ZETEC TURBO-bez spamu - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2009-02-02 20:07:43, TomekBury pisze:
Uwielbiam takie ojcowskie rady... Lepiej nic nie robić... Usiąść przed telewizorem i siedzieć...



Oj to mnie rozbawiło, Ktos jedzie za granice, tyra zeby pozniej po przyjezdzie wladowac wszystko w samochod, i jedyne co z tego bedzie to troszke frajdy.
Oj juz jeden u mnie był co po 3 latach tyrania w USA kupił sobie MERCEDESA okulara, to byl czas kedy te mesie dopiero wychodziły.
CZYCZU, daj sobie luz z tym turbieniem bo szkoda kasy a i tak nie zablysniesz jesli o to chodzi, lepiej kupic chociazby jakiegos 1.8T i zawirusowac, koszta duzo mniejsze a kolo 200 kucy bedzie, a najwazniejsze ze bez stresowo i bez gdybania co do czego i jak.
  
 
Cytat:
2009-02-06 17:49:51, _Maly_ pisze:
ok, to dobra wiadomosc Remik: postepow narazie nie ma... ale ostatnio kilka osob poszlo mi po ambicji wiec bedziemy to skladac by dzialalo na lato Jak cos bedzie mozna pokazac to napewno dam znac, narazie jeszcze wciaz teoria i nic sie nie dzieje...



no ta teorie to ja juz widzialem w pudelkach w piwnicy prosze cie tylko wyrzuc ten kolektor na zlom a co do jezdzenia po ambicji to poczekaj niech no ja Cie tylko na gadu dorwe... ;D
  
 
Cytat:
2009-02-06 21:47:27, Magik123 pisze:
CZYCZU, daj sobie luz z tym turbieniem bo szkoda kasy a i tak nie zablysniesz jesli o to chodzi, lepiej kupic chociazby jakiegos 1.8T i zawirusowac, koszta duzo mniejsze a kolo 200 kucy bedzie, a najwazniejsze ze bez stresowo i bez gdybania co do czego i jak.



Może znasz jeszcze łatwiejsze sposoby ?
  
 
Cytat:
2009-02-07 10:46:29, TomekBury pisze:
Może znasz jeszcze łatwiejsze sposoby ?


kupno juz zwirusowanego 1,8T , zawsze PROŚCIEJ
  
 
Cytat:
2009-02-07 10:46:29, TomekBury pisze:
Może znasz jeszcze łatwiejsze sposoby ?



Nie rozumiem, nikt do codziennej jazdy nie turbi samochodu bo i tak nigdy nie wykozysta non stop pelnej mocy, a co za tym idzie to sa duze koszta, chyba ze robisz to typowo na tor etc.

A seryjny silnik jest do tego przystosowany, wirusa zapodasz koszt 2 klocki i jezdzisz sobie spokojnie bo wiesz ze ci sie nie rozleci cos po drodze.
  
 
Moje pytanie:
Witam
Interesuje mnie koszt remontu kapitalnego silnika z Forda Escorta z przygotowaniem pod Turbo. Jednostka ktora posiadam to 1.8L o kodzie RQB i mocy seryjnej 130KM. Chcialbym osiagnac ok. 250KM, z tego co sie orientuje przy tej mocy zakuwanie silnika jest zbedne....ale to Pan jest expertem w tej dziedzinie. Prosze o jakis kosztorys kompletnego uturbienia wraz z kapitalnym remontem. I jesze jedno pytanie - co ze skrzynia i przeniesieniem napedu ?
Z gory dziekuje i pozdrawiam


Wiadomosc od Grabowskiego:
Witam
Całkowity koszt remontu silnika oraz kompletnej modyfikacji turbo do Forda Zeteca 1.8, to ok. 9000,- zł. Skrzynia biegów wytrzyma moc 250 kM natomiast trzeba będzie wymienić sprzęgło.
Pozdrawiam
Grzegorz Grabowski

Wiec troche przesadziliscie z kwota
Wychodzi na to ze za 9000zl to beje turbo wraz z kapitalka
Trzeba bedzie sie gruuubo zastanowic

  
 
Kolego ilu tu już było takich napaleńców jak Ty ,zakładam się z Tobą o każdą kwotę ,że za miesiąc nawet nie będziesz pamiętał o tym wątku .
  
 
Jak mi dzisiaj facet w komisie za esa z 95r. i silnikiem 1.4 krzyknal 1250€ to jest to bardzo prawdopodobne
  
 
Remik moze na poczatek to wystarczy???

zetec
  
 
Cytat:
2009-02-07 21:47:31, lukas1986 pisze:
Remik moze na poczatek to wystarczy??? zetec



Ja to chcę
  
 
Cytat:
2009-02-07 21:57:39, BogdanROX pisze:
Ja to chcę



jak pierwszy raz zobaczylem to bylem w szoku potem jeszcze 3 razy ogladalem
  
 
Czyczu mam nadzieje że uda ci się doprowadzić te plany do końca! Powodzenia!
  
