Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() wagner Fiacior 1500 Gdańsk | 2004-08-22 20:50:23 oponami jest tak, ze kolo moze byc wywazone idealnie(wg maszyny), ale mimo wszystko moze bić. tzn: podczas krecenia sie opny delikatnie unosci sie gora i dól.
wywazarka wywazy tobie nierownosci rozkladu masy, ale nie zmieni unoszenia i opadania opon opona nie musi miec duzego przebiegu by biła, moze to byc spowodowane przyhamowaniem(ostre hamowanie na zblokowanych kolach) lub wpadnieciem w dzirue, co zmienia ulozenie kordu opony i taka opona jest juz nie do wywazenia tzn: nawet jak ja super wywazysz to i tak bedzie bila |
![]() road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-08-22 20:51:42 Tez stawiam na opony - mozna je nieraz zalatwic jednym mocnym hamowaniem; tak jak pisze daniel zamien kola np na zimowki albo pożycz od znajomego.
|
mati_lecha Miłośnik FSO Poznań | 2004-08-22 20:55:21 Wagner , są takie majstry,które podcierają opnę na resztę powierzchni i likwidują w ten sposób "płaskość" po blokadzie koła przy hamowaniu. |
automatic | 2004-08-22 21:09:53 Może to tylko rozłazi się siatka w oponie-
to dopiero początek zabawy! |
![]() darecki1 Fiat 125 ME Bialystok | 2004-08-22 21:11:43 Ja tez stawiam na oponę/y.Maszyna wywaza bicie poziome(tak mi sie wydaje).Ale jak opona bedzie jajkowata symetrycznie po srodku szerokości bieżnika to myslę,że nie wychwyci tego.I tu moze być problem.Proponuje zamienic koła-przód na tył ,a tył na przód i sprawdzic smigając na prostej. ![]() |
![]() wagner Fiacior 1500 Gdańsk | 2004-08-22 22:57:51
ten zabieg to szrostkowanie opony, zgadza sie, ale ciezko znalezc zakald ktory to dobrze zrobi i nie zniszczy przy tym jesce bardziej opony, |
![]() Radzio75 Polonez caro + Warszawa | 2004-08-22 23:20:14 ciekawe jest to że drgania czasami znikają na zakręcie a wzmagają się na prostej! |
![]() SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2004-08-22 23:31:48 mialem podobne objawy, winny byl wspornik poprzeczki ukladu kierowniczego, mial takie luzy ze wszystko latalo na boki, zmienilem, jest miod malina |
![]() smoczy Miłośnik FSO Szczecin | 2004-08-23 01:00:29 tez bym stawial na uklad kierowniczy choc opony nie wykluczam. ![]() |
![]() JACEK94 Miłośnik FSO FIAT 125p Szczecin | 2004-08-23 17:53:55 Zamień koła przód na tył i obejżyj tarcze ham. |
![]() smoczy Miłośnik FSO Szczecin | 2004-08-23 23:45:01 a moze luzne ktores kolo?? ![]() |
![]() rdt cinquecento nieruchome Radom | 2004-09-27 23:30:22 Panowie a czy to mozliwe zeby ktokolwiek lub cokolwiek - poruszylo u Was w bolidach cala tarcze sprzęgła ?
razem z kolem zamachowym ??? Troche to niedorzeczne ale jakis sens jednak ma ( wal korbowy wywaza sie statycznie wlasnie wraz z kolem zamachowym i obudową sprzegła nie bez przyczyny chyba no nie ![]() |
automatic | 2004-09-30 15:42:11 ZMIEŃ TE OPONY PĘKA W NICH SIATKA!!!!!!!!!!
/dlatego ucieka powietrze/ ![]() |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2004-09-30 20:00:35 zapodaj wspornik dzwigni posredniej z tlumikiem drgan ![]() |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-10-06 16:14:27 Ja wczoraj zmieniałem opony-drgania kierownicy były już nie do wytrzymania. |