Najstarszy i najmlodszy Polonez i 125p wsrod nas - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-11-26 21:33:13, Jojo pisze:
teraz mój, tylko adamus nie mów że bude zmieniałem ) SUPB01CEHTW819677 silnik ce0305223 data 1 rejstracji 19.06.1996


Od 2 lat masz bude te sama jak mozna wyczytac w tym watku
Ale dziekuje za podanie aktualnych danych

Pozdrawiam
Adamus
  
 
teraz ja
nr nadwozia:
SUPB01CBHRW637814

data I rejestracji 17, luty, 1994


nr silnika
0143977

nr silnika jest spisany z umowy, a jaki jest na silniku to nie wiem
  
 
Cytat:
2006-11-26 21:46:43, santi pisze:
teraz ja nr nadwozia: SUPB01CBHRW637814 data I rejestracji 17, luty, 1994 nr silnika 0143977 nr silnika jest spisany z umowy, a jaki jest na silniku to nie wiem


Bez obaw pasuje do nr nadwozia

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Cytat:
2006-11-26 21:50:44, adamus pisze:
Bez obaw pasuje do nr nadwozia Pozdrawiam Adamus



dzieki a zdradzisz tajemnice jak to sprawdzasz, czy nie
  
 
Cytat:
2006-11-26 21:52:11, santi pisze:
dzieki a zdradzisz tajemnice jak to sprawdzasz, czy nie


Tajemnica przestala by nia byc Po setkach przejrzanych danych mozna cos juz sie nauczyc.

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Cytat:
2004-01-09 16:36:43, adamus pisze:
Piekna rozpietosc, ale najgorzej jest z Polonezami, gdzie sa Polonezy z lat 1978 i 1979 ??? Pozdrawiam Adamus



Polonez 125PN, data pierwszej rejestracji 1978.08.14, numer podwozie FS0-B01***00000385-, numer silnika AA0000552, kod dla czesci 00000469, kod koloru 234.
  
 
może coś z drugiej strony rankingu

B01AAA00016896

silnik AA0016871

Hetman (chodzi o te niskie numery) czy dowód rejestracyjny i pole numerowe są Twoją własnością


[ wiadomość edytowana przez: Marcin1608 dnia 2006-11-26 22:00:08 ]
  
 
Cytat:
2006-11-26 21:46:43, santi pisze:
teraz ja nr nadwozia: SUPB01CBHRW637814 data I rejestracji 17, luty, 1994 nr silnika 0143977 nr silnika jest spisany z umowy, a jaki jest na silniku to nie wiem



Proponuję nie podawać Polonezów z lat 90-tych, bo tylko zaśmieca się wątek.

A gdzie Polonezy z 1978 i 79r? Ktoś na pewno takiego ma!
  
 
Cytat:
2006-11-26 21:56:32, hetman pisze:
Polonez 125PN, data pierwszej rejestracji 1978.08.14, numer podwozie FS0-B01***00000385-, numer silnika AA0000552, kod dla czesci 00000469, kod koloru 234.



Wiedziałem, że na Hetmana mozna liczyć
  
 
[QUOTE] [adamus Wysłany: 2006-11-26 21:27:32
Hmm, teraz to juz chyba masz inne numerki, bo i nadwozie chyba miales zmianiane w latach 80-tych...
Jakiego koloru bylo to pierwsze, oryginalne?

Pozdrawiam
Adamus
/QUOTE]

tak tak to sie zgadza uroki przekladek hehe spoko
oryginal byl pierwszym emerem w kolorze Gada czekoladki
terazniejsze nr silnika jak AB0245777 pod. 02128311
  
 
Cytat:
2006-11-26 21:56:49, Marcin1608 pisze:
może coś z drugiej strony rankingu B01AAA00016896 silnik AA0016871 Hetman (chodzi o te niskie numery) czy dowód rejestracyjny i pole numerowe są Twoją własnością [ wiadomość edytowana przez: Marcin1608 dnia 2006-11-26 22:00:08 ]



Wszystkie sa moje, z wyjatkiem ten z 1978 roku, co byl moj wlasnoscia, ale teraz inny kolekcjoner w Gdansku posiada ten samochod a podobno robi rajdowka z niego.
  
