......... wtryskiwacze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wszystko wskazuje na to,że padł kolejny wtryskiwacz. Pierwszy w styczniu, drugi koniec maja a dziś rano powtórka z rozrywki- ruszam ,,cały szcześliwy" do pracy, silnik pracuje znajomo nierówno dojeżdzam do pierwszych czerwonych świateł no i jest chmura niebieskiego dymu za mną. Po sprawdzeniu jedna świeca zimniejsza /pewnie zalana/, odłączyłem zasilanie pompy paliwa i po 2 km dymienie ustało.
Co może być przyczyną zacinania się wtryskiwaczy w pozycji otwartej? Czy może obliczone są na przebieg 130kkm bo na to wskazuje? Ostatnie dolewki benzyny robiłem na BP i Shellu więc podejrzenie o brudne paliwo mniejsze.
Czy wymieniał już ktoś wtryskiwacze z taką regularnością?

Wkurwiony Wymieniacz Wtryskiwaczy.
  
 
a nie tankowałeś wcześniej jakiegos trefnego paliwa???

Przypomnij mi czy masz gassssss?????
  
 
Cytat:
2005-06-08 07:20:21, AdamZuk pisze:
... Po sprawdzeniu jedna świeca zimniejsza /pewnie zalana/, odłączyłem zasilanie pompy paliwa i po 2 km dymienie ustało.
Wkurwiony Wymieniacz Wtryskiwaczy.


Właśnie owe 2 km przejechałem na gazie.
I jeszcze ciekawostka pomimo odłączonej pompy paliwa benzyny ubywa w jeździe na gazie bo podciśnienie w kolektorze dolotowym ssie cały czs benzynę przez otwarty wtryskiwacz do cylindra, który pracuje żle. I cały silnik też pracuje nie równo. Przejechałem ok. 100km na padniętym wtryskiwaczu i ubyło mi 10l benzyny (pobserwacja po wskazówce)

[ wiadomość edytowana przez: AdamZuk dnia 2005-06-08 14:45:47 ]