| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2005-06-20 10:52:36 Jak diesel to świece mogą nie grzać wszystkie. |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-06-21 08:36:49 Do sprawdzenia kodów błędu w Mk6 niepotrzebny komp. Wystarczy diodka. Było opisane na forum. |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-06-21 08:43:04 a ja sie przylacze do tego pytania.. ostatnio cos mi auto muli podczas jazdy... zwalnia i znow jedzie normalnie, zwalalem to na sprzeglo.. ale teraz mam watpliwosci.. ostatnio jak kilka razy szybko naciskalem pedal gazu i puszczalem, auto sie dlawilo i strzelalo w monowtrysk przekleta elektronika |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-06-21 10:55:49 wilku.. wlasnie rozwiazalem problem prychania w monowtrysk przy szybkim dodawaniu gazu.. wina lezala po mojej sronie, gdyz odlaczylem i zaslepilem rurke idaca do kolektora ssacego z zaworka recyrkulacji... teraz juz jest ok, ale co do tego dlawienia podczas jazdy czy zmiany biegow... to chyba sie dzialao i wczesniej przejade sie teraz i sprawdze... cewka i kable raczej nie... to nie taki objaw objaw jest taki.. ze jedziesz i cos nagle zmula silnik po czym znow jedzie ladnie... myslalem ze sprzeglo. albo przy zmianie biegow.. jedzie dobrze.. zmiana biegu i mul... po chwili znow ladnie sie zbiera. bede musial posprawdzac pare rzeczy.. ale przyznam sie wam do czegos: to moje pierwsze auto z elektronika, nie znam sie co gdzie i jak co innego mechanika. ale tu.... ciemny troszke jestem |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-06-21 10:58:12 Liked, mówię Ci, że to zapłon... z autopsji mówię... |
Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2005-06-21 11:02:42 Mój wuja ma tak samo jak liked, tzn muli przy zmianie biegu. Wilku, co z tym zapłonem trzeba zrobić bo dwóch elektryków "patrzyło i nic nie widziało" i "u nich wszysko dobrze chodzi". |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-06-21 11:05:12 a mozesz mi to jakos bardziej zobrazowac? gdzie szukac konkretnie? |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-06-21 11:30:36 To dość łatwo wyłapać. Jesli zacznie się mulić wystarczy rzut oka na obrotomierz (jeśli naturalnie jest). Jak wskazówka opadnie na zero, to ma 90% właśnie to. Jeśli nie opadnie, a jest mulenie to czepiłbym się potencjometru przepustnicy. Podpiąć omomierz i zobaczyć czy rezystancja zmienia się płynnie przy otwieraniu przepustnicy. |
Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2005-06-21 12:02:38 Obrotek jest, wskazówka chyba nie opada, potencjometr sprawdzimy. Aco jeżeli opór zmienia się płynnie?
PS Wilku podziwiam twoją podzielność uwagi. |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-06-21 12:04:26 Jeśli potencjometr będzie ok, to sprawdziłbym kody błędu.
BTW kwestia wprawy ![]() |
Maciorek escort Poznan | 2005-06-21 16:28:03 Dzieki Wilku za podpowiedz, fakt zrobie to na pewno sam... wiec jak da rade to pliss o schemacik i opis na priv. Juz zgloszenie do klubu wyslalem ![]() |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-06-21 22:06:32 ja wam powiem.. ze u mnie to dziatostwo z recyrkulacji zamulalo...... jest o niebo lepiej.. choc czase... wyczuwam jeszcze bardzo delikatne... nieznaczne zmulenie. |
Maciorek escort Poznan | 2005-06-23 10:09:41 No i myslalem ze sprawe wyjasnilem sobie, ale lipa Odłączylem bezpiecznik od sondy i dalej to samo, tzn. przez dwa bylo o.k. az do wczoraj. Wydaje mi sie jednak ze teraz po wylaczeniu sondy jak gdyby szybciej " zaskakuje" na normalna prace po zapaleniu. z drugiej strony jak gdyby znowu slabiej trzyma wolne obroty. Dlaczego te wszystkie objawy wystepuja tak razdko, nie wiem czy sie cieszuyc czy nie Chyba dam do jakiegos mechanika na tydzien i niech dobrze sie przyjrzy. Aha ponawiam swoja prosbe o schemacik i kody |
Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2005-06-23 10:15:06 |