O ile obniżyć 125? - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1. jesli chodzi o miske... juz czasem zawadzam... ale mam solidna plyte pod silnikiem założoną... predzej mostem przyhacze...


2. mostu nie wymienie na szerszy bez poszerzenia blach... w tej chwili do blachy brakuje mi góra z 2cm a do wkładki 1cm
a jak przymierzyłem "motylki" (orginalne szerokie wloskie) z opona 205 to byłem tak ciut za blachami...
I dlatego chce wiedzieć z czego poszerzać przód a z czego tył...


3. most trucka do fiata to prawie że pomyłka bo zawias jest jak w terenówce... no chyba że przerabiać całe mocowania resorów (w trucku sa na moście a nie pod)

4. no i dorwanie szerokiego mostu na tarczach ostatnimi czasy graniczy z cudem (mówie oczywiście o stanie bdb.)
  
 
@Nomad
Ad 2 Szeroki most wchodzi bez problemów i koła nie obcieraja kolega miał bez poszerzania nadwozia szeroki most i opony 195 normaln profil i mu nie wystawało poza obrys samochodu a moim zdnaiem na tył lepsze sa bębny lukasa dużo lepiej wtedy ręczny łapie i nic sie nie zapieka (niestety czeste zjawisko w tarczach w kancie)
pozdro
  
 
Cytat:
2004-04-20 17:09:29, Twarog pisze:
@Nomad
Ad 2 Szeroki most wchodzi bez problemów i koła nie obcieraja kolega miał bez poszerzania nadwozia szeroki most i opony 195 normaln profil i mu nie wystawało poza obrys samochodu a moim zdnaiem na tył lepsze sa bębny lukasa dużo lepiej wtedy ręczny łapie i nic sie nie zapieka (niestety czeste zjawisko w tarczach w kancie)
pozdro



Hihi to ja mam dziwne auto
bo jesli poszerza o 3cm/strone to przy moich 2cm do blachy.... (hmmm... może ja nie umiem odejmowac )
a hamulce mi też się nie zapiekają... ręczny blokuje zaraz przed 3 ząbkiem... nożny blokuje wszystkie 4 koła... (tarcze brembo +klocki Lukas do starych hebli, zaciski poremontowane, przód cały nowy) tarcze i klocki maja 2lata i mimo wielu ostrych hamowań z ponad 100 na tarczach zjechane jest ok 0,25mm a i klocki są dość grube...
  
 
a ile moze kosztowac szeroki most na bebnach ? i czy wogole jest sens zmieniac na szeroki, z tego co co sie orientuje to wlasnie mosty nowych poldkow sa najbardziej awaryjne
  
 
Jeśli chcesz żeby opony wchodziły w nadkola to poszerz je za pomocą reperaturek z Golfa I. Naprawdę ładnie to wygląda.
Zobacz do profilu Gangstera.
  
 
most szeroki kosztuje różnie na złomie na lukasie chcieli 350 zł niekompletny nie wiadomo w jakim stanie. za to kumpel kompletny most od plusa 1,4 w zajebistym stanie ze dwaje gwarancje na niego to chciał 700 zł
kompletny czyli amorki bebny drążki i chyba nawet resory)
Jak kupiz w dobrym stanie to sie opłaca taki prędko nie powinien sie rozsypac ewentualnie mocniejsze sa jugole tylko ze tez sa wąskie i na tarczach sa
Pozdro
  
 
eee 700zł, to juz wole pozadne dystansy kupic ktore nie dosc ze poszerza mi rozstaw kol o 44mm to jeszcze sa zarazem przejsciem z rozstawu 4x98 na 4x100
  
 
Może i tak ale tak to masz nówke most i ja osobiscie nie mam jakos przekonania do dystansów. Zreszta podobno dystanse sa zabronione jak i wikszosc akcesoriów tuningowych i wrazie wypadku jak sie kapna ze były dystanse to mozna ładną kare dostac ale tego pewien nie jestem tak tak słyszałem ile w tymp rawdy jest to nie wiem
pozdrowionka
  
 
Cytat:
2004-04-20 22:12:05, Twarog pisze:
Może i tak ale tak to masz nówke most i ja osobiscie nie mam jakos przekonania do dystansów. Zreszta podobno dystanse sa zabronione jak i wikszosc akcesoriów tuningowych i wrazie wypadku jak sie kapna ze były dystanse to mozna ładną kare dostac ale tego pewien nie jestem tak tak słyszałem ile w tymp rawdy jest to nie wiem
pozdrowionka



Hmmm pierwsze slysze..... a gdyby tak było to przecie czepiali by sie wszystkich fiatów/poldków bo tam sa fabrycznie....
Może tak jest ale jeśli to przez dystans jest wypadek... np. koło się urwie...
  
 
Powiedziałem ze nie wiem ile w tym prawdy ale czepnąć sie mogą o wszystko w sumie jest to zmiana konstrukcyjna samochodu