[RS2000 MK7] Przerywa podczas jazdy - Strona 3.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No to tak, wymiana cewek nie pomogła, ale za to zauważyłem jedna dziwną rzecz, świece sa okopcone tzn. całe czarne tam gdzie iskra przeskakuje, co to moze oznaczać? wyczyszcze ale to pewnie nic nie pomoże? zaznaczam ze wszystkie 4 są czarne.

PS. czytałem że to moze być wina zapchanego filtru powietrza, ale mam stożek a stożek sie czyści co iles tam km, a zrobiłem na nim dopiero jakies 3 tysie.

A jeszcze jedno pytanie, coś mi sie z tym krokowcem nie podoba, bo jak go przegazuje to na ok. 3 tys obrotow sie zawiesza na sekunde i puszcza, jest możliwość żebym wyciągnął na moment filtr i krokowca i przejechał sie bez niego? chyba po asfalcie zaden syf na gary sie nie powinien dostać co?

[ wiadomość edytowana przez: stefan1307 dnia 2014-08-24 16:32:08 ]
  
 
zrób instalację

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Podatawa w rsie ale jakoś nikt tego nie chce zrobić tylko woli wydawac pieniadze na bzdety które i tak nic nie dają. Zreszta radzone juz chyba było żeby zacząć od instalacji która nic nie kosztuje tylko odrobine pracy. Nie wiem po co temat na forum jak i tak nie ma znaczenia co kto tu pisze i marnuje swój czas
  
 
A czy ja pisałem, ze instalacja nie została sprawdzona? sprawdzałem i wygląda normalnie, nigdzie żadnych pourywanych kabli, zadnej rdzy, wyglądają normalnie, no chyba ze to nie ma znaczenia więc pewnie wymienić co?
  
 
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=155219
 
 
Odlacz sondy i przejedz sie na odlaczonych.
  
 
Jakimś cudem sie naprawiło, bawiłem sie krokowcem i grzebałem przy wiązce pod kolektorem, przejechałem 300km i żadnego szarpnięcia, od krokowca to raczej wątpliwe, wiec teraz jak sie to powtórzy to wymieniam te kable idące do cewek. Tak czy siak wyglądaja dobrze no ale to chyba raczej nie ma znaczenia. Dzieki panowie za pomoc
  
 
pisalem Ci o tej wiazce ( i nie tylko ja ). to wroci. nie czekaj tylko zrob to. wyczysc wtyczke, piny i wymien kable, bo tak to sobie tylko silnik zniszczysz. to, ze z wierzchu kable sa ok to nie znaczy, ze w srodku tez.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Ok, jak zajade do domu to zrobie to, a powiedzcie mi, te kable po prostu kupić nowe, jak sie uda czy zastąpić je czymś?
  
 
Po prostu nowe choć najlepiej typu SIF bo sa w silikonowej izolacji. Lutownica w reke i do dzieła.

A przez niesprawne kable mozna sobie popalic conieco w komputerze silnika
  
 
kup kable w sklepie elektrycznym, siadasz i lutujesz wszystko od nowa.
Działą ci dlatego że ruszyłeś instalację idącą do cewek i zaczęła działać prawidłowo.
Jak zdejmiesz instalację to się przekonasz że coś tam pokruszone, coś tam nadcięte....

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Zapewne macie racje, tak zrobie, dzieki Panowie za wasz czas, jak coś to bede jeszcze pisał.
  
 
Jak lutujecie kable do cewek, to wtyczki wymieniacie, czy wyciągacie z nich piny i wlutowujecie nowy kabel do samego pina? kostkę przy edisie da się rozebrać i wlutować kabel do samego pinu?
  
 
Ja rozbieram wtyczki i rozkładam stare zaciski potem dla pewności lutuje bo niektóre się łamią przy rozkładaniu.
  
 
A jak bez zniszczenia rozebrać te boschowskie wtyczki przy cewkach?
  
 
Cytat:
2014-08-28 07:37:41, wiesiu666 pisze:
A jak bez zniszczenia rozebrać te boschowskie wtyczki przy cewkach?


Tam są takie zatrzaski malutkie(cieniutki śrubokręcik lub blaszka potrzebne) foto
  
 
Nie raz próbowałem i poleglem,zwlaszcza w starych zmęczonych wtyczkach,na szczęście te są osiągalne jako nowe wiec duży to klopot nie jest