Kodowanie kluczyka po wymianie baterii [Corolla 2003] - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2013-12-26 01:04:08, Bigelektron pisze:
no to wymien poprostu na jakas Maxwell czy Sony i bedzie ok


Wymienilem, na szczescie wszystko dziala jak nalezy, bez jakichkolwiek udziwnien Bigelektron wielkie dzieki za wskazowki!
  
 
Witam jestem pierwszy raz na forum i pozdrawiam wszystkich .
Kupiłem sobie Lexusa GS300 z 1999r i mam problemy z kluczykami .
- jeden kluczyk z pilotem otwiera bagaznik , otwiera przyciskiem unlock centralny ale nie zamyka przyciskiem panic i silnik na tym przycisku nie zapala .
- drugi kluczyk bez przycisków uruchamia silnik
pytanie
1- jak działa ten centralny zamek ? bo jakas nie daje sie nim zamykac i otwierać
2- jak przyuczyć immobiliser do tego kluczyka z pilotem
Bede wdzieczny za pomoc

[ wiadomość edytowana przez: Marek_S dnia 2014-01-11 10:13:31 ]
  
 
Cytat:
2014-01-11 09:55:21, Marek_S pisze:
Witam jestem pierwszy raz na forum i pozdrawiam wszystkich . Kupiłem sobie Lexusa GS300 z 1999r i mam problemy z kluczykami . - jeden kluczyk z pilotem otwiera bagaznik , otwiera przyciskiem unlock centralny ale nie zamyka przyciskiem panic i silnik na tym przycisku nie zapala . - drugi kluczyk bez przycisków uruchamia silnik pytanie 1- jak działa ten centralny zamek ? bo jakas nie daje sie nim zamykac i otwierać 2- jak przyuczyć immobiliser do tego kluczyka z pilotem Bede wdzieczny za pomoc [ wiadomość edytowana przez: Marek_S dnia 2014-01-11 10:13:31 ]


A lampka podsufitowa działa normalnie tzn gasnie po zamknieciu zamka? Alarm jakiś jest?Lampka w bagazniku swieci i gasnie po zamknieciu?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Tak tylko klucz jest martwy . Kolega odczytal Autocom i immobiliser twierdzi ze sa zaprogramowane 3 klucze .Dodatkowego alarmu nie ma a auto zapala z tego drugiego kluczyka .Co jeszcze sprawdzić ?

nie jasno napisałem
na kluczyku na ktorym nie mozna zapalic silnika sa 3 przyciski
po prawej - otwieranie bagaznika i on dziala po dluzszym przycisniepiu
po lewej zamytanie zamek coś robi ale nie zamyka ale mechanicznie obracajać zamyka drzwi .
a powyzej jest przycisk panic ten uruchamia sygnal ale nie zamyka sie

[ wiadomość edytowana przez: Marek_S dnia 2014-01-11 15:56:39 ]
  
 
Cytat:
2014-01-11 15:49:53, Marek_S pisze:
Tak tylko klucz jest martwy . Kolega odczytal Autocom i immobiliser twierdzi ze sa zaprogramowane 3 klucze .Dodatkowego alarmu nie ma a auto zapala z tego drugiego kluczyka .Co jeszcze sprawdzić ? nie jasno napisałem na kluczyku na ktorym nie mozna zapalic silnika sa 3 przyciski po prawej - otwieranie bagaznika i on dziala po dluzszym przycisniepiu po lewej zamytanie zamek coś robi ale nie zamyka ale mechanicznie obracajać zamyka drzwi . a powyzej jest przycisk panic ten uruchamia sygnal ale nie zamyka sie [ wiadomość edytowana przez: Marek_S dnia 2014-01-11 15:56:39 ]


A obracając kluczem w zamku zamyka wszystkie drzwi czy tylko kierowcy.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
wszystkie zamyka ale ogolnie cos zdrowo jest pomieszane .
  
