Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Marcin1608 Polonez 1500 Warszawa | 2005-01-10 12:15:49 Tak.
Tylko żeby jeżdzić KJS nie musisz należeć do automobilklubu. Więc dotyczy to tylko MP - wtedy trzeba "należeć" (reprezentować). |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2005-01-10 12:31:56 aaa właśnie.
kiedy jedziemy pojeździc na gokartach??? |
profil-usunięty | 2005-01-10 13:23:15 nadsterowność - złośliwość samochodu objawiająca się wypinaniem dupy na zamiary kierowcy. |
profil-usunięty | 2005-01-10 14:02:27
opowiedz coś więcej na temat tej koncepcji? |
Marcin1608 Polonez 1500 Warszawa | 2005-01-10 16:37:40 Bardzo ciekawa koncepcja!!!
Widze, że Kolega "roberg" zaczął czytać hoge... |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2005-01-10 17:10:28
Dostal linka i ma sie uczyc pisac komunikaty prasowe przy pomocy poprawnej polszczyzny rajdowej. |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2005-01-10 17:16:56 robert jest serwisantem i specjalistą od pr.
jeszcze wprowadzimy cię w sprawy organizacyjne i zostaniesz menagerem. a my zajmiemy się normalną rajdową robotą. |
Marcin1608 Polonez 1500 Warszawa | 2005-01-10 17:17:20 A może by mnie ktoś wyjaśnił czym różni się zakręt np.:
- "prawy trzy dno" od - "prawy trzy pełny" |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2005-01-10 17:20:18
w większości przypadków niczym. nie ma jednej zasady w sposobie opisywania trasy. wszystko zależy od preferencji kierowcy, bo to on dyktuje II kierowcy opis podczas zapoznania. "dno" przeważnie oznacza, ze dany fragment przejeżdżasz maksymalnie otwartą przepustnicą. "trzy" w tym przypadku oznaczać może stopień trudności zaktętu. czyli w przypadku "prawy trzy dno" ja bym opisał odcinek, w którym droga zmienia kierunek w prawo, zgodnie z kierunkiem jazdy, o średniej trudności czyli pewnie przejechałbym go w zależności od warunków atmosferycznych drugim lub trzecim biegiem z maksymalnie wciśniętym gazem. "pełna" w takim przypadku jest żadziej stosowana, bo dłużej się ją wymawia. [ wiadomość edytowana przez: Admiral dnia 2005-01-10 17:27:51 ] |
Marcin1608 Polonez 1500 Warszawa | 2005-01-10 17:24:23 To ja wrócę do sędziowania...
i zajmę sie "zielonym stolikiem" Musimy sobie pomagać, nie? |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2005-01-10 17:28:39 Dokladnie. Zwykle te 2 zwroty oznaczaja to samo, ale kazda zaloga ma swoj unikalny opis (zwykle oparty na tych samych zasadach, ale rozniacy sie szczegolami). Tak wiec moze sie zdarzyc, ze bedzie to oznaczalo 2 rozne rodzaje zakretow.
Co do niuansow sztuki pilotarzu to kolega pilot jezdzil kiedys z kierowca, ktory mial mocno zroznicowany poglad na luki (rozroznial: łuk, łukuś, łuczek, łuczysko). Inna historia to skrot PHDP - czy ktos rozszyfruje? (Admi, siedz cicho, bo zepsujesz zabawe) |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2005-01-10 17:36:41
dodam tylko, że często stosowany w rajdzie warszawskim |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2005-01-10 17:38:34 Na Mazowieckim tez go uzywalismy z Banaszkiem |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2005-01-10 17:44:09
jakbys miał trzysta kucy inaczej byś na to spoglądał |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2005-01-10 17:48:37
Nie bede nic odpowiadal, bo zepsuje zagadke |
profil-usunięty | 2005-01-10 18:19:23 Mi się podobało ze słowniczka Hogi 'BBNC' |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2005-01-10 18:20:57 PHDP tez jest fajne i do tego ma 2 wersje: oryginalna i dla telewizji
Czekam na rozwiazania. |
profil-usunięty | 2005-01-10 18:25:05
no chociaż powiedz w jakiej sytuacji taki skrót się pojawił... |