Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
miro-1980 124 i 131 abarth warszawa | 2014-12-29 07:59:54 Poszukuję kotaktu z tym kolegą, który ma x/19Prototipo i posiad włoska homologcje to niego.
Mamy taki projekt na tapecie i potrzebuje z nim konsultcji. Prośba o kontakt przez forum . Pozdrawiam M |
poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2014-12-29 12:02:06
Niestety kolegi od X/19 nie ma na tym forum. |
poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2014-12-29 12:14:52
Miro życzę Ci powodzenia niestety sytuacja która opisujesz powyżej jest spowodowana wieloletnim działaniem PZM. Działacze tej krwiopijczej organizacji robili wszystko aby zabić polski motor sport. 10 lat temu startowanie w kjs Fiatem 125 nie miał sensu, auto było przez organizatorów skazane na porażkę startowali tylko maniacy którzy dziś w większości trzymają te auta w garażach lub pojechały za granice. A teraz młodzież która jako nastolatkowie chodzili na rajdy kjs itp. Nie maja wzorców z polskiej motoryzacji dla nich klasykami sa CC 106 itp. Z byt wielu zawodników prunowało przebić już ten beton, który ty usiłujesz teraz przebić. Z całego serca życzę powodzenia i trzymam kciuki. |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2015-01-01 16:00:08 Pozwole sobie wkleić komentarz do najnowszego regulaminu :
Autorem jest mój kolega Marcin Opałka wielokrotny mistrz również z zeszłego 2014 roku : WOOW . Jest nowy regulamin rsmp ! . Regulamin techniczny ok. zawsze można za rok coś poprawić, ale np. wpisowe- chyba inaczej niż pzm pojmuję ekonomię. Pamiętajmy że będzie o 1 rajd więcej. Skoro było 1300 pln ( np. klasa e30 i hr w rsmp ) , a teraz jest 1500 przy krótszych rajdach co już jest dziwne , to kurestwem jest podnoszenie w hr2 z 1300 na 2500 pln. Lekko licząc różnica 8x1200 pln na samym wpisowym plus jedna dodatkowa eliminacja ! Dorzućcie jeszcze spece z pzm 5000 pln za każdą hostessę albo 20000 kary za posiadanie sponsora i 50000 kary za chęć startowania popartą wysłaniem zgłoszenia i wpłatą wpisowego w terminie. Szkoda że dziś przeczytałem nowy regulamin. Osobom za to odpowiedzialnym w pzm życzę w 2015 roku skutecznego udupienia tego sportu , może jak to w końcu pierdol.ie to ktoś wyżej pozbędzie się działu sportu a nowa organizacja z nowymi ludźmi zacznie podchodzić do sprawy z głową. Oby się spełniło! Reasumując niska frekwencja na rajdach spowodowala lekkie poluzowanie regulaminów. Tylko jak ludzie zaczeli startować od razu podniesiono wpisowe... |
miro-1980 124 i 131 abarth warszawa | 2015-01-02 19:55:50 Re: nowy regulamin RSMP
Jaki jest koń każdy widzi., i że jest bardzo łasy na kase to też widać. Tu nic nowego nie ma. Niestety zaden z nas ani my wszyscy razem nie jesteśmy stabnie tego regulaminu zmienić.Także , albo nam pasi i jeździmy albo nie i niejezdzimy. W klasie H+30 cena wpisowego 1000 PN nie jest zaporowa , ale wysoka. Nie ukrywam ,ze jak tylko uda mi sie zrobic R to sprobuje tam postartować, choć brak podziały u na klasy nie zacheca. (To tez nie jest problem , możemy zrobić własny podział i własne puchary za 10 czy 20 zł dodatkiowe od uczaestnika). Mimo to uwazam , że propozycja którą zarysowałem dla historyków jest ciekawsza. W jakims sensie im gorszy reguklamin RSMP tym lepiej dla nas. Zachecam do zapoznania sie z nowym załacznikiem K na 2015 i nowym regulaminem Rajdowych Mistrzostw Europy samochodów hstiorycznych, ( które zwłaczaja samochody gr N z okresu J2) oraz nowym regulaminem licencji FIA. Czekam na nowty regulamin RO PZM in w zaadzie można będzie dokładnie powiedzieć jak nasze rajdy beda wyglądać. Pozdrawiam życzac wszystkim sukcesów w sezonie 2015! Miro |
Besslein F&F MEMBER 126 Happy End, 125p ... Breslau | 2015-01-02 20:22:01 A może lepiej stworzyć taki cykl z pomocą p . Dobosza , lub kierując się jego wskazówkami ?
Dla kierowców i pasjonatów historyków . Wg . zapisów FIA lecz niekoniecznie pod egidą PZM-u . Widowiskowo , bezpiecznie , niezależnie . Opóźnić start cyklu o jeden sezon , a w zamian mieć cykl w którym każdy chciałby wystartować i spełnić wymagania , jednocześnie nie opłacając betonu z pezetemu ? |
Besslein F&F MEMBER 126 Happy End, 125p ... Breslau | 2015-01-02 21:17:58 Dodam że da się to zrobić . W latach dziewięćdziesiątych gdy powstawał cykl Polonia Cup / Polonia Open motocykli wyścigowych to Pzm miało na nas wyjebane . Po trzech latkach gdy frekwencja była gigantyczna , a poziom zawodów profesjonalny błagali by wpisać do kalendarza PZM . Teraz to rundy MP . Da się zrobić . Wystarczy determinacja i jakość . |
poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2015-01-08 00:58:54 Z tym ze Polonia Cup to wyścigi na torze.
