Hamulec awaryjny - awaryjny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wymieniłem linkę hamulca ręcznego (myślałem że się rozciągnęła), mam nowe bębny, okładziny, a mimo to ręczny jest słaaaaabiutki Oczywiście regulacja przy dźwigni ręcznego jest skręcona na maxa Co tu robić
  
 
z tego co wiem (przynajmniej u mnie) jest druga regulacja pod essim nad tlumikiem - moze warto tam zajrzec

a tak w ogole to mnie czeka to samo bo wymienilem szczeki i teraz reczny lapie jak dzwignia jest na srodku
  
 
Taaa, mam coś takiego narysowane w ksążce, ale w mk7 chyba tego nie ma, bo na nowej lince nie ma i na starej tez nie
  
 
a srócić gada się nie da??
  
 
Odpowiedz jest jedna!! pewnie siadly samoregulatory recznego to takie ala zebatki w bebnie co niby powinny same dostosowywac reczny do zuzycia okladzin itp, moze w twoim przypadku wystarczy ich regulacja ja mam je do wymiany objaw to dzwignia na maksa w gore a recznego niet to czesta bolaczka escortow.
  
 
Miałem taki sam problem, nawet podkładki powkładałem pod śrubę regulacyjną - nic nie dawało. Okazało się, że samoregulatory się zupełnie pościerały. Koszt naprawy - 30 zeta
  
 
Cytat:
2004-01-03 11:02:17, munIO pisze:
Miałem taki sam problem, nawet podkładki powkładałem pod śrubę regulacyjną - nic nie dawało. Okazało się, że samoregulatory się zupełnie pościerały. Koszt naprawy - 30 zeta



Co tak drogo?
  
 
Dodam tylko ze koszt samoregulatorow do MKV to jedyne 180zl/2szt wiec te 30zl to calkiem dobra cena a tak wlasciwie to zastanawiam sie dlaczego do starszego modelu cena jest az tak duza
  
 
U mnei samoregulatory sa w porzadku a reczny i tak lapie od polowy dopiero. Na srubie jest juz waksymalnie podkrecone. Samoregulatory wiem ze sa dobre bo ostatnio zmienialem szczeki i patrzylem na regulatory - wygladaly wzorowo
  
 
A u mnie nie ma na jednym kole
Podejrzewam tłoczek bo i jak hamuje to też nie blokuje tego koła. a samoregulatoryy już smarowałem kiedyś. No ale może na tej jednej stronie sie skończył???
Pozdrawiam
  
 
Dzięki za porady Zdjąłem regulatory, patrze a one całe zapieczone, jak w piekarniku Wrzucilem je do odrdzewiacza, dalej WD40 i smar Prawe kółko działa, ale z lewym coś jeszcze nie tak, musze znów rozebrać i na dodatek wymienić cylinderek A tak swoją drogą, to strasznie tandetne te regulatory, lepsze rozwiązanie jest już nawet w fiacie
  
 
Cytat:
2004-01-03 11:02:17, munIO pisze:
Miałem taki sam problem, nawet podkładki powkładałem pod śrubę regulacyjną - nic nie dawało. Okazało się, że samoregulatory się zupełnie pościerały. Koszt naprawy - 30 zeta



Munio, gdzie kupię tak tanie samoregulatory do esinki??
Napisz na priv`a - z góry dzięki
  
 
Cytat:
2005-03-11 15:59:20, Lowell pisze:
Munio, gdzie kupię tak tanie samoregulatory do esinki?? Napisz na priv`a - z góry dzięki


Nie pisz na priv tylko tutaj Ja tez musze wymienic i nie widzi mi sie placic 170 zl za komplet
  
 
Jesli masz male bebny (1,3 wlasnie takie chyba maja) to mam takie samoregulatory - urzywane oczywiscie ale dzialajace.
  
 
Od czego to jest uzależnione ?
jeśli ja nie mam ABS czy to znaczy że równiez potrzebuje wersje "małą" - chyba 180mm??


  
 
Cytat:
2005-03-11 19:12:23, Gerusik pisze:
Od czego to jest uzależnione ? jeśli ja nie mam ABS czy to znaczy że równiez potrzebuje wersje "małą" - chyba 180mm??



Od ABS'u chyba nie tylko od silnika 1,6 mkV ma juz duze ,chyba 1,3 i zwykly diesel maja male a 1,4 nie wiem.
  
 
W książce serwisowej stoi że .4 ma średnicę bębnów 180 mm atarcz przednich 140 mm.
Poddrowionka.
  
 
Ten jest na sprzedaz - do malych bebnow
  
 
ja miesiac temu mialem te nieprzyjemnosc wymieniac samoregulatory-kosztowały 180zł za dwie sztuki.jak by ktos chciał to mam jeden stary
  
 
Cytat:
2005-03-12 17:58:14, escortdriver pisze:
ja miesiac temu mialem te nieprzyjemnosc wymieniac samoregulatory-kosztowały 180zł za dwie sztuki.jak by ktos chciał to mam jeden stary

Witam,a za ile wziąbyś za regulator,no i na którą jest stronę???Ja już wymieniłem ,ale Gerusikowi trzeba wymienić.Jeden mi został i chciałem złożyć komplet