Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kropek-1981 Olkusz | 2006-06-13 17:35:26 Koledzy nikt nie może mi pomóc?? naprawde zalezy mi żeby ten modół działał dobrze,zakładałem ten mój do auta kolego i u niego jest wszystko wporządku wiec co jest nie tak u mnie?? Pomocy |
tom_stm Miłośnik FSO Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-06-13 19:39:22 może powinieneś przeregulować benzyne i gaz do nowego modułu. nigdy nie zaszkodzi spróbować. |
Kamil__ Polonez Kraków | 2006-10-12 14:59:40 Witam. No więc założyłem u siebie moduł wersja sport i niestety kupa. Autko źle pracuje na niskich obrotach, wypadają co chwilę jakieś zapłony. Nie pomaga żadna regulacja zapłonu. Natomiast na obrotach powyżej 2500 wypadanie zapłonów nie jest juz takie odczuwalne i samochód jaby mocniejszy. Przykre jest że ciężko nim ruszyć, robi się kangurek itp. Jak nie depniesz wcześniej do 3000 obrotów to są problemy z ruszeniem. Po włożeniu z powrotem starego modułu wszystko wraca do normy i chodzi równiueńko.
Próby wykonane na całkiem nowych kablach WN, Cewce WN, kopułce, palcu rozdzielacza, zielonym kabelku i świecach Iskra 65PTS (trójelektrodowe). |
automatic | 2006-10-12 15:34:49 . [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-15 08:23:28 ] |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2006-10-12 16:43:50
U mnie jest podobnie - na wolnych przerywa i zdaza sie ze powyzej 4000 tez |
Koval_stm Miłośnik FSO Fiat 125p ; Fiat 126 ... Warszawa | 2006-10-12 16:45:30 Może to kwestia cewki ??
Jakie parametry odpowiedniej cewki podaje producent modułu ?? [ wiadomość edytowana przez: Koval_stm dnia 2006-10-12 16:45:56 ] |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2006-10-12 16:53:07
Nic na ten temat nie pisze wiec chyba standardowa powinna byc dobra |
Koval_stm Miłośnik FSO Fiat 125p ; Fiat 126 ... Warszawa | 2006-10-12 17:06:51
Skąd moje pytanie. Otóż, do Malucha są produkowane układy zapłonowe elekteroniczne do różnych rodzajów cewek, więc możliwe że ten moduł również wymaga cewki o odpowiednie rezystancji uzwojeń. |