Stożek a wolnnossący..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wszyscy na uparciucha ładują stożki bo podobno ma byc lepiej,
a ja ostatnio wywaliłem stożek i wróciłem do orginału i jest o niebo lepiej. i jak, kto mnie przekona że stożki poza lepszym dzwiękiem coś dają?? silnik na orginalnym dolocie zrobił się bardziej elastyczny. i po co to komu??
  
 
dla satysfakcji Hubercie...dźwięk, i wygląd...chyba dlatego no i w niektórych silnikach poprawia się jednak praca silnika na wysokich obrotach
  
 
przykro mi to co niektorym powiedziec ale ja yez wyrzucilem stozka,auto stalo sie elastyczniejsze.A co do lepszych osiagow na wysokich obrotach to one naprawde sa znikome szkoda zachodu.No i oczywiscie to cieple powietrze hmmmmm.Jak jedziesz w trasie to jeszcze jest oki ale jak staniesz na swiatlach z goracym sinikiem tu wskakuje zielone swiatelko a tu kicha na maxa szybciej maluszek rusza naprawde bo najlepiej odizolowana jest oryginalna puszka filtra a odizolowywanie stozka od promieniowania cieplnego trudne zawsze gdzies tam ciepelko dojdzie zwlaszcza latem
  
 
Cytat:
2005-05-27 20:54:13, VinCe pisze:
dla satysfakcji Hubercie...dźwięk, i wygląd...chyba dlatego no i w niektórych silnikach poprawia się jednak praca silnika na wysokich obrotach



vince ale ci da przyrost na górze (dajmy na to 4%) jeżeli dół spada o 8%?? Osobiście wolę mie mocny dół.
zamienił stryjek ...
BTW:sprawdzone na hamowni
  
 
z stożkami to różnie bywa czasami trzeba poprowadzić cały dolot odpowiednio żeby się sprawdziły

a do ilości obrotów i wzrostu mocy to do spokojnej jazdy po mieści faktycnzi elepiej mieć na dole moment/moc ale gdy chcemy poracingować to operujemy w gónym zakresie obrotów..
  
 
Cytat:
2005-05-27 23:37:32, noxx pisze:
z stożkami to różnie bywa czasami trzeba poprowadzić cały dolot odpowiednio żeby się sprawdziły a do ilości obrotów i wzrostu mocy to do spokojnej jazdy po mieści faktycnzi elepiej mieć na dole moment/moc ale gdy chcemy poracingować to operujemy w gónym zakresie obrotów..



zależy jaki "racing" masz na myśli. a np kjsy?? co jest ważniejsze?? dół czy góra
  
 
jasne że góra...
  
 
Cytat:
2005-05-28 09:41:07, noxx pisze:
jasne że góra...



mało prostych, dużo zakrętów, dużo redukcji... góra??
  
 
z tego co ja wiem... w racingu nie puszczamy pedału gazu....
  
 
a z tego co ja wiem redukcja to skok obrotów w góre.
  
 
  
 
pop... mi się ale i tak stożek to pomyłka
  
 
czemu ?
zależy co chcesz uzyskać i do czego auto ma ci służyć , bądz jak lubisz jeździć trodno jest budować bardzo mocne N/A z dużym dołem...
  
 
Cytat:
2005-05-29 12:54:23, noxx pisze:
czemu ? zależy co chcesz uzyskać i do czego auto ma ci służyć , bądz jak lubisz jeździć trodno jest budować bardzo mocne N/A z dużym dołem...



własnie znajomek się przymierza do drastycznego wzmocnionego n/a (2.0) sama zabawa z głową to cirka 35kpln
  
 
no wiadomo zę tuning N/A jest znacznie drozszy od Turbo ale wg. mnie "fajniejszy"
  
 
ja mam pomyska na stozek w KE-Jetronicu ciekawe czy mi cos wyjdzie . Jezdzilem jeden wieczor z odpieta kopuka filtra i tak mi sie spodobal ten dziwek ze musze wykombinowac stozek.
Mysle wywalic ta cala dolna czesc tego czegos co jest w tym filtr. Kupic taka rurke zebe spasowac obietosciowo tam od spodu i na koniec tej rurki wsadzic stozek. Ciekawe co mi z tego wyjdzie i czy to cale pudlu od filtra jest odkreceane ta dona czesc ze sciankami.
teraz ile kosztuje zwykly stozez i sa jakies obietosci, rozni sie to czyms?? zauwazylem ze stozki maja rozne kolory, ma to jakies znaczenie??



-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM

[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2005-06-19 13:45:05 ]
  
 
no ja też zastanawiam się nad wywaleniem stożka , pojeżdżę troche na serii i będę miał jakies tam porównanie

fakt, żeby stożek jakieś tam dawał efekty to musi być dobrze odizolowany od komory silnika
  
 
odizolowanie to jedno a czy ktos zastanawiał się nad długością rury pomiędzy filtrem a przepustnicą??
to też ma znaczenie
  
 
Cytat:
2005-06-20 00:58:18, eres pisze:
odizolowanie to jedno a czy ktos zastanawiał się nad długością rury pomiędzy filtrem a przepustnicą?? to też ma znaczenie



I to zasadnicze
  
 
Cytat:
2005-06-20 06:18:22, WilK pisze:
I to zasadnicze



tzn?? przy stożku powinna być inna ??