 
Cytat:
2014-01-12 01:02:36, Marek_S pisze:
wszystkie zamyka ale ogolnie cos zdrowo jest pomieszane .


A dioda security na tym kluczu co odpala, to gasnie po wlozeniu do stacyjki od razu, czy tez zapala się na sekundę i dopiero gasnie??
Co do zamka to trzeba poodpinac wszystkie wyłączniki drzwiowe i sprawdzić czy zadziała z pilota?Wyglada jakby miał jakiś slaby sygnal może zwarcie na sniedzi lub ktoś się czyms wpial w obwod wylacznikow i wtedy nie zadziała z pilota.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Wiec tak :
po wymianie baterii działa pilot ale nadal z tego kluczyka nie odpala , odpala z drugiego bez przycisków . Po włożeniu kluczyka z pilotem miga dioda z symbolem samochodu. chyba zablokowany immobiliser

[ wiadomość edytowana przez: Marek_S dnia 2014-01-14 19:59:03 ]
  
 
Hej,
widzę, że mamy tu wielu fachowców, co mnie to bardzo satysfakcjonuje.
Mam problem z immobiliserem. Posiadam corolle e 12 2002r. 1.4 benzyna, przy zakupie dostałem dwa (czarne) kluczyki, jeden działał cały czas do dzisiaj, a drugiego nie używałem bo nie było takiej potrzeby. Dzisiaj sie okazało, że immobiliser nie czyta mi oby dwóch.
  
 
Cytat:
2014-01-24 22:37:33, Deo91 pisze:
Hej, widzę, że mamy tu wielu fachowców, co mnie to bardzo satysfakcjonuje. Mam problem z immobiliserem. Posiadam corolle e 12 2002r. 1.4 benzyna, przy zakupie dostałem dwa (czarne) kluczyki, jeden działał cały czas do dzisiaj, a drugiego nie używałem bo nie było takiej potrzeby. Dzisiaj sie okazało, że immobiliser nie czyta mi oby dwóch.

Znaczy zadnego nie czyta? wkładasz do stacyjki a dioda security miga dalej??

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Dobry wieczór

Przejdę od razu do sedna sprawy.
W związku z tym że jeden z pilotów nie działał, w ogóle (bateria padła) postanowiłem je wymienić.
Kupiłem dwie szt CR2016 założyłem, i oba kluczyki zadziałały, to było w piątek.
Rolka przestała weekend i dziś tj (wtorek) jakież było moje zdziwienie kiedy nie zareagowała na guziki w kluczyku (jednym i drugim).
Dopiero dodatkowym pilotem udało się otworzyć centralny zamek.
Próbowałem procedury kluczyk drzwi kierowcy...itd
Zapłon ON-OFF kluczyk ze stacyjki i centralny potwierdza zamyka i otwiera.
Ale później jak naciskam jednocześnie lock i unlock na ok 1.5sek i w ciągu 3sek wciskam obojętnie jaki guzik, nic już się nie dzieje. Szczerze mówiąc liczę na Elektrona, może coś podpowiesz kolego w którą stronę iść z próbą uruchomienia całości.

Dodam że auto normalnie odpala- mastery od razu gaszą lampkę security, a szary kluczyk dopiero po kilku sek.
Dodatkowy pilot normalnie otwiera i zamyka samochód.
Rolka to D4D 1.4 2006r
  
 
Co ciekawe, wczoraj kluczyki o dziwo odżyły i zaczęły normalnie otwierać i zamykać rolkę nawet z kilkudziesięciu metrów.
Pomyślałem że wszystko wróciło do normy, niestety dziś jest powrót do stanu poprzedniego, kluczyki guzikami nie otwierają centralnego jedynie dodatkowy pilot działa normalnie.

Namierzyłem odbiornik na tylnym słupku opisywany w jednym z poprzednich postów. Jest suchutki przewody we wtyczce bez korozji/zaśniedzenia. Wszystko w tym miejscu suche i czyste.

