No przyznac się ...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tyle czytam o tych modach i ich rezultatach, że moje auto ma tyle to a tyle koni i momentu więcej niż seria...
ciekawy jestem kto z was faktycznie postawił auto na rolkach i jest w stanie udowodnic te zmiany?? czekam.

  
 
Hubert, ja mam ze 120 Hamowane z 95 km/h jak to Bad napisał Ale Artecki ma nominał. Z dowodem na papierku
  
 
... ee taam od raazu roolki ... ...... ja założyłem z tyłu zderzak zendera ....... z przodu urwałem halogen .... wzrost mocy szacuje na około 10 % .... na pewno mniej nie bedzie ..... .....
  
 
Ja jestem!!
po założeniu gazu uciekło 8 kucyków... je_bana_ny mieszalnik - na Pb oczywiście, bo o LPG nie wspomnę
  
 
bardzo podoba mi się reakcja ludzi na wykresy po hamowaniu ich aut, jakoś nigdy nie widziałem kogoś zadowolonego...
(ja też do nich należę)
  
 
No cóż... Takie życie
  
 
Cytat:
2005-06-06 08:23:37, WilK pisze:
No cóż... Takie życie



widziałes mój wykres po generalce forda?? 2 miechy w warsztacie,totalna dłubanka i wynik 150hp/199n, lekka załamka.
ale po dotarciu okazało się że w wawce objeżdzam wszystkie rsy a czasami nawet sporo mocniejsze auta więc sam wykres z hamownii nie stanowi dla mnie ostatecznego wykładnika
  
 
Trza jeszcze umić biegi wrzucać Mi tez się zdarza objeżdżać to i owo, choć coraz rzadziej się daję skusić

No i wartości maks też nie mówią wszystkiego, ważna jest charakterystyka mocy i momentu, przede wszystkim momentu.
  
 
Cytat:
2005-06-06 08:30:03, WilK pisze:
Trza jeszcze umić biegi wrzucać Mi tez się zdarza objeżdżać to i owo, choć coraz rzadziej się daję skusić No i wartości maks też nie mówią wszystkiego, ważna jest charakterystyka mocy i momentu, przede wszystkim momentu.



prawda,prawda bo dłubance krzywa momentu piknie pnie się do góry i łagodnie się kończy; zaczyna opadac
  
 
I to daje tzw. "odejście"
  
 
Cytat:
2005-06-06 08:59:27, WilK pisze:
I to daje tzw. "odejście"



niop a jak fajnie można gumki smolic

żartowałem,ale na poważnie czasem ciężko jest ruszyc z taką charakterystyką.
  
 
Cytat:
2005-06-06 09:03:06, eres pisze:
niop a jak fajnie można gumki smolic żartowałem,ale na poważnie czasem ciężko jest ruszyc z taką charakterystyką.



Wiem Z autopsji
  
 
Cytat:
2005-06-06 09:03:58, WilK pisze:
Wiem Z autopsji



jest i na to metoda, trening,trening,trening
  
 
Trzeciej skrzyni nie kupię
  
 
Cytat:
2005-06-06 09:11:10, WilK pisze:
Trzeciej skrzyni nie kupię



fakt,jakies słabe te skrzynie robią i synchronizatory i przeguby i zawiasy i ... może to kwestia łącznika pomiędzy kierowalnią a pedałami??
  
 
Ja tam sie nie boje poszukam wykresy 1.4 to powrzucam A rst nie pokaze Nie wstydze sie ale nie skonczylem
  
 
ja nie robiłem hamowni i pewnie nie zrobię jeśli "superfajowa" firma VTG nie opuści ceny badania. Hamowanie czterołapa to koszt 250 pln
  
 
Cytat:
2005-06-06 08:18:44, SwIeTyY pisze:
... ee taam od raazu roolki ... ...... ja założyłem z tyłu zderzak zendera ....... z przodu urwałem halogen .... wzrost mocy szacuje na około 10 % .... na pewno mniej nie bedzie ..... .....

ja dorzuciłem zegary do 260 km/h i czuć że szybciej zbiera. Z 5 kuvy jest.
  
 
No artur powiem Ci ze rozumiem Twój ból Hamowanie aut nie jest ogólnie taniej. U mnie np. 130 za 3 pomiary. A czym sa 3 pomiary jak sie auto stroi i przebiera i kombinuje jakie ustawienia sa najlepsze Naszczescie ja nigdy nie place
  
 
ja mam motor oryginalny i nic nie zmieniam mi jest tak oki