[MKVII] 1,6 16V 1995r Czy to walnięte sprzęgło?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem
Objawy mam takie: start ze świateł 1-bieg , 2 bieg , potem 3 i jadę na 3 biegu jakiś czas obroty ok 2500 i wciskam pedał gazu obroty rosną do 4000 po czym spadają trochę ok 3700 -3800 i potem znowu rosną do tych 4tyś i ewentualnie wyżej jak wcisnę mocniej. Podane wartości są tylko orientacyjne, chodzi mi o to takie zachowanie autka. To coś ze sprzęgłem będzie??


[ wiadomość edytowana przez: seba2020 dnia 2010-03-11 21:11:26 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-03-11 21:12:53 ]
[ powód edycji: Polecam sprawdzić co to są cyfry rzymskie i drukowane litery ]
  
 
ślizga się sprzęgło
  
 
Sprzegło najbardziej slizga sie na 1-2 biegu, jesli tu masz ok, to nie sprzegło.
  
 
Witam
Tak ppo mojemu to sprzęgło najlepiej sprawdzać na wyższych biegach a nie na 1 czy 2. Przykładowo jak wrzucisz 4 i dołożysz gazu to skrzynia(w uproszczeniu) stawia dość duży opór dla silnika i wtedy sprzęgło jeżeli jest nadwyrężone potrafi się uśliznąć. Na 1 czy 2 przełożenie jest takie, że koło może zabuksować i nie wyłapiesz czy się śliznęło sprzęgło czy nie.
Pozdrawiam
  
 
im wyższy bieg tym sprzęgło ma cięzej i ślizga się coraz bardziej. Także sprzęgło do roboty...
  
 
A może wystarczy wyregulować?
  
 
Cytat:
2010-03-15 11:49:04, kcprski pisze:
A może wystarczy wyregulować?



takie cuda w fordzie sie nie zdarzają
  
 
W MK7 się zdarzają
  
 
Z waszych wypowiedzi wynika że to jednak sprzęgło... bo na wyższych biegach się ślizga (a ja myślałem że sprzęgło jest walnięte jak ja je puszczam przy ruszaniu a samochód przyśpiesza po "2 minutach" ale już nie będę go robił bo esiorek idzie pod młotek niestety.
  
 
kolego docisk sprzęgła masz walnięty jedna lub dwie z tych ruchomych ciękich podłużnych elementów jest penknięty miałem to samo pozdrowionka