Zegary - wymiana - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Mam pytanie, czy przy wymianie kwadratowych zegarów na okrągłe jest konieczna zmiana linki?? Nie da się jakoś tego przerobić żeby obyło się bez wymiany?? Może macie jakiś schemat albo instrukcję jak wymienić zegary?? Dzięki za informację!!
  
 
jeśli chodzi o zegary z Dużego fiata to nic nie trzeba wymieniac
  
 
Chodzi o wymianę starych kwadratowych zegarów polonez na nowe okrągłe Caro
  
 
Linkę trzeba zmienić.
  
 
Jeśli to polonez to linkę trzeba zmienić nowa jest na zasadzie zatrzasku a stara przykręcana niema co kombinować tylko wymienić
Jeśli df to morze zostać
  
 
Wymiana linki jest konieczna. Nie jest to drogi zakup, bo około 7 PLN kompletna. Jedyna rzecz, która jest w sumie prszeszkodą, to wprowadzenie tej linki. Niestety musi być wprowdzona do kabiny w innym miejscu. Ja to zrobiłem poprzez otwór od linki gazu. Trochę gimnastyki, ale się dało.
  
 
Witam! Właśnie dziś znieniłem zegary stare kwadratowe na nowe okrągłe polonez. I mam pytanko bo po przekręceniu kluczyka zapalają mi się lampki od podświetlenia zegarów,czy coś podłączyłem nie tak?? Czy te lampki nie powinny sie zapalać dopiero po włączeniu świateł?? Jeśli tak to gdzie popełniłem błąd?? Dzięki za pomoc!
  
 
Oryginalnie okrągłe włączają się po przekręceniu kluczyka.
  
 
Cytat:
2006-06-09 17:29:00, Nabauab pisze:
Oryginalnie okrągłe włączają się po przekręceniu kluczyka.



Ok, dzięki Wielkie za odpowiedź! Jeszcze małe pytanko bo na starych zegarach wskaźnik ciśnienia oleju pokazywał większe ciśnienie a na tych nowych mniejsze od czego to zależy?? Różnica jest duża bo ponad 1/4 skali!
  
 
te wskazniki nigdy nie grzeszyly dokladnoscia. nie przejmuj sie.
  
 
Cytat:
2006-06-09 21:45:00, PAGAN pisze:
te wskazniki nigdy nie grzeszyly dokladnoscia. nie przejmuj sie.



Dzięki Kolego,myslałem że coś nie tak podłączyłem albo coś innego! Dziękuje za pomoc! Aha jeszcze jedno pytanko jak podłączyć prawy i lewy kierunkowskaz aby osobno migały na desce rozdzielczej??
  
 
Musisz się dobrać do wiązki od przełącznika zespolonego. Stamtąd weź sygnały na kontrolki. Błękitny i czarnobłękitny. Ale który jest lewy i prawy, to już sprawdź.
Co do podświetlenia można to przerobić. Ja przerobiłem.
Oczywiście miałem na myśli kostkę od przełącznika zespolonego.

[ wiadomość edytowana przez: Meggido dnia 2006-06-10 00:05:13 ]
  
 
Cytat:
2006-06-10 00:03:55, Meggido pisze:
Musisz się dobrać do wiązki od przełącznika zespolonego. Stamtąd weź sygnały na kontrolki. Błękitny i czarnobłękitny. Ale który jest lewy i prawy, to już sprawdź. Co do podświetlenia można to przerobić. Ja przerobiłem. Oczywiście miałem na myśli kostkę od przełącznika zespolonego. [ wiadomość edytowana przez: Meggido dnia 2006-06-10 00:05:13 ]



Dzięki wielkie ,dziś się z tym pobawię !!
  
 
Mam pytanie...
ponieważ wyczytałem w tym wątku, że zegary okrągłe z Abimexa nie współpracują z gaźnikowcem... chodzi mi o ten obrotomierz...
Czy ktoś to jakoś przerobił? Na czym polega problem, pokazuje 2 razy za dużo czy za mało?
Tanio kupiłem całe zegary, a teraz nie chce mi się szukać drugich
Dzięki z góry za odpowiedź.
  
 
Cytat:
2006-09-25 14:56:04, Ronaldo pisze:
Mam pytanie... ponieważ wyczytałem w tym wątku, że zegary okrągłe z Abimexa nie współpracują z gaźnikowcem... chodzi mi o ten obrotomierz... Czy ktoś to jakoś przerobił? Na czym polega problem, pokazuje 2 razy za dużo czy za mało? Tanio kupiłem całe zegary, a teraz nie chce mi się szukać drugich Dzięki z góry za odpowiedź.



Ano nie pasują . Obrotek Poloneza na wtrysku pobiera sygnał z komputera a ten z gaźnikowca z cewki. W zasadzie różnicy nie ma bo oba urządzenia podają impulsy które obrotek przerabia na wskazania. Jednak cewka od czasu do czasu na wykresie sinusoidalnym wstawia "szpilkę" o dużej wartości napięcia. Obrotomierz z poldka na wtrysku będzie dostawał świra w chwili owej szpilki.
Miałem taki problem jak założyłem deskę od Caro + do swojego 125p. Do 3 tyś obr na min pokazywał ok , ponad 3k wskazówka dostawała świra, a po 15 minutach jazdy obrotek zamierał , w końcu zepsół się do końca. kupiłem zegary od zwykłego Poldka GLE , wyciągnołem obrotek , rozebrałem , i wstaiłem bebechy w miejsce obrotka w desce Caro +. Po regulacji wszystko śmiga jak trzeba.

Pzdr.
  
 
No, dobra dzięki, ...
co prawda myślałem że wystarczy zastosować jakiś dzielnik częstotliwości... (bo abimex ma chyba 2 cewki).
No a w takiej sytuacji, to pozostaje mi albo szukać obrotomierza(ew. calych zegarów z GLE) albo próbować podpiąć się pod czujnik halla, ale on daje 1 imp. na obrót... wiec ... zobaczymy...
Dzieki jeszcze raz.
  
 
Cytat:
2006-09-26 12:23:51, Ronaldo pisze:
co prawda myślałem że wystarczy zastosować jakiś dzielnik częstotliwości... (bo abimex ma chyba 2 cewki).



Abimex pobiera impulsy z komputera a nie z cewki czy cewek ile by ich tam było.

A jakie ty chcesz zegary podpiąć i pod co ??
  
 
Cytat:
2006-09-25 21:17:36, Siurzewski pisze:
Ano nie pasują . Obrotek Poloneza na wtrysku pobiera sygnał z komputera a ten z gaźnikowca z cewki.


Noo. czujnik położenia wału jest podpięty do modułu i obrotek też.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Oj gadacie Panowie. Wtryski też pobierają impulsy z cewki, tylko że dostają o połowę mniej impulsów z powodu podwójnej cewki. Dostają tylko z jednej. Żeby przerobić trzeba rozłożyć obrotomierz i podmienić pewien element.
  
 
Cytat:
2006-09-29 22:53:14, Meggido pisze:
Oj gadacie Panowie. Wtryski też pobierają impulsy z cewki, tylko że dostają o połowę mniej impulsów z powodu podwójnej cewki. Dostają tylko z jednej. Żeby przerobić trzeba rozłożyć obrotomierz i podmienić pewien element.


której?
jaki?

nie pieprz głupot jak nie masz zielonego pojęcia.