Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
el_comendanto (M) トヨタカムリ | 2009-11-30 16:38:22 Gratuluje!
Co do twojego pytania o zwrotnosc 127 (lipiec 2009 ) to odpowiadam, ze 127 sa zwrotne |
el_comendanto (M) トヨタカムリ | 2009-12-05 13:32:36 Mialem u siebie felgi z DFa i nic nie obcieralo. Skret tez byl dobry. Roznica w ET w porownaniu do serii jest niewielka.
Odczuwalna byla na felgach 6x13 z wystajacym ET i kapciem 175/50/13. |
Pereira Poddębice | 2009-12-05 22:57:35 A u mnie ze skrętem strasznie licho, zawraca jak ciężarówka...
Vergasser, wiadomo że bardzo dużo zależy od kierowcy, więcej niż od auta. Ale kusi mnie mocny silnik, choć łatwo przedobrzyć. |
vergasser Wlkp | 2009-12-05 23:01:44 A mnie kuszą Markgumy hehe. Dziś jechałem superoes w P-niu i Ci powiem: OPONY! |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2009-12-05 23:11:14 Ja ze swoim gaźnikiem równiez mialem problemy, i długo nerwowo z nim walczyłem. W koncu jest w porzadku.
Wymienisz pojedynczy problem na podwójny? Z problemem z zawracaniem nie obarczałbym felg. U ciebie cos musi byc przekombinowane z przekładnia/zrotnicami.. To na prawde dziwny przypadek. |
Pereira Poddębice | 2009-12-06 17:21:09 Vergasser, z tymi oponami to masz rację! Mogą znacząco poprawić przyczepność. Choć może zamiast Markgumów wolałbym coś innego.
MCQEEN, pewnie tego nie napisałem, ale pojedynczy gaźnik od początku miał być rozwiązaniem tymczasowym i gdyby działał jak należy to bym go nie oddawał do regeneracji. Oczywiście, można jeszcze go podregulować, dobrać doświadczalnie średnicę i długość rury z filtrem (wbrew pozorom ma to wpływ na pracę silnika), ewentualnie zamiast stożka dać osobny filtr z obudową od jakiegoś innego auta (mam taki od Renault 17, na oko dałoby się go wcisnąć do komory silnika). Same podwójne gaźniki bez innych modów niewiele dadzą, ale o tym będę pisał później, w miarę postępu prac. Jeśli chodzi o skręt, to farba ze stabilizatora zeszła w miejscu gdzie tarły opony. Na "klombach", gdzie jechałem wolno i skręcałem mocno słyszałem (i czułem) wyraźnie szorowanie opony. Odnośnie podwójnych gaźników: ktoś z Was to robił? Czy 45 nie będą za duże do silnika 1300? Może podeślecie jakiś link do mądrej strony z takimi sprawami? |
vergasser Wlkp | 2009-12-06 17:43:39 O gazorach możesz pogadac z Yapkiem (fiat 12 fiat&furious. |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2009-12-06 21:34:31 O gaźnikach opowiadałes mi przez telefon. Ja mimo wszystko, nauczony moimi doswiadczeniami, proponowałbym jeszcze przepłukac zbiornik paliwa, i dobrze przejrzec uład paliwowy i dolotowy. Mały kłaczek, a wielki problem
Powodzenia w pracach. |
Pereira Poddębice | 2010-01-06 21:12:12 Mam takie pytanko: od czego pasuje linka gazu do 127 1,3? Zerwała się i pilnie muszę założyć... |
vergasser Wlkp | 2010-01-07 12:49:20 Luknij na tą zerwaną, zmierz ją i wyczaj na allegro nową o podobnych paramertrach. |
Pereira Poddębice | 2010-03-30 21:57:10 Padnięty jestem, ale już jakiś czas nie pisałem o postępach: cały czas idzie do przodu. Wolniej niż się spodziewałem, ale idzie.