Ktoś ma jakiś pomysł na rozgryzienie tego problemu?
  
 
Cytat:
2014-02-14 16:34:08, marcineczq pisze:
Co ciekawe, wczoraj kluczyki o dziwo odżyły i zaczęły normalnie otwierać i zamykać rolkę nawet z kilkudziesięciu metrów. Pomyślałem że wszystko wróciło do normy, niestety dziś jest powrót do stanu poprzedniego, kluczyki guzikami nie otwierają centralnego jedynie dodatkowy pilot działa normalnie. Namierzyłem odbiornik na tylnym słupku opisywany w jednym z poprzednich postów. Jest suchutki przewody we wtyczce bez korozji/zaśniedzenia. Wszystko w tym miejscu suche i czyste. Ktoś ma jakiś pomysł na rozgryzienie tego problemu?


Tak pojedz ze dwa kilometry dalej i sprawdz może masz jakiegoś krótkofalowca lub nadajnik w pobliżu.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
A może kupiłeś w Lidlu stację pogodową z bezprzewodowym czujnikiem ...
  
 
Mnie wykończy ten rodzinny Lexus , jak dostanie obłedu to (co chyba opisywałem) czyli cykliczne przygaszanie podswietlania , potem spada wskaznik temepratury silnika , potem gasna led skrzyni i dmuchawa ogrzewania sie wyłącza i tak co sekunde . Teraz wybudowałem licznik bo on najprawdopodobniej sieje po CAN i szukam zamiennika . Przestał działac centralny zamek moge tylko otworzyc kluczem . Rozkodował sie alarm i wyje jak się właczy zapłon , Czy moze mi ktoś przesłac instrukcje aktywacji centralnego zamka ? Od srodka recznie tez centralny nie działa . chyba go w koncu podpale
  
 
Cytat:
2007-09-11 22:58:58, Bigelektron pisze:
Kodujemy za pomoca mastera drzwi zamkniete przekrecamy 5 razy na zaplon,i zostawiamy wlaczony 6razy otwieramy i zamykamy drzwi kierowcy,i zostaja zamkniete wyciagamy mastera ze stacyjki wkladamy klucz ktory chcemy zakodowac jako 2 master i wlaczamy zaplon na pelna minute lub dluzej ale nie krucej wyciagamy klucz otwieramy i zamykamy drzwi kierowcy...koniec wykonac to trzeba bardzo szybko wiec lepiej nie trzaskac drzwiami tylko naciskac reka wylacznik drzwiowy a ostatni raz zamknac drzwi dla wygody aby nie trzymac go przez minute.




hejka,

czy ta procedura "pasuje" do E12 hatchback z silnikiem benzyna 1.6 z 2002 roku? Próbowałem kilka razy i niestety klapa.

Dotąd używałem 1 kluczyka, drugi leżał odłogiem, no ale sprytne dzieciaki wydłubały w tym 1-szym gumkę od UNLOCK, więc wpadłem na pomysł, że zacznę używać drugiego.

Niestety nie odpala on auta, ani nie działał w nim pilot. Z pilotem dałem jakoś radę (za pomocą innej procedury) a z odpalaniem auta powyższa procedura nie idzie.

Niestety, ponieważ zacząłem zabawę od rozbebeszenia obydwu i przełożenia bebechów oraz bateryjek, nie sądząc, że to aż tak namiesza to mam teraz:

1) "główny" klucz bez gumki "UNLOCK" odpalający poprawnie auto (po włożeniu lampka security nie zapala się) ale od kilku dni już nie działa w nim pilot - niestety trudno wykonać procedurę kodowania pilota na tym kluczu bo nie ma guziczka unlock

2) drugi luczyk, czarny, w którym są wszystkie guziczki, działa w nim pilot, lampka security po włożeniu nadal sobie miga,

