[126] Groh - Franky Garage - Strona 30

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
długość to jeszcze rozumiem, ale szerokość w sumie nie wykorzystana a tylko przeszkadza na drodze, miałem okazje jechać dużą lawetą i moją jedno osiową gdzie jest szerokości auta i przy wąskich drogach musiałem walić po wszystkich dziurach bo zero zapasu to była największa wada tego ustrojstwa teraz mam oś lawety w osi auta i jest lepiej.
A jakie masy chcecie mieć na lawecie typowo tyle co może audi?
  
 
Nie tyle co moze audi, bo ona w tej chwili jest tak zarejestrowana czyli 1600dmc, a tyle co mozna na B jadac w zestawie z audica czyli 1200dmc bo esa ma 2290dmc.
Jezeli chodzi o jej wielkosc to mi pasuje jestem przyzwyczajony do takich gabarytow bo zjezdzilem troche polski z jeszcze wieksza laweta wozac skode na rajdy.

Zrobilem sekcje zwlok silnika po brnie troche blok popekal wokolo panewki glownej z przodu


  
 
Cytat:
Zrobilem sekcje zwlok silnika po brnie troche blok popekal wokolo panewki glownej z przodu


No to trzeba jeszcze raz wszystko powarzyć.
Ale to dziwne, bo na ogół pękają z tej drugiej strony.
  
 
Gregor to samo powiedzial Chojnacki, ze przez oststnie 40 lat pekaly z tylu a ja tu wymyslam jakis nowy trend
  
 
to się musiałeś nakombinować by pękł z tej strony, jakieś straty po za blokiem były?
  
 
nic sie nie stalo, motor juz przelozony do kolejnego bloku
w ramach wyjasnienie silnik kupilem gotowca nie ja go budowalem pozatym ma juz swoj przebieg na OSach, moze poprostu zmeczenie materialu
  
 
Cytat:
Gregor to samo powiedzial Chojnacki, ze przez oststnie 40 lat pekaly z tylu a ja tu wymyslam jakis nowy trend



Ja bardziej podejrzewam, że silnik był pokolizyjny.
Kiedyś dostał strzała w belkę, i dlatego takie efekty.
  
 
dobra to silnik szrego przezbrojony w kolejny blok



no i są już graty do poskładania skrzynki


  
 
klubowa przegroda w misce

  
 
i jeszcze jeden mod z dzisiaj

shift light

Gie tez cos powinien zapodać bo wyrezał co nieco na frezarce CNC
  
 
a takie male co nieco...zaslepka pompy palywa

  
 
ładnie wyszły, tylko po co takie grube? w pn-ach na wtrysku, fabrycznie była blaszka 3-4mm.
  
 
Bo to nie sa tylko zaslepki, to bedzie odpowietrzenie skrzyni korbowej
Do tych podstawek beda krocce do pokrywy rozrzadu lub zbiornika odmy
Podpowiedzial nam to Jakub w czechach





  
 
Tak z ciekawości co to ma konkretnie na celu? zmiana pokrywy zaworów na taką bez odmy?
  
 
to jest dodatkowe odpowietrzenie skrzyni korbowej , zeby zamiast wywalac bagnet czy zimer na wale poszlo cisnienie do zbiornika odmy
oczywiscie mowie to w stosunku do swojego motoru ktory jest juz troche zuzyty
  
 
a silniki to juz w aucie ??

ja to licze na grillowanie w piatek a nie topienie sie w pocie i smarze
  
 
ty jedziesz na zawody a nie na piknik szykuj sie ze bedziesz caly uwalony w smarze
  
 
bedziemy grilowac smar
  
 
fuso dobrze gada bolec666 dobrze się zastanów na co się piszesz w brnie nie było zmiłuj od zjazdu auta z lawety szkoda ze tym razem nie mogę z wami jechać ;/
  
 
ale o jakim smarze wy wszyscy gadacie,byłem w Brnie i tylko dobre piwo pamiętam,bolec666 weź ich nie słuchaj bo nie prawdę piszą