Różne różniste pytania związane z Ritmo i Regatą - Strona 21

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tadzik , kup następne :
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C799138
  
 
drogi schabie,gadasz głupoty,owszem sprzedający ma taki obowiązek,ale jeśli polisa wygasła to musisz jedynie opłacić oc w dniu kupna samochodu,czyli w momencie kiedy stajesz sie jego posiadaczem,i nie interesuje cie kiedy i czy miał poprzedni właściciel oc.w urzędzie masz przedstawić aktualne oc,ma być ono na ciebie,czyli w ubezpieczalni dostajesz nową umowe oc albo jak masz starą od poprzedniego właściciela to robisz rekalkulacje i dostajesz polise na stare numery rej. a po przerejestrowaniu idziesz jeszcze raz do ubezpieczalni i dostajesz pieczątke"zmiana numer rej.".
wiem że jest tak bo moja dziewczyna zajmuje sie ubezpieczeniami.
i nikogo nie narażam bo wiem jak jest,sam przerejestrowywałem samochód w grudniu.
a jeśli ubezpieczysz samochód z datą na umowie to nikt nie ma prawa sie do niczego przyczepić,a fundusz może ścigać POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA,nie ciebie.
jeśli zamierzasz podwarzać moją opinie to to najpierw sie dokładnie dowiedz w urzędzie i w ubezpieczalni a nie pi*rdol takich głupot,bo to świadczy tylko o twoim braku wiedzy i matolstwie.
  
 
Cytat:
2006-01-14 13:32:01, tomek-bieron pisze:
drogi schabie,gadasz głupoty,owszem sprzedający ma taki obowiązek,ale jeśli polisa wygasła to musisz jedynie opłacić oc w dniu kupna samochodu,czyli w momencie kiedy stajesz sie jego posiadaczem,i nie interesuje cie kiedy i czy miał poprzedni właściciel oc.w urzędzie masz przedstawić aktualne oc,ma być ono na ciebie,czyli w ubezpieczalni dostajesz nową umowe oc albo jak masz starą od poprzedniego właściciela to robisz rekalkulacje i dostajesz polise na stare numery rej. a po przerejestrowaniu idziesz jeszcze raz do ubezpieczalni i dostajesz pieczątke"zmiana numer rej.". wiem że jest tak bo moja dziewczyna zajmuje sie ubezpieczeniami. i nikogo nie narażam bo wiem jak jest,sam przerejestrowywałem samochód w grudniu. a jeśli ubezpieczysz samochód z datą na umowie to nikt nie ma prawa sie do niczego przyczepić,a fundusz może ścigać POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA,nie ciebie. jeśli zamierzasz podwarzać moją opinie to to najpierw sie dokładnie dowiedz w urzędzie i w ubezpieczalni a nie pi*rdol takich głupot,bo to świadczy tylko o twoim braku wiedzy i matolstwie.


Kolejny przykład na to , że kiedy brakuje argumentów sięgamy po epitety ...
  
 
nie sadze by cena była podobna jak za to co ja kupiłem (a przynajmniej dopstałem 2 całe atrapy od ritmo mk 3...)
  
 
Heh.. czyzby koledzy tez mieli ustawione na dziendobry allegro,string=ritmo
Pozdr.
  
 
Witam znawców tematu. Chce zapytać o podobieństwa i różnice w budowie Ritmo i Laci Delty. Przymierzam się do zakupu Delty i chce wiedzieć ile te auta mają cech wspólnych i jak jest z częściami do tego modelu??
Z góry dziękuje za odpowiedz!
PS. Pewnie ktoś powie ze już było milion razy ale niestety wyszukiwarka nie chciała w tym względzie ze mną współpracować.
  
 
Cytat:
2006-02-01 10:16:30, gacek_kozik pisze:
Witam znawców tematu. Chce zapytać o podobieństwa i różnice w budowie Ritmo i Laci Delty. Przymierzam się do zakupu Delty i chce wiedzieć ile te auta mają cech wspólnych i jak jest z częściami do tego modelu?? Z góry dziękuje za odpowiedz! PS. Pewnie ktoś powie ze już było milion razy ale niestety wyszukiwarka nie chciała w tym względzie ze mną współpracować.


Stara - kanciasta Delta ( Bez HF Integrale ) oparta była o tą samą płytę podłogową , co Ritmo , więc zawieszenia miały zbliżone . Nie powiem , że identyczne - bo w samych Ritmach były cztery , albo i pięć konfiguracji przedniego zawieszenia .
Silnikowo pokrewieństwa były jeszcze bliższe : silniki 1,6 były montowane te same , ale osprzęt już niekoniecznie - bo istniała Delta GT 90 s.i.e ( na jednpounkcie ) i ma identyczny osprzęt , jak np. mój Rysiek , ale już np nie było Ritma 1,6 na wielopunkcie , Delta była . Przy większych silnikach i w nowszych wersjach nie ma już wspólnych silników . Nie było silnika 2,0 8V , tylko 16V , był jeszcze 1,8 16V . Jeszcze tylko skrzynie biegów są te same .
Z częściami do starszych aut - generalnie są problemy , więc na pewno i do Delty też . Do nowszej wersji ( tej zaokrąglonej ) powinny być dotępne - choćby dlatego że ostatnio jeździ ich coraz więcej .
  
 
często łatwiej o czesci do delty niż do ritmo przed delta miała zupełnie inne zaieszenie tylne - zamiast resora sa spreżyny. w delcie takż eby6ły silniki 1300 i 1500 sohc natomiast silniki dohc wystepowały w kanciastej delcie zarówno pionowe (gaźnikowe) jak i skośne z odwrócona głowica (wtrysk)
  
 
Czy zna ktoś jakiś dobry serwis w krakowie gdzie się znają na ritmiakach??
  