Procedurę z 5/6-krotnymi powtórzeniami stacyjka/drzwi robiłem rano chyba z 4 razy, szybko (machając drzwiami a potem za pomocą guziczka od zamknięcia drzwi) ale bez rezultatu. Po minucie w stacyjce (włączony zapłon) wyciągam kluczyk, otwieram/zamykam drzwi i nic się nie dzieje, auta dalej nie da się odpalić.

pomocy

ps. VIN autka SB1KZ28E80E014780



[ wiadomość edytowana przez: palik dnia 2014-06-14 10:04:35 ]
  
 
Cytat:
2014-06-14 10:02:02, palik pisze:
hejka, czy ta procedura "pasuje" do E12 hatchback z silnikiem benzyna 1.6 z 2002 roku? Próbowałem kilka razy i niestety klapa. Dotąd używałem 1 kluczyka, drugi leżał odłogiem, no ale sprytne dzieciaki wydłubały w tym 1-szym gumkę od UNLOCK, więc wpadłem na pomysł, że zacznę używać drugiego. Niestety nie odpala on auta, ani nie działał w nim pilot. Z pilotem dałem jakoś radę (za pomocą innej procedury) a z odpalaniem auta powyższa procedura nie idzie. Niestety, ponieważ zacząłem zabawę od rozbebeszenia obydwu i przełożenia bebechów oraz bateryjek, nie sądząc, że to aż tak namiesza to mam teraz: 1) "główny" klucz bez gumki "UNLOCK" odpalający poprawnie auto (po włożeniu lampka security nie zapala się) ale od kilku dni już nie działa w nim pilot - niestety trudno wykonać procedurę kodowania pilota na tym kluczu bo nie ma guziczka unlock 2) drugi luczyk, czarny, w którym są wszystkie guziczki, działa w nim pilot, lampka security po włożeniu nadal sobie miga, Procedurę z 5/6-krotnymi powtórzeniami stacyjka/drzwi robiłem rano chyba z 4 razy, szybko (machając drzwiami a potem za pomocą guziczka od zamknięcia drzwi) ale bez rezultatu. Po minucie w stacyjce (włączony zapłon) wyciągam kluczyk, otwieram/zamykam drzwi i nic się nie dzieje, auta dalej nie da się odpalić. pomocy ps. VIN autka SB1KZ28E80E014780 [ wiadomość edytowana przez: palik dnia 2014-06-14 10:04:35 ]

W zasadzie powinno zadzialac...Wiec robisz to za wolno -spróbuj zamiast wachlować drzwiami naciskac wyłącznik reka.
Lub trzeba to zrobić testerem ,lub klucz ma uszkodzony chip lub jeżeli rozbierales ten wsad z bateria zgubiles chipa.Ale chyba go nie rozbierales bo wtedy bys sobie poprzekladal bebechy i zrobil z dwuch jeden sprawny.I tak byloby najprościej ale nie wiem na ile jesteś sprawny manualnie.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Witam,

