AdmiKiler Rally Team jeździli jeździli i wyjeździli - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ponieważ moje wstępne prace nad relacją zostały skwitowanie stwierdzeniem "he, widać że lajkonik (laik po polsku) to pisał..." udałem się do internetu celem doedukowania...

a tam, w słowniku terminów rajdowych mamy:

automobilklub - organizacja mafijna, do której musisz się wkupić jeżeli chcesz uprawiać rajdy samochodowe.
 
 
Tak.
Tylko żeby jeżdzić KJS nie musisz należeć do automobilklubu.
Więc dotyczy to tylko MP - wtedy trzeba "należeć" (reprezentować).
  
 
Cytat:
2005-01-10 12:15:49, Marcin1608 pisze:
Tak. Tylko żeby jeżdzić KJS nie musisz należeć do automobilklubu. Więc dotyczy to tylko MP - wtedy trzeba "należeć" (reprezentować).



Nie tylko rsmp.

juz żeby uzyskac licencję k (dawna rII) lub rc (rallycross) musisz należeć do jakiegokolwiek automobilklubu...



  
 
aaa właśnie.

kiedy jedziemy pojeździc na gokartach???



  
 
nadsterowność - złośliwość samochodu objawiająca się wypinaniem dupy na zamiary kierowcy.
 
 
Cytat:
2005-01-10 12:31:56, Admiral pisze:
aaa właśnie. kiedy jedziemy pojeździc na gokartach???


opowiedz coś więcej na temat tej koncepcji?
 
 
Bardzo ciekawa koncepcja!!!
Widze, że Kolega "roberg" zaczął czytać hoge...
  
 
Cytat:
2005-01-10 16:37:40, Marcin1608 pisze:
Widze, że Kolega "roberg" zaczął czytać hoge...



Dostal linka i ma sie uczyc pisac komunikaty prasowe przy pomocy poprawnej polszczyzny rajdowej.
  
 
robert jest serwisantem i specjalistą od pr.

jeszcze wprowadzimy cię w sprawy organizacyjne i zostaniesz menagerem.

a my zajmiemy się normalną rajdową robotą.



  
 
A może by mnie ktoś wyjaśnił czym różni się zakręt np.:
- "prawy trzy dno"
od
- "prawy trzy pełny"
  
 
Cytat:
2005-01-10 17:17:20, Marcin1608 pisze:
A może by mnie ktoś wyjaśnił czym różni się zakręt np.: - "prawy trzy dno" od - "prawy trzy pełny"



w większości przypadków niczym.

nie ma jednej zasady w sposobie opisywania trasy.

wszystko zależy od preferencji kierowcy, bo to on dyktuje II kierowcy opis podczas zapoznania.

"dno" przeważnie oznacza, ze dany fragment przejeżdżasz maksymalnie otwartą przepustnicą.
"trzy" w tym przypadku oznaczać może stopień trudności zaktętu.

czyli w przypadku "prawy trzy dno" ja bym opisał odcinek, w którym droga zmienia kierunek w prawo, zgodnie z kierunkiem jazdy, o średniej trudności czyli pewnie przejechałbym go w zależności od warunków atmosferycznych drugim lub trzecim biegiem z maksymalnie wciśniętym gazem.

"pełna" w takim przypadku jest żadziej stosowana, bo dłużej się ją wymawia.






[ wiadomość edytowana przez: Admiral dnia 2005-01-10 17:27:51 ]
  
 
To ja wrócę do sędziowania...
i zajmę sie "zielonym stolikiem"
Musimy sobie pomagać, nie?
  
 
Dokladnie. Zwykle te 2 zwroty oznaczaja to samo, ale kazda zaloga ma swoj unikalny opis (zwykle oparty na tych samych zasadach, ale rozniacy sie szczegolami). Tak wiec moze sie zdarzyc, ze bedzie to oznaczalo 2 rozne rodzaje zakretow.

Co do niuansow sztuki pilotarzu to kolega pilot jezdzil kiedys z kierowca, ktory mial mocno zroznicowany poglad na luki (rozroznial: łuk, łukuś, łuczek, łuczysko).

Inna historia to skrot PHDP - czy ktos rozszyfruje? (Admi, siedz cicho, bo zepsujesz zabawe)
  
 
Cytat:
2005-01-10 17:28:39, KiLeR pisze:
... Inna historia to skrot PHDP - czy ktos rozszyfruje? (Admi, siedz cicho, bo zepsujesz zabawe)




dodam tylko, że często stosowany w rajdzie warszawskim



  
 
Na Mazowieckim tez go uzywalismy z Banaszkiem
  
 
Cytat:
2005-01-10 17:38:34, KiLeR pisze:
Na Mazowieckim tez go uzywalismy z Banaszkiem



jakbys miał trzysta kucy inaczej byś na to spoglądał



  
 
Cytat:
2005-01-10 17:44:09, Admiral pisze:
jakbys miał trzysta kucy inaczej byś na to spoglądał



Nie bede nic odpowiadal, bo zepsuje zagadke
  
 
Mi się podobało ze słowniczka Hogi 'BBNC'
 
 
PHDP tez jest fajne i do tego ma 2 wersje: oryginalna i dla telewizji

Czekam na rozwiazania.
  
 
Cytat:
2005-01-10 18:20:57, KiLeR pisze:
PHDP tez jest fajne i do tego ma 2 wersje: oryginalna i dla telewizji Czekam na rozwiazania.


no chociaż powiedz w jakiej sytuacji taki skrót się pojawił...