Proszę o pomoc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie
Po sąsiedzku z z forum Espero uprzejmie prosze o wskazówki związane z awarią Corsy. Nie odsyłajcie mnie proszę do wyszukiwarki i netu, bo już wszystko przejrzałem.
Nie chodzi o moje auto, lecz o Corse 1.2 16V z 1999 roku, przebieg ok. 160 tys. km.
Objawy: w trakcie jazdy spadki mocy, utrata obrotów, zapalająca się lamka kontrolna silnika, silnik jakby się dławił, szczególnie niebezpieczne przy wyprzedzaniu
Diagnoza ASO: sonda lambda, przepływomierz powietrza, po wymianie bez zmian.
Proszę o informację, co sugerujecie, a może rozwiązanie jest proste, spotkaliście sie z tym już?
Pzdr. i z góry dziękuję
Maciej75
  
 
no widzisz ja mam w swojej corsie dokładnie to samo, i dowiedziałem sie ze to ponoć sterownik pompy paliwowej czy jakoś tak i ze to bardzo kosztowna naprawa, wiec należy z tym jezdzić, jak ci sie stanie i auto nie chce zapalic to musisz "pomilić" pare razy kluczykiem i wcisnąć gaz i wtedy odpala, zdarzyło mi sie to juz pare razy i głównie na trasie jadąc caly czas powiedzmy stałą prędkością i dwa razy w mieście, normalnie jade a tu zaświeca sie kontrolka, szarpie autem i po chwili gaśnie, też tak miałeś???
  
 
Witaj, objawy są podobne do tych Twojego auta. Po wymianie lambdy , przepływu juz nie zapala się lampka, ale sa problemy z zapalaniem i w trakcie jazdy, szczególnie podczas zmiany biegów.
Dziś auto trafiło ponownie do ASO, pozyjemy zobaczymy, opiszę wyniki, pzdr
  
 
ja tak mam ale na zimnym silniku i generalnie po deszczach ale umnie ja stawaim na swiece kable no i aparat zaplonowy bo tez jest zasyfiony...
  
 
Maciej75 to daj znac auto co oddadza co powiedzieli a ty filip lepiej wymien te świece i kable za NGK nie zaplacisz wiecej niż 50-60zł za komplet, a to naprawde dwnerwuje jak ci szarpie gaśnie i nie ma mocy
  
 
Witam, po tygodniu auto naprawione, przyczyną usterki okazał się jednak przepływomierz powietrza, ASO w końcu wymieniło go na własciwy model i auto śmiga. Do następnego razu
Dziękuję za pomoc i wskazówki.
Pzdr. serdecznie
  
 
ile cie to kosztowało?
  
 
Przepływomierz, który dobrze działa kosztował 600 zł (to i tak zamiennik), tańsze (320 zł) niestety nie funkcjonowały prawidłowo.
  
 
oooo k....wa

czyli ten za 600 to jeszcze nie jest orginał?
  
 
no to dziwne ja do corsy na allegro widzie przepływomnierze od 90-300zł max wiec chcesz mi powiedziec ze wszystkie zle beda działały ;/
  
 
Nic takiego nie chcę Tobie powiedzieć ... poza tym, że akurat ten przepływomierz nie pracował własciwie w tym konkretnym aucie.
  
 
czyli co? w corsie był robiony ten przepływomierz czy nie? jak w corsie to kosztował 600zł a inne ktore były tańsze nie działały? tak rozumiem z tego co piszesz...
  
 
Tak, w tej Corsie akurat tańsze zamienniki nie pracowały własciwie . Oryginał kosztuje ponad 1100 zł w ASO, w zwiazku z tym ASO równiez korzysta z zamienników za ok. 660 zł. Pzdr. serdecznie
  
 
a nie mowili ci coś na temat zaworu recyrkulacji spalin EGR bo dzis zrobiłem sobie samodiagnostyke to wyszedl bład 47 czyli w/w EGR, wiec raczej przepływomierz mam ok, ale objawy jak u ciebie wiec sam nie wiem o co come ok :/