Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2008-09-16 20:52:33 Nx to w ruchu ulicznym beznadzieja. Po co to komu? |
jarzyn1982 Sympatyk FEFK Ford Escort Żuromin | 2008-09-17 11:05:11 Wiem jak sie obsługuję wyszukiwarkę.
Jeśli niepotrzebnie założyłem nowy temat to przenieście do innego. Ale zapytać sie chyba można prawda? Kto pyta nie błądzi. Jestem juz prawie zdecydowany na założenie sekwencji tylko troszkę niepokoi mnie info że od nowego roku gaz ma iść w górę. Jak myślicie czy to sie sprawdzi? Miejmy nadzieję że nie |
gardenia1 Escort Kombi MK VII Kraków | 2008-09-17 13:39:40
Polecam BRC Sequent 24 - osobiście mam taka od 1,5 roku i nic sie z nia nie dzieje |
jarzyn1982 Sympatyk FEFK Ford Escort Żuromin | 2008-09-17 17:01:17
A orientujesz sie w jakiej cenie teraz chodzi ten BRC? |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-09-17 17:07:54
Takie info słyszę od kilku lat. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2008-09-17 17:11:28
|
Skuter9 Chrysler Neon Dąbrowa Górnicza | 2008-09-17 18:44:39 witam. ja w kwietniu założyłem BRC Sequent 24, IV generacji sekwencja, zapłaciłem 2700zl od tego czasu zrobiłem już 16 tys km i mogę spokojnie powiedzieć ze juz mi sie zwrócił gaz, spalanie na tej instalacji dokładnie takie samo jak na benzynie, spadek mocy nie zauważalny, temperaturę przełączenia mam ustawioną na 20 stopni w zupełności wystarcza. Bardzo porządna instalacja, zero problemów |
darko406 świdnik | 2008-09-19 21:10:15 Trzy lata temu jechałem w Tatry ,koło Zakopanego w Orlenie gaz kosztował 2.20 PLN .To tyle w temacie podwyżek. Miałem instalkę w seicento w wectrze a teraz w essim. Jeśli robisz ponad 1000 km/mies. to zakładaj . |
Grand_XR3i | 2008-09-19 21:12:22 albo sequent albo nic |
jozwa_maryn Będzin | 2008-09-19 21:37:38 gaz to ZŁO ! wyeliminować !
FUCK THE FUEL ECONOMY [ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2008-09-19 22:16:46 ] |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2008-09-20 17:30:46
Pewnie w życiu nie miałeś albo jakiś shit i teraz takie rzeczy tu wypisujesz. No przecież jak nie chcesz to nie zakładaj ale innych nie przekabacaj na swoją stronę. Kiedyś jeden koleś mi powiedział że gaz jest do zapalniczek a jeździł dizelkiem to mu powiedziałem że ropa jest do traktorów i tak się dogadaliśmy. Mam sekwencję ESGI od stycznia, 15kkm jest praktycznie bezproblemowa, byłem tylko raz na kontroli bo czułem gaz. Okazało się ,że była zbyt niska temperatura gazu - zbyt szybko się przełączał na gaz i się dobrze nie spalał więc trochę go było czuć. Te obliczenia kosztów są trochę niedokładne bo trzeba dodac koszt benzyny potrzebnej na rozruch (latem 30PLN na dwa miechy, zima 30PLN na miesiąc) no i oczywiście nie wierz w to, że będzie ci palił tyle samo gazu co benzyny - TO MIT !!! Zawsze spali więcej 10-15% jak pali ci 7-8 benzyny to gazu będzie koło 10L. Poza tym nawet przy instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej jest zauważalny spadek mocy no ale przecież zakładamy gaz dla celów oszczędnościowych a nie żeby poprawiać osiągi. Jak ktoś chce poprawiać osiągi to trzeba trochę inny gaz podłączyć do samochodu np. można nadtlenek azotu itp. Co do ceny gazu to pewne jest że będzie rosła ale chyba nikt nie ma wątpliwości, że benzyna będzie rosnąć jeszcze szybciej, więc taki stosunek ceny benzyny do gazu 2:1 będzie będzie trwał. W sumie z gazem kręcę się już 6 lat i polecam montaż LPG, rozważałem jeszcze CNG ale zbyt kłopotliwe są butle do tego gazu więc odstąpiłem od tego pomysłu. Przy 16-18kkm koszt montażu sekwencji wróci ci się po 1,5 roku jazdy (22-24kkm). Pozdrawiam. |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2008-09-20 17:42:07 R_O_Y po czesci prawde piszesz ale, jesli zalezy nam na dynamice i liczy sie dla nas kazdy kon czy Nm to o gazie mozna zapomniec, ja jezdze na benzynie i jestem za slowami ze jesli ktos skonstruowal silnik benzynowy to jest to silnik benzynowy a nie do gazu, i taka prawda, osiagi slabna, przyjemnosc z jady maleje tym bardziej jesli zle trafisz i pozniej a to strzela a to rozrywa kolektory, przeplywomierz.
Co do N2O to nie jest to zadne rozwiazanie ani tanie ani dobre jedynie do wyscigow na cwiartke. |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2008-09-20 17:51:22 Co do spadku mocy na sekwencji to macie i nie macie racji .
Dobrze wystrojona sekwencja (czyli nie na jak najmniejsze spalanie, a tak najczęściej się zakłady gaz stroją) chodzi tak, że w ogóle nie wiesz, że jedziesz na LPG. Może 2KM masz mniej, ale za to 5NM więcej. Przy sekwencji zestrojonej typowo na ekonomię spala koło 1l więcej niż benzyny. Przy zestrojonej tak, żeby autko naprawdę fajnie śmigało spala może 2l więcej LPG. Mój wujek ma Octavię 1.6 na sekwencji i w ogóle nie czuć spadku mocy na gazie (wiem co piszę, bo tym autem trochę zrobiłem km). Ja jeśli chodzi o ekonomię to jestem za TDi. Natomiast jeżeli chcesz poszaleć, to można kupić mocne auto i założyć mu dobrą sekwencję, żeby aż tak kieszeń nie bolała. |
Grand_XR3i | 2008-09-20 17:58:27 w przypadku zetecka, montujesz sequenta i montujesz na rozrządzie regulowane koła pasowe (koło 400zł) nastepnie jako że gaz ma więcej oktanów mozna tak zestroić auto że na lpg osiągniemy lepszy momęt i więcej koników niż osiągaliśmy na bęzynie. |
jarzyn1982 Sympatyk FEFK Ford Escort Żuromin | 2008-09-20 18:03:13 W mojej miejscowości oferują instalację sekwencyjną STAG za 2100 zł. Czy to dobra cena? |
jozwa_maryn Będzin | 2008-09-20 18:11:06
w życiu wiekszej glupoty nie słyszałem. co ma liczba oktanowa do mocy silnika? czy Ty wiesz kolego do czego słuza regulowane koła rozrządu? bo na pewno nie do podnoszenia mocy [ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2008-09-20 18:17:21 ] |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2008-09-20 18:13:24
Nie wiem czy dobrze cie zrozumialem, ale zetec ma regulowane kol rozrzadu, tam nie ma klina jest tylko mocowane i dociagane na srube. ale moglem zle Cie zrozumiec w3iec popraw. |
zibi__konin ford escort konin | 2008-09-20 18:17:00 miejsce gazu jest w kuchni do smażenia frytek tak jak oleju |