Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-02-23 06:46:17 Dawcy - pomysł z regulacją na hydro łapie ma jakiś sens bo miałem może nie regulacje ale takie zabezpieczenie by opierał się tłoczek o zeger, troszkę podkręciłem i pedał już jest wyżej. Wcześniej taką regulacje robiłem sobie w sposób że podciągałem ręczny na linkę na 1 ząbek, ryzyko jest właśnie takie że blisko szczęki są już bębna trzeba to starannie wyregulować.
I z tego wynika że może to być wina 3 rzeczy, 1. właśnie pompy bo mam delphi i juz miałem kiedyś z taką problem. 2. pompa sama w sobie już nie ma takiej wydajności i podkręcenie na hydro troszkę ją wspomaga 3. szczęki ferodo i ich rewelacyjnie niedziałające samoregulatory przez co pompa ma więcej roboty. Za kilka miesięcy pewnie wymienie pompe na nową a cała resztę zostawie zobaczymy jaki będzie tego efekt, narazie trzeba jakoś przejechać najbliższą sobotnią imprezę. |
piotres87 126P FL 1.2MPI 89' Pomiechówek | 2012-02-24 01:46:41 To i ja sie podłącze jesli mozna.
Planuje u siebie dac w 126p z przodu zaciski SC + brembo max + ferodo ds2000. Na tyl ma byc beben + szczeki ferodo. I mam dylemat czy dac przednie czy tylne cylinderki na tył ? Wiem ze niby przednie wg powszechnej opinii lepiej, ale .... Druga sprawa - cylinderki Delphi moga byc czy sa tak samo gowniane jak pompy ? |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-02-24 08:06:23 ja teraz założyłem do dyłu przednie, dopracowałem patent Dawców z podkręceniem na pompie od hydro i padał jest w dobrym miejscu, jutro jadę na super oes to napiszę jak się to sprawdziło |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-02-26 00:42:41 mieliśmy to samo z pompami delphi tego nie ma sensu zakładać skończyło się na rozebraniu i wyczyszczeniu starej fabrycznej pompy i włożeniu starego prlowskiego zestawu naprawczego do niej, działa do teraz |
piotres87 126P FL 1.2MPI 89' Pomiechówek | 2012-02-28 01:35:52
I jak sie to sprawdziło ? I jakiej firmy masz cylinderki ? |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-02-28 09:37:41 no i ogólnie z czymś jest nadal kiszka bo pedał okazało się że zapowietrzony, hytro raz działało raz nie. Jeszcze będę odpowietrzać z odkręconymi zaciskami by odpowietrznik był na górze. |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2012-02-28 09:56:51
Spróbuj jeszcze podciśnieniowo odpowietrzać. Jeśli nie masz takiego urządzenia to gdzieś na stacje kontroli podjedź. Albo sobie sam zbuduj. Ja w tym celu zastosowałem agregat z lodówki, w którym podłączyłem do sekcji ssącej kruciec zamontowany do szczelnego pojemnika na płyn. Po prostu wytworzyłem podciśnienie w pojemniku i odkręciłem odpowietrznik przy kole które aktualnie odpowietrzałem. 3 razy przepuściłem płyn przez układ pamiętając by w zbiorniku wyrównawczym zawsze był odpowiedni poziom. Przy okazji pompowałem delikatnie hamulcem roboczym. W ten sposób można sobie spokojnie samemu hamulce odpowietrzyć bez obawy ponownego zapowietrzenia. Już kilka razy musiałem odpowietrzać układ samemu i zawsze hamulec był igła po 5min. Polecam. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-02-28 10:26:05 no np ja mialem tak jak mowie pedal mega nisko - szedl do podlogi ale hamulce lapaly), odpowietrzylem pod cisnieniem to sie poprawilo - juz nie dochodzil do podlogi. Teraz po pol roku znowu dochodzi do podlogi. wtf? Jakis pomysl skad wytrzasnąć pompę? A może do tej kupić nowe gumki innej firmy? |
jacol_placol F&F Wolny Słuchacz :) 126p 1,2mpi, Octavia. warszawa | 2012-02-28 10:50:06 Ja odpowietrzyłem kilka razy dokoła i tera jest dobrze. Gej bierze wysoko. |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2012-02-28 11:03:13
Kup używaną pompę i zregeneruj- wymień uszczelniacze. Mechanicznie się tam nie ma co za bardzo zepsuć. Jak mówię u nas jeździ stara pompa, która nigdy nie była wymieniana. I nie ma z nią żadnych kompletnie problemów. Była wyjmowana już kilka razy, ale zawsze po kilku odpowietrzeniach hamulec bierze od góry. Powiem więcej, heble są lepsze niż w moim dupowozie gdzie już w dodatku jest serwo. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-02-28 18:20:45
dokładnie kup gumki regeneracyjne, weź stara pompę hamulcową, rozbierz wyczyść umyj i poskładaj na nowym zestawie, na pewno będzie działać. nasza żyje już drugi rok w maluchu który lekko nie ma |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-02-28 19:49:15 Problem w tym ze nie mam starej pompy, mysle o regeneracji nowej |
piotres87 126P FL 1.2MPI 89' Pomiechówek | 2012-03-06 00:27:49 a ja mam wciaz dylemat czy brac na tyl przednie czy tylne cylinderki ? z tylu bebny, a z przodu zestaw z seicento na brembo max + ferodo ds2000.
Doradzicie mi ? bo mam juz metlik w glowie, chce miec mozliwie najlepsze rozwiazanie, duzo ludzi pakuje przednie na tyl, ale boje sie zeby tyl nie hamowal zbyt mocno wzgledem przodu ...samochod swap 1.2. |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-03-06 06:41:59 przy tarczach nie ma opcji by tył zachamował wcześniej niż przód, szczególnie na mokrym, przód jest tak lekki że blokuje się bardzo szybko, teraz mam przednie z tyłu i wydaje mi się że troszkę lepiej rozłożona jest siła hamowania, oczywiście zależy kto co woli bo ja lubie jak auto sie troszkę stawia w łukach bokiem przy hamowaniu |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2012-03-06 13:02:35
Jest opcja pod warunkiem że się goni na slicku. Przy zjazdach na drogach o większym nachyleniu jest tendencja do blokowania wpierw tylnej osi na cylinderkach przednich. Ale do jazdy na co dzień bez problemu pakuj przednie na tył, tym bardziej że chcesz rowkowane tarcze z przodu montować czyli de facto siła hamowania na przedniej osi będzie już nieco wyższa niż w przypadku seryjnych tarcz, jak ma to miejsce u mnie.
No więc jednak tył ma większą tendencję wtedy do blokowania |
piotres87 126P FL 1.2MPI 89' Pomiechówek | 2012-03-08 02:46:08 zdecydowane - zamowione na tyl nowe przednie cylinderki SAMCO + nowe bebny ori Fiat. Jak bedzie zle to bedzie na was . |
piotres87 126P FL 1.2MPI 89' Pomiechówek | 2012-03-22 20:35:05 Jutro chce zakuc przewody na przod pod zaciski z CC - jaka dlugosc calkowita wezyka zrobic zeby bylo dobrze ? 30cm czy moze troche dluzszy, powiedzmy 32cm ?
Dodam ze nie bedzie zadnej redukcji, z jednej strony koncowka zenska pod przewod z malucha (gwint m10x1,25) a z drugiej meska do zacisku z CC (gwint m10x1,0). |
hackunek Mi-K | 2012-03-22 22:02:18 pasują od PEŻO 206 -chyba albo kup śruby 10x1 i wsadź ori |