 
Cytat:
2006-11-26 21:58:45, Stivek pisze:
Wiedziałem, że na Hetmana mozna liczyć



Polonez 125PN, numer podwozie -B01AAA000163**-, numer silnika 165**, data pierwszej rejestracji 1979.10.10, kod dla czesci 00015776, kod koloru L64
  
 
Cytat:
2006-11-26 21:56:57, Stivek pisze:
Proponuję nie podawać Polonezów z lat 90-tych, bo tylko zaśmieca się wątek. A gdzie Polonezy z 1978 i 79r? Ktoś na pewno takiego ma!



Prosze podawac wszystkie roczniki jezeli tylko macie ochote! Samochody w latach 90 byly rownie ciekawe

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Mój pomarańczowy 125p: buda 115C6 884553, silnik 673045, kolor L76, numer na cz. zam 574906, pierwsza rejestracja 28 luty 1980. Seria już z odblaskami na boczkach zamiast lampek w drzwiach.
  
 
Cytat:
2006-11-26 22:31:17, adamus pisze:
Prosze podawac wszystkie roczniki jezeli tylko macie ochote! Samochody w latach 90 byly rownie ciekawe Pozdrawiam Adamus



Nies twierdzę, że nie są Myslałem, że chodzi o dotarcie do najstarszego i najnowszego Poloneza.

BTW: ostatnio dyskutowałem z byłym pracownikiem FSO, który twierdził, że nie było Polonezów Caro w 1992r. z wtryskiem
Jak nie było, skoro mój tata miał takiego z X.1992 - 1.5GLI, znajomy z XI.1992 1.6GLI - obydwa bez katalizatorów jeszcze.
Chodź dawno takich już nie widziałem.
  
 
Cytat:
2006-11-26 23:07:28, Stivek pisze:
Nies twierdzę, że nie są Myslałem, że chodzi o dotarcie do najstarszego i najnowszego Poloneza. BTW: ostatnio dyskutowałem z byłym pracownikiem FSO, który twierdził, że nie było Polonezów Caro w 1992r. z wtryskiem Jak nie było, skoro mój tata miał takiego z X.1992 - 1.5GLI, znajomy z XI.1992 1.6GLI - obydwa bez katalizatorów jeszcze. Chodź dawno takich już nie widziałem.

nie widziałeś, to spójrz w profil łazika
  
 
Moj fiat jest rocznik 74 i zapewne mial zmienianą bude na MR i stąd moja ciekawość z którego jest roku oto numer SUP115C02054365
  
 
Moim zdaniem +/- połowa roku 1982.
  
 
Heloł!

Cytat:
2006-11-26 21:56:32, hetman pisze:
Polonez 125PN, data pierwszej rejestracji 1978.08.14, numer podwozie FS0-B01***00000385-, numer silnika AA0000552, kod dla czesci 00000469, kod koloru 234.



Hetman, czy to był biały polonez, kupiony od człowieka z płocka ? Po remoncie blacharskim ? Miał kosztował jakieś 1600-2000zł ? Bez lpg, ogłaszał się na allegro ?

Pozdrawiam

-----------------
Może i stary, ale za to brzydki.
  
 
Cytat:
2006-11-26 23:50:59, Tony pisze:
Heloł! Hetman, czy to był biały polonez, kupiony od człowieka z płocka ? Po remoncie blacharskim ? Miał kosztował jakieś 1600-2000zł ? Bez lpg, ogłaszał się na allegro ? Pozdrawiam



Tak. Tylko ze w traktcie "remontu" prawie wszystkie elementy wnetrz i blacha zostali usuniete. Tylko zostalo oryginalny silnik, skrzynia, most, itd. Nawet szybe zostale wymienione. Czyli tyle wazne elementow stracone. Pozatym remont nie bylo zbyt profesjonalnie zrobione... Ale silnik, full wypas!!!!