duzym to bedzie w stanie odprowadzic nadmiaru paliwa przewodem zwrotnym i będzie "rozrywać" gaźnik powodując wylewanie paliwa na zewnątrz rozwalając uszczelki.
  
 
Mam fiata 127 1.3 i mam zamiar zastapic mechaniczana pompe, pompka elektrycna bo juz mam dosyc zawodnosci tej pierwszej.Teraz pojawia sie pytanie jakia pompe dopasowac tzn z jaka wydajnoscia do mojego silnika?nie mam pojecia ile moja pompuje, moze Ktos z Was sie orientuje?Czy mam poprostu zastosowac uniwersalna?
pozdr
  
 
Cytat:
2006-06-16 23:11:55, Booguc pisze:
Mam fiata 127 1.3 i mam zamiar zastapic mechaniczana pompe, pompka elektrycna bo juz mam dosyc zawodnosci tej pierwszej.Teraz pojawia sie pytanie jakia pompe dopasowac tzn z jaka wydajnoscia do mojego silnika?nie mam pojecia ile moja pompuje, moze Ktos z Was sie orientuje?Czy mam poprostu zastosowac uniwersalna? pozdr



dlaczego zawodna mi jakoś działa mam dół oryginalny a głowiczke od malucha i pinknie działa
  
 
ciś. pal. fiatoskiej pompy 0,02 - 0,03mpa

wydajność ( 3 - 4 x tyle co potrafi wypić ??)

w mechanicznej pompie po dłuższym postoju cofa się paliwo......
  
 
Cytat:
dlaczego zawodna


dla tego:
Cytat:
w mechanicznej pompie po dłuższym postoju cofa się paliwo



codziennie musze krecic i kreciz zeby napompowac paliwa, po za tym niedawno wymienilem na nowa i czasami poptafi nie pompowac, probuje odpalic krece,krece a w filterku paliwa nie pojawia sie paliwo. po postukaniu w nia zaczyna pompowac.nie mam garazu i nudzi mnie ciagla rozbnieranie jej


[ wiadomość edytowana przez: Booguc dnia 2006-06-17 14:21:27 ]
  
 
ale codzienne odpalanie to nie jest dluzszy postoj...jakbys stal dwa tygodnie to ci sie moze cofnac i nie palic ale nie jeden dzien...ja w zimie pol obrotu walem robilem i auto zapalalo.to nie jest wina tego ze pompa jest mechaniczna tylko tego ze jest zaniedbana i nie trzyma szczelnosci.zamiast kombinowac zmien na nowa i pewnie bedzie po klopocie
  
 
no wlasnie, to wina pompy. odpala od pierwszego(spala paliwo z komory plywakowej) i gasnie ,musze pokrecic zeby pompa zassala paliwo z baku,po wymianie bylo ok, ale po dosyc krotkim czasie(miesiac) zaczelo sie odnowa, i daletego odkopalem ten temat(bo zastanawiam sie nad elektryczna)i chcialem sie wiecej dowiedziec czegos wiecej na temat doboru elektrycznej, a noz widelec sie trafi jakas okazyjnie i chce wiedziec czy brac czy ni.
pozdr
  
 
Cytat:
2006-05-01 23:06:19, ZoLt4R pisze:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=101422503



Odpowiedz na twoje dylematy
  
 
Cytat:
2006-05-01 23:06:19, ZoLt4R pisze:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=101422503



Odpowiedz na twoje dylematy
  
 
a ja mam pytanko odnosnie samego podlaczenia tej pompy. Bo jak sie nie myle podlacza sie ja w taki sposob zeby zaczynala pracowac po przekreceniu kluczyka ale co w sytuacji gdy auto stoi nieodpalone z zalaczonym zaplonem (naprzyklad w czasie ustawiania zaplonu)czy wtedy pompa rowniez pracuje czy ma jakis swoj wylacznik automatyczny??? a moze podlacza sie jakos inaczej???
  
 
podłącz ją pod osobny włącznik i po kłopocie. niektóre pompy pracują tak, ze jak zamknie sie zawork igliczny w gaźniku, to pompka napompuje jakiestam cisnienie i dalej nie pracuje. jesli cisnienie spadnie to pompka znowu sie włącza i spowrotem dopompuje
  
 
Ja dorwałem pompke Bosch oryginalnie montowaną w Porsche 924, nie wiem jakie ciśnienie daje, (podobno - niesprawdzone - ok. 3bar) ale jest to pompka o działaniu ciągłym ( nie wyłączy się sama jak ma za duże ciśninie) Pytanie:
Co się stanie jak ją podłącze bez regulatora ciśnienia, i od razu drugie pytanie: skąd i jaki regulator ciśnienia ewentualnie wsadzić.
  
 
Takie pompy pracuja caly czas i wlasnie dla tego pompy do gaznikow sa niskocisnieniowe ponizej 1 bara. Jedyne co musi byc zapewnione to powrot paliwa do zbiornika. W sytuacji kiedy wydatek pompy przekroczy zapotrzebowanie paliwo pojdzie w przelew. Tak jak w wiekszosci ukladow z wyjatkiem DF'a. Co do pompy ktora "dorwales" mozna probowac zmniejszyc jej cisnienie obnizajac napiecie zasilania.