ELEKTRYCZNA POMPKA PALIWOWA DO 126 - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-06-21 07:21:10, -TOMMY- pisze:
Co do pompy ktora "dorwales" mozna probowac zmniejszyc jej cisnienie obnizajac napiecie zasilania.


chyba szybkość pracy a nie cisnienie
  
 
Knujcie dalej
  
 
Cytat:
2006-06-21 07:21:10, -TOMMY- pisze:
Co do pompy ktora "dorwales" mozna probowac zmniejszyc jej cisnienie obnizajac napiecie zasilania.



I posłac pompę w diabły tym sposobem. Wystarczy odpowiedni obieg paliwa i po problemie, ale po co kombinować jak mozna poszukac pompy od gaźnikowca.
  
 
po co szukac jak mam,!!! tylko lekko cisnienie wypadalo by obnizyc.
a ten odpowiedni obieg to jaki?
  
 
znów odkopie trupa.
Ale powiedzcie mi czyta pompa będzie działała dobrze w malcu bo 3zer mi mówi że potrzebny jest do tego jakiś zaworek zwrotny.
  
 
zle go nazwalem, zwrotny zapobiega cofaniu paliwa, chodzilo mi o zawor regulujacy cisnienie


Cytat:
Nie każda. Jak wsadzisz pompe o za małym cisnieniu to motor bedzie przerywać, a jak dasz o za duzym to bedzie w stanie odprowadzic nadmiaru paliwa przewodem zwrotnym i będzie "rozrywać" gaźnik powodując wylewanie paliwa na zewnątrz rozwalając uszczelki.





[ wiadomość edytowana przez: 3zeR_MDS dnia 2006-09-16 21:06:05 ]
  
 
co wy sie tak stresujecie.
pompqa wstepnego cisnienia z golfa wtryskowego zatapialna daje rade.
do tego są też jakies pompki z preludy też niskiego cisnienia
do tego są pompy róznych firm niskiego cisnienia które można zastosowac.
ale to wydateg rzedu 150 i weićej pln
nie ma sie co bawić z wtryskowymi jakimiś zwezkami trójnikami itp
nie stać kogoś na taką pompe to trudno niech jeźdiz na zwyklaej, uzbiera teą kase i zapoda odpowiednią bo czasmai kupić cos za grosze i rzeźbić kupe czasu i nie wiadomo czy to bedzie działac to bez sensu
  
 
tak mi sie przypomnialo opropo tematu, ostatnio zregenerowalem sobie pompke paliwowa(zwykla), wyrownalem na szkle+papier scierny wszystkie powierzchnie do ktorych dolegaly uszczelki, skrecilem na srobkach+nakretki od spodu i jak zalozylem to miala takie cisnienie ze zwrot paliwa nie nadazal i wylewalo bene przez gaznik. Musialem wyregulowac cisnienie podkladkami
  
 
i co w tym fajnego??
  
 
zrób z gaxnikiem to samo co z pompką albo ustaw se pływak
  
 
nie musze, wszystko chodzi jak nalezy, poprostu pompka pompowala za duzo paliwa i zalewalo mi swiece
Cytat:
2006-09-17 13:15:59, bizer_trikolor pisze:
i co w tym fajnego??


a tak sobie napisalem