Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
arklin Opel OMEGA B i BFL Koszalin | 2003-01-10 07:46:32 Witam.
Ja w sprawie procentów - te 10% to zajeb... górka musi być. Inaczej mówiąc chodzi o to, że na każdy przejechany metr spadek wynosi 10 cm ( 10%). W Polsce to chyba takich górek znalazłoby się ze 2 może. Jedynie w Alpach widziałem takie nachylenia w dużej ilości , ale to przy wjazdach na przełęcze , serpentyny itp. czasem nachylenie wynosiło i 12%. Tak czy owak 10% to cholernie dużo. Aha dodam jeszcze, że po Alpach jeździłem rowerem a nie Omeśką więc podjazd pod takie 10%-12% z 25 kg bagażem przyprawiał o szybsze bicie serca. Ale za to przy zjeździe znak z liczbą 12% - wynagradzał wszelki trudy 33 km podjazdu - udało mi się wyciągnąć 80 km/h . Chciałbym widzięć twarze kierowców w autach, które wyprzedzałem Pozdr [ wiadomość edytowana przez: arklin dnia 2003-01-10 07:54:56 ] |
DrA eS ... | 2003-01-10 10:31:14 Spruta Omesia to efekt planowych dzialan kosmetycznych. Pomijajac drobnego dzwona w tylne drzwi z jakims chujkiem na parkingu ( znajde kolesia bo mam jego lakier !! ).
Katros co to chipa - podjedz do ASO i pogadaj z gostkami. Zeby zaladowac program od Sintry nie trzeba wymieniac kostki tylko ja przeprogramowac. Ja to zalatwilem za free. Nastepna faza tuningu u mnie to mechaniczna obrobka glowicy i szlif dolotow. Potem wydech. No i moze sprezarki... ( ale by bylo fajnie ) |
DrA eS ... | 2003-01-19 19:53:47 Przy okazji wycieczki do Pily sprawdzilem dzisiaj osiagi 40-200km.
27 sekund. Kartos - to na moje oko cos za duza roznica. 9 sekund urwanych fabrycznej wersji ?? Jestes pewien swoich pomiarow ?? Sprawdzilem jeszcze to samo ze zmiana biegow 3-5 z pominieciem 4. Zajelo to 38 sekund. A - mam juz komplet siedzen i zderzaki. Wiec waga samochodu wrocila do normy. |