| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2004-04-02 17:16:30 jedyny sensowny sposób to wymiana na C30XEI ewentualnie na C30SE/SEJ |
mario26DR Limo Long Vehicle Gdynia | 2004-04-02 20:40:47 Powaga,to najpierw usunac automata i pocwiczyc nozke od sprzegla. Pozdrawiam. |
mario26DR Limo Long Vehicle Gdynia | 2004-04-03 17:21:22 Usunalem katalizatory ,zrobilem przelotowki,wymiana swiec na te najlepsze boschowskie "sporty", lepszy filtr powietrza.Wszystko zrobilem naraz,osiagi sie tyci tyci poprawily,niestwierdze przez co,bo jak juz wspomnialem,wszystko bylo zrobione naraz. |
irmscher DEADSOUL Omega B Była:Omega A ... Stuttgart / Szczecin | 2004-04-03 23:42:59
A koszt sensownych modyfikacji to ok. 3 tyś zł …Przestańcie wkońcu tak krytykować ten motor …po prostu polatajcie nim trochę |
mario26DR Limo Long Vehicle Gdynia | 2004-04-04 01:03:50 Z kolega zgadzam sie calkowicie.2.6 to juz jest moc, 3 litrowka napewno jeszcze lepsze ma depniecie,ale ja osobiscie nie mam co narzekac,a te przerobki ktore zrobilem to nie poto aby dodac kopa,lecz koniecznosc,swiece musialem juz wymienic,a byle gowna do takiego cacka niewloze,katalizatory-bo byly juz w srodku wypalone i huczaly,filtr bo duzo ,niestety jezdze w lecie po cross country i sie mocno kurzy.Z czasem sie tez zastanawiam,ze chyba jest juz omesia za wolna.Jest na to lekarstwo,wsiadzcie do kadecika 1.3 i pojezdzijcie tak przez tydzien a potem znowu do omegi,bedzie chyba roznica co?Pozdrawiam. |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2004-04-04 03:05:22 i nikt niczego nie krytykuje...
to Twoja nadinterpretacja |
mario26DR Limo Long Vehicle Gdynia | 2004-04-04 23:19:15 Ojej ,to sie nawyrabialo.Ja osobiscie to jezdzilem senatorem 3 litrowym.Wrazenia? Pilowac do prawie 5 tys obrotow.Moja omega na starcie lepiej zbierala.Nie potrzeba jej pilowac do tak wysokich obrotow. 3500- 4000 i jest super.Ale przyznam sie,ze koneserem to nie jestem.Sa to moje indywidulane odczucia. |
irmscher DEADSOUL Omega B Była:Omega A ... Stuttgart / Szczecin | 2004-04-05 16:37:53
Właśnie dlatego dopisałem 12V bo 24V to już inna bajka …
Popraw mnie jeżeli się myle + silniki 12V czyli C30LE , 30NE , C30NE nie mialy Dual Ram+u _! A resztę to kolega już dopowiedział :
|
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2004-04-05 17:49:38
a czy niezastosowanie w silniku Dual Ramu oznacza ,że jest gorszy?? a co z wyższym momentem obr, większą mocą, lepszą kulturą pracy ... w silnkach 3,0 12V?? to nie jest ważne? P.S. NIC NIE ZASTĄPI POJEMNOŚCI , CHYBA, ŻE ... |
irmscher DEADSOUL Omega B Była:Omega A ... Stuttgart / Szczecin | 2004-04-05 19:08:30
Od tego pośrednio też … A moc , no tak czasem brakuje kilku KW , zwłaszcza powyżej 200km/h |
mario26DR Limo Long Vehicle Gdynia | 2004-04-05 22:18:32 E tam, z tymi silnikami,gdybym jezdzil 2 litrowka to tak samo bym kochal to autko.A co by bylo,gdzyby wszystkie omyv mialy tylko jeden rodzaj motoru?Total monotonia i nudy,a tak mozna wymienic sie spostrzezeniami,ale nie tak ostro.Pozdrawiam.Kurde ale jestem padniety po robobie,Musze wymyslec drinka ala "Dual Ram" Cos co stawia na nogi.hihi |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2004-04-05 22:35:22
leże i czuję się świetnie... nic tylko kupować omegę z 2,6 |
mario26DR Limo Long Vehicle Gdynia | 2004-04-05 23:06:29 No, dobra,dziabnalem "dziadkowy syropek na gardziolko" Lekki humorek itd.Teraz to mam gadane.hihi |
OMENATOR OMEGA & SENATOR Lębork | 2005-06-12 09:25:32 Też mm mator C26NE i będe go zmienał na C30SE, bo takie było pierwotne założenie.
C26NE nie jest aż taki zły, ale moc 150KM to teraz uzyskują nowe dwulitrówki, piękny dźwięk, szczególnie jak się Dual przełączy. Katy mam puste, wydają taki rasowy benzynowy odgłos. Chciałem go przerabiać np. tłumik sportowy, filtr z dolotem zimnego powietrza, nawet planoanie głowicy, ale najlepsząmodyfikacja będzie włażenie motoru C30SE ,który ma 54 KM i 50 Nm wiecej od C26NE io dopiero taką trzylitrówkę można przerabiuać. |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2005-06-12 11:02:43
na co i w jaki sposób przerabiać ??? |
Mlody_Omega HONOROWY WETERAN Lanser Pabianice | 2005-06-12 13:05:48 Ja chyba jestem za bardzo zmanierowany... ale jako posiadacz C26NE stwierdzam, że nie jestem zadowolony... kultura pracy... fakt... powyżej 120km/h na trasie jest jakiś tam jihad (ale bez polotu)... Jeździłem C20NE przez długi okres i mogę powiedzieć, że z niskich obrotów miała lepsze odejście i dopiero powyżej 100km/h Arti-77 mi delikatnie odchodził (nie mówie to o równoległym starcie tylko jazda od 40 do 140km/h)... Jeździłem też C30NE i C30SE... i jak 177KM jest świetna zabawą w każdym zakresie obrotów... tak 204KM jest jihadem w pełni tego słowa znaczeniu (mówie tu tylko R6 i Omegach A). Nie wiem w jaki sposób Dual wpływa na kulturę silnika, ale wiem, że każdy zadbany i dobrze wyregulowany silnik chodzi równiutko i bez zastrzeżeń... A obecnie wciskam gaz do dechy obroty rosną a ja czekam... i czekam... robie przegląd prasy... sprawdzam ciśnienie w oponach... czyszcze szyby... dzwonię do szefa, że będę miał 5 min poślizgu i dopiero ruszam...
pozdr. |