Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2005-05-10 15:56:28 Jako, ze dyskusja na forum na temat dwoch gaznikow w Warsie zaczyna cieszyc sie zainteresowaniem przenosze ja do oddzielnego watku.
-------
|
![]() BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2005-05-10 15:57:11
|
![]() BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2005-05-10 16:01:03
|
![]() BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2005-05-10 16:02:23
|
![]() BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2005-05-10 16:04:10
|
![]() BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2005-05-10 16:25:30
Na wlasnie - musimy (znaczy Fiacior i Momik) przerobic mocowanie gaznika do kolektora. Wtedy bedzie mozna polaczyc oba gazniki jakims sztywnym ciegnem i sterowac za pomoca jednej linki ![]() [ wiadomość edytowana przez: BolimA dnia 2005-05-10 16:25:53 ] |
![]() Marcin1608 Polonez 1500 Warszawa | 2005-05-10 16:33:21 Momik i Spółka" ![]() jest tak: ![]() ![]() |
![]() DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-05-10 23:13:24 2 gazniki synchronizuje sie za pomoca wakuometrow. Znajdzcie 2 takie same, sprawdzcie czy podaja dokladnie to samo dla jednego zrodla podcisnienia. Jezeli tak to pdlaczacie do gaznikow po jednym wakometrze i regulujecie tak, zeby podcisnienie bylo takie samo na kazdym.
Ale tutaj procedura chyba powinna byc inna, bo to auto 2 gazniki ma na te same cylindry, wiec podcisnienie wytwarzanie przez jeden powinno byc odczuwalne w drugim. Proponowalbym wiec zsynchronizowanie ich jak 4 przepustnice kolejno otwierane, czyli po otwarciu 2 przepustnic pierwszego gaznika dopiero drugi sie otwiera. Powinno to zapewnic zarazem dynamike przy pelnym wcisnieciu przepustnicy, jak i ekonomike przy spokojnej jezdzie. Wydaje mi sie, ze podobne bylo zalozenie konstruktorow, ale moge sie mylic... |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2005-05-11 08:05:50
sie gra , sie ma, koszulke też mam zajebistą ![]() |
![]() Hubiszon Caro 1.6 GLE + LPG Radom | 2005-05-11 08:12:58
Hola, Hola .... podciśnienia będziesz miał równe, ale jeszcze trzeba ustawić poziomy paliwa - to jest do zrobienia. A jak ustawisz dysze paliwa, dysze powietrza, dysze biegu jałowego ? skład mieszanki? układy przejściowe ? |
![]() DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-05-11 10:25:41 No i wlasnie dlatego napisalem pozniej, zeby nie synchronizowac ich jednak na takie same parametry, w tym drugim gazniku wolne obroty moglyby nawet byc zadne, a tak go ustawic, zeby dodawal mocy w pozniejszej fazie wciskania przepustnicy.
Synchronizuje sie gazniki, ktore zasilaja oddzielnie cylindry i kazdy musi byc tak samo ustawiony. A tutaj jeden gaznik zasila wszystkie cylindry, wiec nie jest potrzebna synchronizacja a takie ustawienie, zeby jezdzac na I gazniku bylo ekonomicznie w granicach rozsadku, a po dolaczeniu drugiego zeby dawal maksimum ktore nie zaleje silnika. Dlatego tez nastawy plywakow i dysz powinny byc rozne dla obu. |
![]() Hubiszon Caro 1.6 GLE + LPG Radom | 2005-05-12 08:19:26 Może to i słuszna koncepcja |
![]() DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-05-12 09:46:37 To tylko moje domysly, nie dowiemy sie o co chodzilo OBRSO, wiec trzeba eksperymentowac. A takie cos wydaje mi sie dosc logiczne, choc niekoniecznie musi dzialac, ale warto sprobowac. |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2005-05-12 09:51:45
taką możliwośc jak zaproponowałeś chyba damy radę zrobić ![]() ![]() ![]() |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-05-12 21:16:04 Jak to chłopaki zrobicie to mogą Was od ręki przyjąć do OBRu. ![]() |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-05-23 13:51:29 może za rok uda się założyć głowice obr-ową , na wystawie, niestety, wars chodził już tylko na zwykłej - standardowej. Przyczyną było poprostu brak zgrania dwóch gaźników,a le może za rok będzie już kolektor wylotowy rurowy i te kultowe już dwa gaźniki.
Taką mam nadzieję |
![]() DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-05-23 13:54:17 ![]() |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2005-05-23 14:38:39
damy radę , też taką mam nadzieję ![]() Trzeba tez sprawdzić jeszcze jeden trop tego Kolesia co mówił że w OBR-ze ponoć skonstruowany został cały wtrysk z osprzętem do Warsa. Nigdy nie został zainstalowany do silnika bo nie wyszedł z fazy badań. Narazie to plotka ale kto wie? |
![]() piotrekdj Miłośnik FSO FSO POLONEZ ANALOG S ... Warszawa | 2005-05-23 20:08:29 a ja słyszałem o wersji GTs 1.8 T z napędem 4x4 podobno płyta podłogowa jest przystosowana do tego od samego początku projektowania |