chciałbym odświeżyć temat i uzyskać jakąś informację o moim problemie, a tylko tutaj znalazłem coś rozsądnego na ten temat (a siedzę już chyba 3 wieczór nad problemem).
Posiadam Corollę z roku 2003 na rynek polski (1,4 benz 97 KM). Przez ostatnie 2 lata korzystałem z pilota zamka centralnego, jednak ostatnio z dnia na dzień (ok. miesiąc temu) przestało działać otwieranie/zamykanie (nawet się cieszyłem z tydzień wcześniej, że poprawił mi się zasięg, bo faktycznie z 5 metrów zaczęło mi zbierać). Sytuacja ma miejsce w wielu miejscach, gdzie działało zawsze.
Pragnę nadmienić, że sprawdziłem, a nawet wymieniłem bateryjkę.
Nie posiadam kluczyka z przyciskami, a osobny pilot z 2 przyciskami i wewnątrz jest bateria 12V.
Zabudowany jest moduł DENSO 82641-02050 (jeżeli to jest do tego, a widziałem, że coś takiego podają ludzie), a dodatkowo po lewej stronie kierownicy dobudowana jest dioda LED, która miga z częstotliwością ok. 1 sekunda.
W chwili obecnej jak przyciskam przycisk na pilocie (LOCK lub UNLOCK) to ta dioda zaczyna zdecydowanie szybciej migać (jakby świeciła ułamek sekundy, ułamek sekundy nie świeciła, znowu świeciła i był większy odstęp czasu do kolejnych dwóch świeceń - ale są to takie ułamki, że musiałbym to jakoś nagrać, aby rozróżnić), ale nie ma nawet najmniejszej próby otworzenia - sytuacja trwa przez czas naciskania przycisku.
Posiadam również drugi pilot, ale ten odkąd zakupiłem nie działał prawidłowo - tzn. brak reakcji.
Zamek centralny działa prawidłowo po przekręceniu kluczyka w zamku oraz z przycisku wewnątrz, otwierane/zamykane są wszystkie 4 drzwi i bagażnik.
Na pilocie posiadam diodę, która świeci światłem ciągłym przy wduszeniu przycisku.
Po reakcji diody wnioskuję, że do układu wykonawczego wszystko powinno działać prawidłowo, tzn. układ "widzi" fale radiowe i tak jakby wiedział, że do "niego" się gada, bo na drugi pilot nie ma reakcji diody LED zabudowanej przy liczniku.
Próbowałem dodać któryś z kluczyków, ale procedura (2x klucz, 2x drzwi, klucz, 2x drzwi, klucz + drzwi i zapłon) u mnie nie chce działać (z tego co wyczytałem to samochód powinien potwierdzić tryb programowania zamkiem - tak?). Również procedura TESTU, którą znalazłem w dokumentacjach nie działa.
Akumulator wymieniany był 2 lata temu i nie ma z nim problemu - samochód uruchamiany co najmniej 2x dziennie.
Proszę o pomoc lub jakieś sugestie, bo nie mogę normalnie jeździć, jak mi ta dioda po oczach świeci...

Z góry dziękuję.
  
 
Próbowałem dodać któryś z kluczyków, ale procedura (2x klucz, 2x drzwi, klucz, 2x drzwi, klucz + drzwi i zapłon) u mnie nie chce działać (z tego co wyczytałem to samochód powinien potwierdzić tryb programowania zamkiem - tak?). Również procedura TESTU, którą znalazłem w dokumentacjach nie działa. Akumulator wymieniany był 2 lata temu i nie ma z nim problemu - samochód uruchamiany co najmniej 2x dziennie. Proszę o pomoc lub jakieś sugestie, bo nie mogę normalnie jeździć, jak mi ta dioda po oczach świeci... Z góry dziękuję.
[/quote]Jak probowales dodac jeden z kluczykow skoro napisales ze niemaja przyciskow?
Wklej po prostu zdjecie tego pilota .Prawdopodobnie to zwykly pilot jakiegoś alarmu domontowanego.
A na wylaczonym zapłonie zamek działa z przycisku door lock na drzwiach kierowcy?I po przekręceniu klucza w zamku drzwi steruje zamkiem?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2015-01-07 08:59:59, Bigelektron pisze:
Jak probowales dodac jeden z kluczykow skoro napisales ze niemaja przyciskow? Wklej po prostu zdjecie tego pilota .Prawdopodobnie to zwykly pilot jakiegoś alarmu domontowanego. A na wylaczonym zapłonie zamek działa z przycisku door lock na drzwiach kierowcy?I po przekręceniu klucza w zamku drzwi steruje zamkiem?


Tak, to jest zwykły pilot.
Zdjęcie pilota:
Przycisk na drzwiach działa i na wyłączonym silniku (kluczyk poza samochodem), na załączonym zapłonie oraz na załączonym silniku.
Klucz w drzwiach kierowcy otwiera/zamyka wszystkie zamki w samochodzie. Klucz w drzwiach pasażera otwiera drzwi pasażera tylko. Klucz w bagażniku otwiera tylko bagażnik.