Chłodnica z wentylatorem założona, nowy termostat, nagrzewnica pewnie też. I jeszcze jakieś drobiazgi... Dziś miały być regulowane zawory, ale po zdjęciu pokrywy okazało się, że jedna krzywka jest do bani. No i problem: skąd na biegu zdobyć wałek od 1300? Telefon do Grześka Myszy i już wiem, że od niczego nowszego nie pasuje... Gracjan podrapał się po głowie, zadzwonił gdzieś... i załatwił całą głowicę od 1300 w idealnym stanie! Ten facet jest niesamowity! Głowica trafiła na razie do bagażnika, a wałek do obecnej głowicy. Jeszcze nie wiem, ile mnie ona będzie kosztować, tak samo jak nie wiem, ile kasy będę musiał zostawić w warsztacie Gracka Qbass napiera intensywnie i powinniśmy zdążyć na czas. Szkoda tylko, że nie będę miał raczej czasu pojeździć trochę przed YTP Zdjęcia wkleję pojutrze, jak wrócę z wyjazdu. |
Pereira Poddębice | 2010-06-07 12:17:48 Długo zastanawiałem się nad zachowanie tyłu autka. Zbyt duże ciśnienie w oponach to jedno, ale jest coś jeszcze. Qbass na dniach będzie robił negatyw, a ja po raz kolejny przyjrzałem się zawieszeniu. Jak na moje oko tył jest za twardy, ale gwint na amortyzatorze jest zaspawany i nie mogę sprawdzić jak będzie przy innych nastawach.
Gdy kopnę tylne koło, to widzę, ze całe się poddaje! Wykonuje niewielki, lecz wyraźny ruch w przód i tył. Z początku myślałem, że są za miękkie tuleje, ale może przyczyną jest brak resora? Ktoś, kto przerabiał tył, wywalił resor i wstawił gwintowany amortyzator ze sprężyną. Nie pomyślał jednak, że resor dodatkowo utrzymywał stabilność wahacza. Gdy go nie ma, całość trzymają tylko tulejki wahacza... Nie ma stabilizatora, który mógłby pomóc. Co o tym sądzicie? Czy dobrze myślę? |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2010-06-07 20:00:37 Przez telefon powiedziałem Ci że prościej wrócić do resora.
Oczywiście prościej nie znaczy lepiej, tutaj to ewidentny krok w tył. Załączam Ci dwa zdjęcia rozwiązania bez resora, auto użytkowane w wyścigach górskich: [IMG=http://img256.imageshack.us/img256/7716/querlenker04.jpg][/IMG] |
rosck Z Poznań | 2010-06-08 18:34:26 wystarczą drążki reakcyjne np od poloneza bo z doborem wciśnięcim i dopasowaniem stabilizatora może być kłopot |
Pereira Poddębice | 2010-06-08 18:46:03 Po konsultacjach i przemyśleniach pojechałem pogadać z Kubą i Gracjanem. Wymyślili nieco inne rozwiązanie, jak będzie gotowe, to je pokażę. W każdym razie gwint zostaje, nie wracamy do resora.
Przy okazji będę wymieniał tulejki tylnych wahaczy. Z tego co wiem, Bikopur jeszcze ich nie robił. Muszę zdobyć taką i wysłać im na wzór. I tu pytanie: czy ktoś z Was chce też takie zamówić? Może ma ktoś tulejkę na wzór? Edit: rosck, zanim dokończyłem swój post, Ty napisałeś swój. Właśnie o coś takiego chodzi, o takie drążki. [ wiadomość edytowana przez: Pereira dnia 2010-06-08 18:48:28 ] |
rosck Z Poznań | 2010-06-08 19:51:35 ja mam takie tulejki - tylko musze się upewnić czy nie są to przypadkiem do 126p bo te miały mniejszą średnice...
ps przednie tulejki do stabilizatora też wysyłacie |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2010-06-08 21:54:26 Ja tez mam nowe tulejki. Moge udostepnic dla bicopur'a. Zmobilizuje mnie to do zakupu zestawu na przód.
Drążki od poloneza miałem w 127 "dawcy" silnika. Gdzieś mam foto, potem wrzuce. |