Widziałem ten patent z kołem w Niwie Kacper!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zapomniałem Ci wczoraj napisać, ale widziałem wczoraj w Wawie niezła Niwe na rosyjskich tablicach. Oprócz nie przecietnego ogólego wygladu miała ten paten z kołem zapasowym odchylanym na bok. Jechalem za niz chwile i cała konstrukcja była zrobiona z nierdzewki,zamocowana chyba do uchwytów od zderzaka i oczywiscie odchylała sie na bok . Nie wiem czy juz to zrobiłes , ale z tego co widziałem wynika,ze da sie to zrobic
 
 
Wiem już że coś takiego jest mam nawet kartki ze zlotu gdzie są zdjęcia tego
co do roboty to w zasadzie już wszystko mam - rury, kolanka
czasu mi jednak brak i pomysłu na zawias
w styczniu mam troche dni do odbioru więc będzie czas na zabawe

dzięki Pawełku za pamięć

  
 
Pamietam ,ze chciales cos takiego zrobic..
 
 
i zrobie
  
 
I to sie liczy
 
 
Kacper, od dluzszego czasu mysle o tym samym. Jestem z Warszawy, moze bysmy sie skontaktowali (mail i telefon w profilu). Maja cos takiego w sklepie w Krakowie, ale chca cholernie duzo kasy (prawie 1K). Mozna by kontrukcje podpatrzec
  
 
w którym sklepie????
 
 
Autolada, oczywiscie, przesylam odpowiedz na moje pytanie o wspornik i cene:
"Interesujacy uchwyt na kolo zapasowe kosztuje na dzien dzisiejszy 991 zl 25 gr.

Cena uzalezniona jest od kursu euro
Jan Czech"

Mozna by zamowic u jakiegos spawacza kilka sztuk, moze wyszloby taniej?
  
 
Jasne!
Byłem raz w Krakowie w warsztacie ,który robi orurowania z nierdzewki do aut terenowych.Całkiem niezłe. Mozna zapytac choc pewnie tańsi będa zwykli slusarze.Gdyby gosc dostał projekt (szkic z wymiarami) to pewnie dałoby sie zrobić
Pozdr
Paweł
 
 
maja cos takiego i w Warszawie tylko cena....
mniej wiecej wiem jak to wygląda .... ale dokładnie nie miałem czasu wpaść i zobaczyć
Zreszta to co jest jest nakładką na zderzaki a ja myslałem aby zrobic to razem ze zderzakiem wywalając ( na regał ) oryginalny
Narazie musze poczekać na chwile czasu aby się tym zająć
jak coś wymyśle ( Tata wymyśli ) napewno dam znać co i jak
Na rury nierdzewne raczej mnie nie stać to co maja w sklepach jest z rur czarnych lakierowanych i ja też takie planuje zrobić
jak to wyjdzie jeszcze nie wiem
narazie znalazłem dojście do cienkościennych rur różnej średnicy.....i to już jest plus
Boreg może zdradzisz tajemnice podniesienia Nivki ??
też mi to chodzi po głowie

  
 
Moja biedna ladacznica po kontakcie z Peugeotem 406 do konca przyszlego tygodnia stoi w Kaniach k. Pruszkowa. Podniesienie jej odziedziczylem po Howardzie, ktory robil to gdzies pod Grojcem. Tyl to po po prostu rozciagniete sprezyny, co do przodu to mam nadzieje ze dokladne rozwiazania (nie znam oryginalnej Nivki) poznam w poniedzialek. Natomiast jak odbiore ladacznice chetnie umowie sie na jakies spotkanie, to sobie sam obejrzysz. Co do rur to czarne bezszwowe gazrurki powinny wystarczyc. Ja mam czarne i sa OK. Jak ktos bedzie chcial, to moze sobie pomalowac lub naniesc powloke. Gdzie w Warszawie maja te rury?
  
 
nie wiem czy są bezszwowe ..... ale są to rury od wydechu ....znaczy rury z których robi się wydech
Ojciec ma warsztat i ma znajomego co takie załatwia jak będziesz chciał jakąś średnice to daj znać ....dowiem się co i za ile

a co do spotkanka to jestem otwarty na propozycje

  
 
Kacper, jak się umówicie to daj znać. Wezmę Stegiennego i też podjedziemy pogadać. Bo ja o tych rurach dalej myślę...
  
