Polonez 2.0 DOHC TURBO [duzo foto] - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-08-23 11:21:00, automatic pisze:
aaa to szkoda ! ale i tak ta skrzynia nie przeniesie 200 niutonów [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2006-08-23 11:41:40 ]



rozrusznik z prawej mialo tez mirafiori OHV. I kolnierz od takiej skrzynki pasuje do reszty skrzyni z dohcow, w tym tez z argenty.
  
 
x

[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 10:10:36 ]
  
 
to troszke fotek do dywagacji i bajania :








  
 
Widze ze zastosowałes zewnetrzna pompe oleju Mozna wiedziec jaki zastosowałes regulator cisnienia i skad on jest ?
Kolektor wydechowy bajka ale jak sie ma warunki to mozna rzezbic Czy na turbo jest przewidziana osłona -aparat zapłonowy bedzie miał troche gorąco od turbiny
  
 
to jest pompa wspomagania
a turbo istotnie bedzie owijane i bedzie aparat mial wykonana oslone termiczna
  
 
Wiem ze to pompa od wspomagania z argenty U siebie tez chialbym zewnetrzna pompe pedzona z paska (zębatego) ale nie wiem z czego wziosc zewnetrzny reulator cisnienia oleju .Wszystkie klamoty łącznie z podstawka pod filtr oleju i chłodniczka juz mam.
  
 
chcesz zastosować układ zapłonowo-wtryskowy z przepływomierzem klapowym ?
  
 
Cytat:
2006-08-24 00:11:44, Michallodz pisze:
Wiem ze to pompa od wspomagania z argenty U siebie tez chialbym zewnetrzna pompe pedzona z paska (zębatego) ale nie wiem z czego wziosc zewnetrzny reulator cisnienia oleju .Wszystkie klamoty łącznie z podstawka pod filtr oleju i chłodniczka juz mam.



z tego co widze na zdjeciachto normalna pompa do swpomagania, a smarowanie realizowane jest za pomoca cromowskiej pompy o zazebieniu wewnetrznym na pierwszym czopie walu. POdstawka pod filtr oleju jest zas wyjsciem na chlodnice oleju od uno turbo.
  
 
automatic czepiasz sie ;P fakt jest to sam rozdzielacz
ale chodzi o koncepcie osloniecia ow ustrojstwa
a na skrzyni to sa szczatki mikroplexa ;p

co do układu zapłonowo-wtryskowego z przepływomierzem klapowym to tak chce taki zastosowac na poczatek bo taki
byl przewidziany do tego silnika seryjnie z mikroplexem
  
 
Kania- czy bylbys w stanie wykonac kolektor pod turbine i zawor z audi quattro? i jaki bylby koszt takiego kolektorka?
  
 
bylbym ale niestety nie przyjmuje juz zlecen na ten rok
  
 
Cytat:
2006-08-24 18:24:26, kania_ pisze:
bylbym ale niestety nie przyjmuje juz zlecen na ten rok



mnie sie tam nie spieszy, moze byc na przyszly.
  
 
spox jakos sie moze dogadamy
  
 
Odkurzam tem. Czy projekt gotowy? Jeździ? Jak jeździ, jakie koszta?
  
 
Pytanie w zwiazku z blokiem z Cromy. Ktore roczniki Cromy turbo mialy natrysk na denka ale nie mialy walkow w bloku??? moze jakiego numeru nadwozia ew. silnika szukac. pozdro.
  
 
silnik zapowiada sie ciekawie... ale podam mala rade...
odnogi kolektora wydechowego moim zdaniem powinienes wykonac tak aby byly jednakowej dlugosci.... turbina bedzie pracowala plynie.... przy takim korektorze napotkaz pewnie problemy ....... tak jak ja.... powodzenia!!!!