Kupiłem rok temu karinkę 1.6 GLI r. 97 i mam parę pytań:

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1. Po przeczytaniu postów z forum o ekonomizerze sprawdziłem u siebie - jest napis ECONO. i jedna żarówka ( sprawdziłem - żarówka ok.), ale nigdy nie widziałem żeby się to świeciło - co mogło wysiąść?
2. Pomimo rewelacyjnych komentarzy nt. spalania moja karina 1.6 GLI 97r. 250kkm pali około 10 l/100km i nie chce brać mniej - czy próbować jechać do ASO na diagnostykę i regulacje czy to tak zostawić?
3. Oleju nie bierze wiele, ale za to dolewam co jakiś czas (miesiąc) ok. 0,5 l płynu chłodzącego - plam pod autem brak a płyn schodzi - brak płynu w misce olejowej - sprawdził mechanik - to co spala ten płyn?
4. Gdzie w Warszawie można podjechać do mechnika, który zna się na karince - przejrzy, powie co trzeba zmienić - mieszkam na Woli ?
A tak w ogóle to super jest to forum bo dowiedziałem się sporo o moim aucie
Pozdrawiam i proszę o pomoc
  
 
Cytat:
. Pomimo rewelacyjnych komentarzy nt. spalania moja karina 1.6 GLI 97r. 250kkm pali około 10 l/100km i nie chce brać mniej - czy próbować jechać do ASO na diagnostykę i regulacje czy to tak zostawić


powinna palić około 7 (w zależności jak jeździsz)
a może sonde masz padniętą ( nie świeci ci się kontrolka??)

Cytat:
A tak w ogóle to super jest to forum bo dowiedziałem się sporo o moim aucie


zapraszamy do czynnego udzialu w dyskusjiach i problemach
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-06-09 12:44:52, icerob pisze:
1. Po przeczytaniu postów z forum o ekonomizerze sprawdziłem u siebie - jest napis ECONO. i jedna żarówka ( sprawdziłem - żarówka ok.), ale nigdy nie widziałem żeby się to świeciło - co mogło wysiąść?



Sprawdź wężyk do czujnika podciśnienia.

Cytat:
2. Pomimo rewelacyjnych komentarzy nt. spalania moja karina 1.6 GLI 97r. 250kkm pali około 10 l/100km i nie chce brać mniej - czy próbować jechać do ASO na diagnostykę i regulacje czy to tak zostawić?



To może być związane z wcześniejszym. Komp myśli że ciśniesz do bólu więc leje benzyną bez opamiętania.

Cytat:
3. Oleju nie bierze wiele, ale za to dolewam co jakiś czas (miesiąc) ok. 0,5 l płynu chłodzącego - plam pod autem brak a płyn schodzi - brak płynu w misce olejowej - sprawdził mechanik - to co spala ten płyn?



Masz gaz ? Najczęściej drobne wycieki są właśnie przy wężach od gazu na trójnikach albo przy samym reduktorze.

Cytat:
4. Gdzie w Warszawie można podjechać do mechnika, który zna się na karince - przejrzy, powie co trzeba zmienić - mieszkam na Woli ?



Nie mój rejon

Cytat:
A tak w ogóle to super jest to forum bo dowiedziałem się sporo o moim aucie Pozdrawiam i proszę o pomoc



Witaj, witaj i zapraszamy do dyskusji.
Pozdro.
  
 
Witam
Kolego jezeli chodzi o wyciek płynu to ja miałem podobny przypadek w Avensis 4A FE nie było plamy a płyn znikał. Co się okazało: dławica pompy wodnej była zuzyta i pompę nalezało wymienić, plamy nie było widac dlatego, poniewaz płyn wyciekał bardzo powoli a jak silnik był rozgrzany płyn odparowywał. Tak było u mnie nie wiem czy u Ciebie jest podonie. Pompa jest bardzo słabo widoczna i mozna powiedziec ze niedostęopna, proponyje auto na kanał i bacznie obserwować jak pojawi się kropelka cieknąca po tylnej czesci silnika i sprawdzisz ze to płyn to napewno masz pompę do wymiany
Pozdrawiam Krzysiek