Pewna niespodzianka RS SEDAN - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a dorzucę jeszcze 2 zdjęcia



  
 
fajnie muszą mieć miny goście w sportowych furkach jak wąchają spaliny escorta sedana 1,3
  
 
Widze,ze tuning lpg zostal
I dobrze,przynajmniej w kieszeni zostaje a jechac i tak jedzie
  
 
Seba....na dobra sprawe Darek tego nie odczuje jak chodzi na gazie a jak nie ....1,3 na 2,0lpg to i tak kosmos
  
 
Kowal, na tym ostatnim zdjęciu to tak wygląda jakby tył siedział niżej jak przód. Nie wiem czy to tylko wrażenie na zdjęciu czy tak jest ?
Ładne felgi.
  
 
w związku z tym że głównie teraz przemieszczam się rowerem to na lpg nie jeżdżę

a tył siedzi niżej i nie wiem o co chodzi ponieważ z przodu i tyłu są amorki z tej samej serii Bilsteina i takie same springi Apex`a - 40 mm
  
 
widze Kowalu ze masz calkeim fajnie wymodzony mikser z krokowcem wolnych obrotow...:]
  
 
Cytat:
2006-06-13 23:20:01, kowal pisze:
w związku z tym że głównie teraz przemieszczam się rowerem to na lpg nie jeżdżę a tył siedzi niżej i nie wiem o co chodzi ponieważ z przodu i tyłu są amorki z tej samej serii Bilsteina i takie same springi Apex`a - 40 mm



pewnie dedykowane do htb, a sedan ciezszy tyl ma, ale z drugiej strony ten silnik tez lekki nie jest zeby przod w gorze siedzial...
  
 
Cytat:
2006-06-13 23:45:29, zenq pisze:
pewnie dedykowane do htb, a sedan ciezszy tyl ma, ale z drugiej strony ten silnik tez lekki nie jest zeby przod w gorze siedzial...



I tak jest w bardzo wielu przypadkach, nie tylko w essim. Dlatego zawsze warto kupować springi klinowe.
  
 
czy wyrzucenie tego ustrojstwa z kolektora wydechowego coś dało??
  
 
Cytat:
2006-06-13 23:20:01, kowal pisze:
w związku z tym że głównie teraz przemieszczam się rowerem to na lpg nie jeżdżę a tył siedzi niżej i nie wiem o co chodzi ponieważ z przodu i tyłu są amorki z tej samej serii Bilsteina i takie same springi Apex`a - 40 mm


ah to glebienie essa skąd ja to znam?