[126] Odprężenie silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy jest sens odprężać silnik dając uszczelkę pod głowicę o grubości 3mm? Głowica splanowana 6mm. Czy szukać innej głowicy.
  
 
A nie lepiej dac podkladki pod cylindry. 6mm to jakos ekstremalny plan nie jest, no chyba ze jezdzi sie na seryjnym walku.

-----------------
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/149527
http://www.youtube.com/user/pawelzoladek84
  
 
Docelowo wałek 555 tłoki zwiększające poj. na 700cc. lekkie korby lekki zamach, głowica obrobiona. Tylko z jakiego materiału wykonać podkładki pod cylindry. Plan głowicy chce zniwelować do 3mm.
  
 
Z miedzi. Robisz na zamownienie podkladki na dana grubosc


[ wiadomość edytowana przez: zolo dnia 2015-03-15 17:56:16 ]
  
 
Wytocz ub wytnij z kwasówki ewentualnie z zwykłej stali pierścienie pod cylindry, pod głowice nie ma sensu bo musisz dawać dwie uszczelki. Lub druga opcja skoro robisz 700cm po prostu mniej stocz tuleje i po problemie
Pamiętaj jeszcze że jeśli dasz tłoki z cc i korby oryginały to już masz w serii odprężony o 6mm.

[ wiadomość edytowana przez: RUFF dnia 2015-03-15 19:13:20 ]