 
To jak będziecie się spotykać, to mi też dajcie znać -> chiętnie sobie zerknę na Niwkę borega i takie tam.
  
 
Pierwsze zdjecie mojej Nivki z jej pierwszego bieszczadzkiego wypadu juz na forum. Niestety to na razie jedyne bo zaraz zaczelo lac , i bylo po zdjeciach, ale za to jakie zrobilo sie blotko .
  
 
Kacper, widziales mocowania kola zapasowego w Landoli (stoi w Warszawie na Sobieskiego)? Dosyc fajny i mozliwy do zrobienia patent z rura na klapie od bagaznika. To daje duza sztywnosc i po spieciu z konstrukcja na zderzaku, robi sie klatka, ktora moze sporo wytrzymac. Mozna tez podpatrzec mocowanie konstrukcji i zawiasu na zderzaku z tylu (proste i genialne).
  
 
Myślę, że każdy z nas coś takiego widział. Z tym, że większość nie na żywo, a na zdjęciach .
Seryjne montowanie koła zapasowego i orurowania do niw przez koncern "AvtoVAZ" ma miejsce w modelach Niva 212180 Fora, Niva 212183 Force, a także pięciodrzwiowa 21312. Ich produkcją zajmuje się tym firma "Bronto-Car" należąca do koncernu. Czy wiecie o które modele mi chodzi? A jeżeli nie, to mogę przesłać na emaila, jakby ktoś chciał.
PS. A czy ta Landola to Niva Cabriolet - 212183? Bo o tym modelu ja słyszałem nazwę Force. W takim razie który model to jest ta Landola - ja nie słyszałem o takiej nazwie (chyba też jednak na ładach to ja się gówno znam).

Łada - najlepsza z najgorszych.
Łado - wróć na polskie drogi!

[ wiadomość edytowana przez: mily_byd dnia 2003-02-12 14:30:47 ]

[ wiadomość edytowana przez: mily_byd dnia 2003-02-12 14:35:48 ]
  
 
Tak, chodzi mi o "plazowy" kabriolet Nivy. Co innego widziec to na zdjeciach, a co innego szczegoly konstrukcji. Jak masz jakies rysunki, to przeslij do Konriego, niech zamiesci na stronce to wszyscy zainteresowani obejrza.
  
 
Boreg, mamy to uzgodnione, że pojawi się to na stronce. Ale nie teraz, tylko wtedy, kiedy zrobię materiał o modelach na klubową. Tam będzie opis wszystkich modeli podstawowych i modyfikacji (w tym też zdjęcia). Tak więc "przewidziałem" to, że możnaby to wstawić na klubową. Z resztą będą tam za jakiś czas wszystkie modele łady.
Ps. A z nazwami to nie wiem jak to jest. Ja słyszałem o nazwie "force", Wy o nazwie "Landole". No ale są przypadki, że jeden model w różnych krajach ma różne nazwy. Tak jest z Caliną, która gdzieś tam będzie nazywać się "Ava", natomiast 2110/2111/2112 znane powszechnie jako grupa "110" czy "dziesiątka" inną nazwę mają we Włoszech, inną w stanach itd.
  
 
Boreg co do pomysłu to mam z Tatą kilka :) w sobote się je zweryfikuje i wtedy coś napisze :)
Musze poświęcić na przymiarki wolny dzień :D
jak tylko będe miał jakąś opcje sprawdzoną to dam znać :) zresztą pewnie nie raz będziemy się widziec to sam zobaczysz co i jak :)