Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2015-08-21 21:59:41
Spadek ciśnienia, wzrost prędkości przepływu. |
winiar7 125p 1978/1979/1987/ ... warszawa | 2015-08-22 01:13:34 uuu
ale rozważania teoretyczne moje zdanie jest takie ze jak bedziesz miał 160KM ++ to modyfikacja hamulcy bedzie niezbedna przy mniejszych mocach wystarczy to co jest dostepne mikoda ds3000 dobry płyn chyba ze bedziesz jezdził ostre spadania po kilkanascie kilometrów OS hamowanie wrogiem szybkiej jazdy! przy takim prototypie wyjdzie dopiero w praniu |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-08-22 07:20:59
To właśnie chciałem napisać. Winiar |
bing17 FSO 125p Łódź | 2015-08-22 07:29:33 A to nie ma być przypadkiem replika i ma mieć hamulce takie jak oryginał ? Jak pisałem wcześniej, wg. mnie powinny być wentylowane tarcze z przodu z zaciskami ATE i lite z tyłu jak w rajdowych 125p na bazie który powstał ten prototyp, chyba że się mylę. |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2015-08-22 09:58:52 replika repliką ale bezpieczeństwo bezpieczeństwem. uważam że są pewne rzeczy które mogą odbiegać od repliki jak jest to mało zauważalne a podnosi bezpieczeństwo, np jak fotele i pasy nie są z epoki to nie razi tak bardzo a szczerze nie chciał bym jeździć w niektórych wynalazkach z przed 30 lat |
bing17 FSO 125p Łódź | 2015-08-22 10:49:45 To hamulce w tamtych autach były za słabe, złe ? Wg. mnie były wystarczające w pełni, mowa oczywiście o tym co miały rajdowe 125p. |
winiar7 125p 1978/1979/1987/ ... warszawa | 2015-08-22 12:18:21 replika repliką
ATE bardzo drogie zaciski bo z Porsche kiedyś na tym jezdziłem mnie na kolana nie rzuciło może w latach 70tych to był top poza tym jak wierna replika to skąd wieźmiesz silnik 124abarth 16V mysle ze to auto bedzie kompromisem róznych rozwiązań |
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2015-08-22 23:02:06 Znacie imprezę amatorską w Polsce na której będzie zdolny ugotować te hamulce? |
bred polonez warszawa | 2015-08-23 11:10:45 Jeden z najszybciej ostatnio jeżdżących kierowców, dosiadających produkty fso napisał na innym forum:
Dzisiaj zakonczyl sie wlasnie najszybszy i najdluzszy rajd jaki dotychczas jechalem 1 Rajd Bielawa. 40 km oesowych.Po raz pierwszy w zyciu spalilem hamulce ,hamowanie ze 140-160 do prawie zera i tak z 10 razy pod rzad Na mecie prologu kazali mi jechac dalej bo tak sie dymilo z kol i bali sie ze zaraz buchnie ogniem. Było mega szybko srednia predkosc rajdu co kolo Mistrzostw Polski :] Wygralismy klase RWD !! Robilismy czasy pierwszej 10 w generalce Nie wiem co mu tam hamuje, koniec ot |
Lukasz_Wais F&F MEMBER 3xFiat 125p Iwonicz | 2015-08-23 14:37:52
W kwestii ilości oryginału w replice, Masz 100%racji. Na początku wóz będzie kompromisem, i każdy musi to zrozumieć. Jak pisałem na początku tego tematu, samochód powstaje na raty. Na dzień dzisiejszy wszystko to co jest robione na stałe bez konieczności zmian polegających na cięciu i spawaniu, oraz to na co mnie finansowo stać - jest tip top. Wszystko to co da się odkręcić i zmienić aby uzyskać 99,9% oryginału będzie wymieniane gdy będę miał na to pieniążki. Temat jest prosty - zrobić go, zacząć dużo jeździć, znaleźć dobrego sponsora który pomoże mi promować wszędzie gdzie się tylko da, to czym kiedyś w Polsce jeżdżono. |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2015-08-23 17:22:41
Chyba poniosła Cię fantazja |
Lukasz_Wais F&F MEMBER 3xFiat 125p Iwonicz | 2015-08-23 20:07:40 ... dzięki tej fantazji, mam teraz to co mam, i to nie jest jeszcze koniec
Dziś rano zdjąłem ostatnie papiery po malowaniu. Dwa dni przerwy na utwardzenie lakieru - i zaczynam działać |
Piatka F&F MEMBER PF 125p in progress :) Kraków | 2015-08-23 20:31:12 Cóż rzec mogę - ZAJEBIASZCZY
Pas pod atrapą w czarny trzeba by jeszcze walnąć. Ale kolor dobraliśmy ładnie . [ wiadomość edytowana przez: Piatka dnia 2015-08-23 20:37:32 ] |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-08-23 21:04:20 ten czerowny nie za bordowy? Pierwsza fota miażdży... |
Lukasz_Wais F&F MEMBER 3xFiat 125p Iwonicz | 2015-08-23 21:21:40 .
Wiem, wiem, dlatego nie zdejmuję papierów osłaniających. Czarne wnętrze kierunkowskazów, czarne tło reflektorów i miejsca atrapy chłodnicy. Tak żeby w przypadku gdy ich nie będzie, było czarno ( jak na moim ulubionym zdjęciu ) Czerwień jest idealna - aparat za to taki a nie inny. Poza tym lakier ma 12 godzin, i jeszcze nie polerowany. Poleciało kilka ładnych warstw lakieru, aby w boju było co szlifować No to już wiesz co Cię kiedyś czeka Pierwsza z klap tylnych - druga z żaglem dosycha przed podkładem [ wiadomość edytowana przez: Lukasz_Wais dnia 2015-08-23 21:26:16 ] |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2015-08-24 17:12:53
Zdradź na prv jak to zrobić bo mi jakoś przez 17 lat nie udało się mimo kilku tytułów Mistrza PL w różnych dyscyplinach motorsportu Mam gdzieś schemat oryginalnego "systemu gaśniczego". Może kogoś to zainteresuje [ wiadomość edytowana przez: cichy_b0b dnia 2015-08-24 17:13:45 ] |
bing17 FSO 125p Łódź | 2015-08-24 17:50:03 Wrzucaj co tylko masz |
Lukasz_Wais F&F MEMBER 3xFiat 125p Iwonicz | 2015-08-24 20:31:16
Bardzo chętnie - poproszę |