 
Cytat:
2009-02-07 21:47:31, lukas1986 pisze:
Remik moze na poczatek to wystarczy??? zetec


a czemu ja mam to oglądac????
osobiscie kibicuje kazdemu kto ma plan na cos nietuzinkowego ,innego itp.
osobiscie jakbym miał tyle kasy na zbyciu tez chetnie bym cos pokombinował a póki co to nawet na dól od 2,3 nie mam
  
 
Cytat:
2009-01-31 19:04:56, czyczu pisze:
chcialbym podtrzymac projekt turbo



Jak moc już będzie ! I wszystko zagra

Cytat:
2009-02-07 18:55:05, czyczu pisze:
Wiadomosc od Grabowskiego: Witam Całkowity koszt remontu silnika oraz kompletnej modyfikacji turbo do Forda Zeteca 1.8, to ok. 9000,- zł. Skrzynia biegów wytrzyma moc 250 kM natomiast trzeba będzie wymienić sprzęgło. Pozdrawiam Grzegorz Grabowski


Niech to będzie nawet za darmo !
Co z trakcją - jaki masz pomsł ?
Jak już wystartujesz autem 250KM pedzisz 250km/h to
jaki masz pomysł aby się zatrzymać ?
Czym to auto .... na czas zatrzymasz !!!? Czy te zwykłe seryjne heble to wytrzymają ????
  
 
Cytat:
2009-02-13 23:28:20, skogskyrkogarden pisze:
Niech to będzie nawet za darmo ! Co z trakcją - jaki masz pomsł ? Jak już wystartujesz autem 250KM pedzisz 250km/h to jaki masz pomysł aby się zatrzymać ? Czym to auto .... na czas zatrzymasz !!!? Czy te zwykłe seryjne heble to wytrzymają ????



zaciski i tarcze z mondeo 2,5 V6 wystarcza
a jesli chodzi o trakcje, do 250KM nie ma tragedii, focus st tez ma naped na przod i jakos jezdzi
  
 
Trakcja to kwestia doboru ogumienia. Focus jest na pewno sporo ciezszy od escorta, dlatego trudno porównywać.

_Maly_ robi juz powazne przymiarki do suszarki Powoli i ja zastanawiam sie nad tym. Na pewno dłuższa i bardziej skomplikowana droga do "MOCY" niż Swap na N7A.

Ale powiem wam tylko tyle... Kto sie przejedzie samochodem który ma wage podobna do escorta i 1,8 Turbo... z blow offem i konkretnym wydechem... zacznie szukac "suszary" , intecoolera i zacznie dumac nad tym "jak to cholerstwo wpakowac do i tak ciasnej komory"
  
 
Ja też robiłem poważne przymiarki i co. I nic z tego nie wyszło RQB się wys.. wykichał i z konieczności swapnąłem N7A. Co do trakcji to zdaje mi się że focus ma szperę.

Ale przyznam szczerze że 9000zł to niesłychanie atrakcyjna kwota uturbienia z remontem. Ciekaw jestem co szczegółowo wchodzi w zakres usługi. Dopytaj czyczu bo może się nie zrozumieliście ;]
  
 
Szpere Quaife to miał Focus RS MK1, co do dalszych pokolen to nie jestem pewien. Ogólnie róznicówki forda sa dobre, jak sie smali gume to dwa równe sznyty sie pokazuja
  
 
Oczywiscie zadalem dodatkowe pytanie w sprawie ceny
Hamulce ? Albo seria z RSa zarowno z przodu jak i tylu, albo przod z Mondeo V6.
Zawieszenie ? Gwintowany Weitec albo H&R. Do tego tuleje Powerflex albo te polskiej produkcji z Olkusza jak dobrze pamietam
Do tego najprawdopodobniej fele 16 cali OZ i oponki Toyo T1R A co
Aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.................
Zobaczymy co Grabowki odpisze Jak cena bedzie zbyt wysoka to pozostanie mi tylko kapitalny remont RQB i cieszyc sie seria 130KM
  
 
Cytat:
2009-02-14 19:31:41, czyczu pisze:
Oczywiscie zadalem dodatkowe pytanie w sprawie ceny Hamulce ? Albo seria z RSa zarowno z przodu jak i tylu, albo przod z Mondeo V6. Zawieszenie ? Gwintowany Weitec albo H&R. Do tego tuleje Powerflex albo te polskiej produkcji z Olkusza jak dobrze pamietam Do tego najprawdopodobniej fele 16 cali OZ i oponki Toyo T1R A co Aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee................. Zobaczymy co Grabowki odpisze Jak cena bedzie zbyt wysoka to pozostanie mi tylko kapitalny remont RQB i cieszyc sie seria 130KM


a po co dodatkowe pytania? tylko doliczy a te rzeczy które opisujesz mozna samemu zrobic za o wiele mniejsza kase,
a poza tym jesli bys sie zdecydował to napewno i cena była by mniejsza niz to co napisał, bo na ogól tak jest klient w mailu pisze to i odpoiwiedz jest taka sobie, a jak przychodzi do konkretów mozna negocjowac


[ wiadomość edytowana przez: RemikGT dnia 2009-02-14 19:41:50 ]