Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-12-20 21:42:57 a wy tak sobie gadu gdu a robota stoi moze ktos zacznie w koncu cos robic |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2007-12-20 23:36:47 a skąd wiesz że nikt nic nie robi? w moim przypadku prace można uznać za rozpoczęte. kompletuję części. |
saintadamus Sympatyk FEFK deskowóz hożuf | 2007-12-21 00:48:46 yezXR3i jesteś zapatrzony w swoją teorie i ludzi którzy Ci ja wbili do głowy i okej masz do tego prawo ci ludzie na pewno znają sie na tym i mają racje ale tu chodzi o coś innego i ty dalej nie rozumiesz tego...
tu nie mają być uzyskiwane kosmiczne moce a jedynie moc ma być "nieznacznie" podniesiona a do tego nie trzeba tych wszystkich rzeczy które tak wymieniasz poza tym ma być tanio a jaki sens robić 150konne turbo lepiej wsadziś RSa ?? prosze Cie kreujesz sie na takiego znawce turbo a twierdzisz że auto z silnikiem NA dorówna takiemu samemu autu z silnikiem turbodoładowanym ?? |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2007-12-21 09:36:16 Nie bój, się wiem wszystko co do czego zarzucasz mi niewiedzę. Ale i tak uważam że pchanie masy kasy w szalenie niepewne rozwiązanie mija się z celem. A jeśli chodzi o jazdę turbo, to jeździłem Golfem IV Gti 1,8T i zgadnij od czego golf dostał? Od Saxo VTS. Na prostej, na start, przy dużej prędkości i przy elastyczności. Rolę tu odegrała masa akurat, ale pokazuje że auto z turbiną wcale nie jest gwarancją sukcesu.. |
dago86 Focus MK2 Świętochłowice | 2007-12-21 11:13:59
dokładnie liczy sie "każdy" detal |
saintadamus Sympatyk FEFK deskowóz hożuf | 2007-12-21 13:38:13
ale Ty dalej nie rozumiesz to ma być TANI projekt w takim wypadku nikt nie zarzuca Ci niewiedzy a tylko brak czytania ze zrozumieniem
wszystko jest mozliwe widocznie kierownik golfa cierpiał na anemie albo po prostu najzwyczajniej spał jednakże my tu mówimy o autach i kierowcach których mozemy porównać ale skoro już ze stosunkiem mocy do masy wychodzisz to ile ma seryjny RS do setki ?? 8.2 ?? 8.4 ?? - oczywiście katalogowo jak wyjeżdża z fabryki... ja przed modami u siebie miałem identyczną moc w silniku turbodoładowanym i katalogowo do setki było 8.4s jest tylko jeden ważny szczegół... moje auto waży ponad 250km więcej od RSa i nie ma tak krótkiej skrzyni jak RS zapakuj teraz do RSa 3 postawne osoby i zobaczymy jak przyspieszenie będzie wyglądać konie mechaniczne sprzedają auta a moment obrotowy je rozpędza i to wszystko jeszcze zależy w jakim zakresie obrotów jest usytuowany - nie bierzemy tu pod uwage klekotów turbodoładowanych bo to zupełnie inna bajka kwestii elastyczności na poczególnych biegach nie poruszam bo to chyba bezsporna kwestia [ wiadomość edytowana przez: saintadamus dnia 2007-12-21 13:39:10 ] |
Przypal Ford Escort Rs 2000 Krakow | 2007-12-21 20:21:34 Powiem tyle tez nie siedze w turbo ale wolnossacy motor tez gwarantuje dosc dobre osiagi.
Nawiazujac do nie pewnych rozwiazan to sam teraz bede probowal takich bo za nie dlugo koncze projekt i niewiem czy zyskam czy strace kase ktora wlozylem ale to sie okaze i jeszcze jedno to jezeli ma byc dla ubogich to czemu nie wsadzic turba elektronicznego widzialem takie i tez daja dosc sporo niektore barow Pozdro |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2007-12-21 22:54:04 turbo elektryczne które "może" coś tzn kompresor kosztuje 4500zł. Za taką kasę to można już zrobić turbo i to całkiem niezłe które na pewno da i to nie mało! |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-01-08 23:09:07 ktos cos dubie bo jestem ciekawy |
beniobb Sympatyk FEFK RS 2000 Bielsko-Biała | 2008-01-08 23:28:36 yezXR3i - kompressor nie ma nic wspolnego z elektryka przypalowi chodzilo chyba o cos innego. |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-01-08 23:33:13 A i kompresor i turbo ma swe zalety, turbo nie koniecznie jest lepsze. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia |
Jafa FORD ESCORT Opole | 2008-01-11 12:21:37 co do turbo ..... szukam wlasnie silnika do escorta 1,6 turbo 89r ,albo czesci tzn kolektor IC i turbo ....moze ktos cos wie |
Jafa FORD ESCORT Opole | 2008-01-12 09:48:35 dziekuje wszystkim za wyczerpujace wypowiedzi
|
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2008-01-12 09:49:29 Ale teoretycznie turbo jest lepsze od kompresora bo mniej straty w mocy zabiera...
I przy turbo nie masz jednostajnie narastającego momentu. Kompresor za to już od dołu ciągle więc ma jednostajną charakterystyke. Kompresor tak (jak pisał beniobb) nie jest podłączony elektrycznie , ani sterowany el. Jest mechanicznie sprzężony z silnikiem . Teoretycznie (z tego co mi wiadomo) tylko MB stosuje kompresory, reszta producentów stosuje turbine. Inni natomiast wkładają dwie różne turbawki i wydaje mi się że jest to bardziej dający rezultat sposób |
arekturbo escort cabrio rsTurb ... sosnowiec | 2008-01-12 09:58:42 do 3 tyś obr silnik z turbinką zbiera sie jak zwykły benzyniak 105km
tak mi sie wydaje ale przy 3 tyś włącza sie prędkość świetlna i trwa do 6,600 |
YaReQ Sympatyk FEFK MkV2.0 Zetec-E StageIV Warszawa | 2008-01-26 16:58:32 TU jest dobry artykuł/faq jak by ktoś nadal był zainteresowany tym tematem |
gigital Otwock | 2008-03-08 16:45:16 Widać różnicę pomiędzy niskim budget-em u nas i w UK
Tak czy inaczej ja jestem zeinteresowany przeróbką na soft turbo. Myślę ze 160 KM z 1.8 16V to niebędzie duże wyzwanie, ale najpierw zdobędę odpowiednie doświadczenie. Mam 2 x 1.6 cvh i 2x 1.6 dohc na podwórku. Na nich poćwiczę, bo z doświadczenia wiem że jak się wezmę za testy tego doładowywania to skończy się na zbieraniu części ze skrzyżowania Jak bawiłem się w OC to pogrzebałem w ogródku 2 nowe durony i athlona XP. Za długo szukałem 1,8 w idealnym stanie żeby na nim ćwiczyć. W międzyczasie przerobie swój silnik na RQB. Zawsze to trochę mniejsze ciśnienie doładowania dla zamierzonego efektu. Zabieram się za zbieranie gratów do przeróbki. |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2008-03-09 09:47:06 Powiedzcie mi czy jak bym chcial sobie uturbic mojego diesela to musialbym zakladac mu komputer, bo przecierz fabrycznie on go nie posiada? |