 
Witam! Mechanika już znalazłem więc teraz kolejne pytanko, czy wie ktoś może jaką siłe powinien mieć siłownik trzymający klape tylną??? Ewentualnie od jakiego innego auta może pasować
siłownik??
  
 
Cytat:
2006-04-13 20:59:09, grigori pisze:
Witam! Mechanika już znalazłem więc teraz kolejne pytanko, czy wie ktoś może jaką siłe powinien mieć siłownik trzymający klape tylną??? Ewentualnie od jakiego innego auta może pasować siłownik??


A masz jeden , czy dwa ?
Przy jednym powinno być bodaj 300N , przy dwóch 2x200N .
Natomiast prawda jest taka , że jak masz jeden ( nawet nowy ) - to w zimie nie bardzo chce trzymać klapę u góry . Ja przerobiłem z pojedynczego na podwójny ( 2x300 ) i teraz trzeba się nawet trochę pomocować , żeby klapę ściągnąć na dół !
  
 
Oryginalnie miałem dwa siłowniki które trzymały klapę bez problemów, ale jak wymieniłem klapę to przystosowana jest ona do tylko jedengo siłownika i jeden nie utrzymuje klapy więc szukam jednego a mocnego tle że nie wiedziałem jak mocny ma być, mam siłownik nowiutki 330N ale musiałbym mocowania przerabiac, w takim razie musze szukać jakiś pasujący o sile 400N jeśli mówisz ze powinno być 2x200N
  
 
Cytat:
2006-04-14 17:45:43, grigori pisze:
Oryginalnie miałem dwa siłowniki które trzymały klapę bez problemów, ale jak wymieniłem klapę to przystosowana jest ona do tylko jedengo siłownika i jeden nie utrzymuje klapy więc szukam jednego a mocnego tle że nie wiedziałem jak mocny ma być, mam siłownik nowiutki 330N ale musiałbym mocowania przerabiac, w takim razie musze szukać jakiś pasujący o sile 400N jeśli mówisz ze powinno być 2x200N


Całe "przystosowanie" , to przewiercenie jednego otworu w klapie , przełożenie przez otwór śruby i zakręcenie jej od zewnątrz nakrętką . I masz gotowy uchwyt do drugiego siłownika !
  
 
Witam wszystkich! Co myślicie o Ritmiaku 130TC?? Chcaiłbym się dowiedzieć jakie są wasze uwagi i spostrzeżenia na temat tego modelu, jak z psuciem się i na co uważać przy zakupie itp. Zastanawiam się żeby się przesiąść ze swojego mk1 65cl na właśnie 130TC mk2 choć wolałbym mk1 w wersji abarth ale z tym to raczej ciężko...
Czekam na waszą pomoc.
Pozdrawiam!
  
 
Cytat:
2006-08-02 12:15:19, grigori pisze:
Witam wszystkich! Co myślicie o Ritmiaku 130TC?? Chcaiłbym się dowiedzieć jakie są wasze uwagi i spostrzeżenia na temat tego modelu, jak z psuciem się i na co uważać przy zakupie itp. Zastanawiam się żeby się przesiąść ze swojego mk1 65cl na właśnie 130TC mk2 choć wolałbym mk1 w wersji abarth ale z tym to raczej ciężko... Czekam na waszą pomoc. Pozdrawiam!


Odpuść sobie ! Nie widzę możliwości , żebyś znalazł auto ponad 20 - letnie w stanie nie wymagającym DUŻYCH INWESTYCJI !! Tym bardziej , że z racji swojego charakteru - używane agresywnie przez ludzi młodych .
Nadwozie osłabione przez rdzę i kilka mniejszych , czy większych dzwonów + silnik o przebiegu 300 000 i więcej kilometrów - to nie jest dobra kompozycja .
A jeśli zależy ci na naprawdę wspaniale utrzymanym egemplarzu - są do kupienia w Niemczech , ale uwaga : od 4 500 Euro wzwyż ...
  
 
Witam

Czy jest szansa kupic nowy bak do ritmo mk1 ? ewentualnie od czego pasuje

pozdrawiam
Bullitt
  
 
Chyba schab kupowal plastikowy...
Prawda?
  
 
ale schab miałritmo mk 3 tam jest inny bak nie wiem czy nie spasuje z zastavy lub 128 - powinienem mieć taki bak to mzna przymierzyć
  
 
Cytat:
2006-09-12 10:32:23, tadzik128 pisze:
ale schab miałritmo mk 3 tam jest inny bak nie wiem czy nie spasuje z zastavy lub 128 - powinienem mieć taki bak to mzna przymierzyć


Co do mojego zbiornika - to niestety masz rację - w MK 3 jest zupełnie inny niż w 1 . A i ze zbiornikiem od Zochy może być problem , bo jest mniejszy i w związku z tym rozstaw śrub będzie inny .
  
 
http://www.allegro.pl/item126367530_fiat_ritmo_przod_prawy_okazja_.html

Mozesz spróbowac zaptytac gościa który wystawia te aukcje.
Chyba ze koniecznie chcesz nowy a z tym może byc problem.
W Euro-Moto-Fan ni maja czegos takiego??