Na torze jest 1000 razy łatwiej. Pozatym jest tptd.pl jeździsz po toze czym chcesz byle by miało BT, w tym roku ma być limit głośności. Przy orgańizacji rajdu konieczne jest obstawiania każdego odcinka strażą i pogotowiem inaczej pzm zablokuje imprezę. Do tego obstawą i specjalne taśmy które ratują życie itp. Bzdury nabijania kasy. Żeby coś zorganizować w tym kraju w normalnych pieniądzach trzeba sie podpiąć pod PZMłot i ich jakaś imprezę, inaczej koszty wpierdolą organizatora lub uczestników wpisowym. Mozna sie dogadać z Doboszem ale na to nie pójdzie. Zrobi to pewnie Walimiem Rajdowym. W zależności od ilości odcinków koszty wzrastają, mogą tez zamknąć kilka odcinków po cichu i zrobimy sobie sami rajd. Ale braknie w tym jednego, nikt nie będzie MiSTRZEM POLSKI będzie mógł wystartować autem jakim chce i jakim mu sie podoba a nie na jakie nakazują przepisy i wymysły chuj wie kogo. Ludzie którzy chcą jeździć klasykami dla siebie jakoś sobie radzą. A tym czasem w cywilizowanym świecie bez taśmy i zabezpieczeń Samobójcy robią tak Warjaty koniecznie z dźwiękiem. Ja chce widzieć miny działaczy po tym filmie. |
miro-1980 124 i 131 abarth warszawa | 2015-01-11 05:17:30 poldrive-126 ! Badzo mnie interesuje , ale konktretnie gdzie i jakie są te imprezy rajdowe w "cywilizowanym świecie" gdzie można jechac wszystkim i bez żadnych reguł, bez zamykania odcinków, taśm , zabezpieczenia trasy , karetek , straży pożarnej, etc. Ciągle o tym szlyszę , ale jak sprawdzę to okazuje sie ,że albo są to przejazdy pokazowe (bez pomiaru czasu ale i wtedy wg normalnych zasad zabezpieczenia trasy tyle że bez licencji i z wygasłymi homolgacjami na cześc wyposażenia - ale nie pasy i nie kaski) , albo okazuje sie ,że to są opowieści mitlogiczne (czyli zwykłe bajki). Jeśli ktoś wie gdzie w Europie są takie liberale imprezy to naprawdę bardzo proszę o informacje. A jak ich nie ma to skończmy wreszcie opowiadać bajki. Sentyment do PZM lub jego brak to jedna sprawa a powtarzanie dydymałów o tym, że w "prawdziwej Europie" to wszystko można to druga . Nikt nie musi kochac PZM i krytyka jest dozwolona a nawet wskazana. Jednak opowiadanie głodnych kawałków jak to wszedzie poza Polska jest liberalnie to druga. Zamist bezpłodnego frustrowania sie proponuję : zrobić auto do rajdów historycznych i jechać z nami. Jak nie - to życze powidzenia , ale jakoś nie widzę szans na jakiś sport (poza KJS). Z samej krytyki jeszcze nigdy nikt nic nie stworzył. Pozdrawiam Miro |
poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2015-01-14 08:06:49
Zapomniałem ze kolega nowy na forum. W końcówce moich wypocin słowo Wariaty jest podkreślone ze względu na to ze jest to odnośnik/link do innej strony wystarczy nacisnąć palcem myszką co kto ma a sie otworzy. W tym linku choć motorowym chciałem pokazać jak wyglądają standardy na profesjonalnych imprezach na świecie w porównaniu z naszymi zabezpieczpieczeniami w Polsce. Teraz druga kwestia, ja nie neguje karetek i straży( lub wóz ratownictwa drogowego ze sprzętem do ciecia karoserii) moim zdaniem musza być na starcie każdego odcinka i to generuje największy koszt przy organizacji rajdu. Dlatego moim zdaniem najkorzystniej będzie sie podpiąć pod PZM. A wtedy wszystko musi być homologowane itp. Zorganizowanie wszystkiego profesjonalnie jak na rajdzie bez PZM wykończył finansowo organizatora lub wpisowe będzie tak duże ze i tak nikogo nie będzie stać, w Polsce jest zbyt mało aut tej klasy aby wpisowe 1000 zł pokryło wszystkie koszty bo raczej 150 aut nie zbierasz. Trzecia kwestia. Jak i gdzie mozna pojeździć. Jak wspomniałem wcześniej tptd.pl auto musi być zarejestrowane bardziej profesjonalnego pomiaru nie uswiadczysz w Polsce nigdzie. Po imprezie nie bedziesz mógł patrzeć na swoje auto przez tydzień. Kolejna impreza Kryterium Kamionki organizowana przez P.Adrzeja Dobosza. Jest to wyścig górski wymagania klatka według J i pasy długość trasy 6 km bez szykan i innego dziadowania prędkości dochodzą do około 190 km/h. Pomiar czasu stoper i radio troche archaiczne ale sprawdzone działa. Potem Walim Rajdowy jego imprezy bardziej w formie rajdów, jest coś pod gore i jest z góry plus w tym roku szutry w lasach . Dodatkowo walim rajdowy organizuje treningi dla wielu zawodników z RSMP zamykają całe wioski na jeden dzień i sobie ludziejezdza to mozna zrobić bez karetki i straży ale mozna tez z tymi powiedzmy mediami . Bo to czy jest to potrzebne to tylko zależy od uczestników !!! Jeżeli w czymś jeszcze moge pomóc chetnie pomogę. Chce jeszcze raz podkreślić ze żadna moja wypowiedz nie ma na celu hejtowania twojej inicjatywy. [ wiadomość edytowana przez: poldrive-126 dnia 2015-01-14 08:58:05 ] |