MotoNews.pl
  

Gażnik do 2107 - jaki ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chcialbym do swojej 2107 o poj.1500 wsadzic gaznik od starszego modelu czyli łady 1500 z dysza wolnych obrotow bo posiadam z mikroprzelacznikiem i z tego co wiem jak tez z doswiadczen ze jest to nieudany wynalazek i wielu przeszlo na tamtent patent. Moze ktos ma zmieniony w swojej ładzie i powie 2 slowa na ten temat jak sie sprawuje, i czy nie znacie jakiegos sklepu lub kogos kto ma do sprzedania taki nowy gaznik za rozsadna cene. A tak wogóle to jest jedna firma produkujaca gazniki czy wiele, a jak tak to jakie.

  
 
Witam! Ja w swojej ladzince mam gaźnik od samarki zwykły gaźnik i powiem szczerze ze nie mam problemów i sprawuje się bardzo dobrze!
Pozdrawiam. igiers.
  
 
Taki el. zawor, sie wykreca i wkrecasie w jego miejsce dysze od wolnych obr.
No chyba ze cos pomylilem.
Ale - ja zawsze mialem el.zawor, do czasu jak zalozylem inny wlaek, i obroty zaczely swirowac - wtedy wstawili mi "dysze" - to sruba jest.
  
 
Cytat:
2005-06-12 11:40:01, Krzysztof-Fleszer pisze:
Taki el. zawor, sie wykreca i wkrecasie w jego miejsce dysze od wolnych obr. No chyba ze cos pomylilem. Ale - ja zawsze mialem el.zawor, do czasu jak zalozylem inny wlaek, i obroty zaczely swirowac - wtedy wstawili mi "dysze" - to sruba jest.



zgadza sie idzie to zrobic la ejak sie ma do tego gaznik do regulacji to lepiej juz dolozyc do nowego niz w stary inwestowac
  
 
Niepowiedzial bym, po prostu wziasc i wymienic wszystko co mozliwe - nie powinno wyjsc wiecej niz caly gaznik, a przynajmiej bedzie pewne.

No chyba ze ze sklepu, bo od kogos... hmm to nie bedzie lepsdzy niz Twoj wlasny podejzewam
  
 
A ja ze swoim w samarce już nie wiem, co mam zrobić - cały czas pływa mi bieg jałowy, czasem schodzi do 900, a czasem jest 1500 membranka z zestawu naprawczego wymieniona została po 3 miesiącach, bo padła Teraz gdy jest nowa, też zbyt fajnie nie jest
  
 
Cytat:
2005-06-12 23:09:10, MikeB pisze:
A ja ze swoim w samarce już nie wiem, co mam zrobić - cały czas pływa mi bieg jałowy, czasem schodzi do 900, a czasem jest 1500 membranka z zestawu naprawczego wymieniona została po 3 miesiącach, bo padła Teraz gdy jest nowa, też zbyt fajnie nie jest




wlasnie mam takie same objawy i juz h...j mnie szczela, dlatego zastanawiam sie nad zmiana na tradycyjny gaznik bo regulacja moze pomoze na 3 miesiace i znowu sie zacznie wiec raczej niewarto. Koszt regulacji + kpl. naprawczego wyniesie mnie do 100zl to lepiej dolozyc 2 tyle i miec spokój
  
 
mzoe cos jest nieszczelne i lapie lewe powietrze
np uszczelka pod kolektorem, np zawory
  
 
Ja właśnie tego nie kumam - ja mam właśie taki gaźnik z mikrostykiem i z działającym tym całym układem ciśnieniowym. Wystarczy, zeby własnie nie było lewego powietrza i zeby membranki były szczelne i powinno wszystko grać. A reguluję gaźnik średnio raz na rok i pali mi 7-8 l/100km benzyny.
  
 
Cytat:
2005-06-12 23:09:10, MikeB pisze:
A ja ze swoim w samarce już nie wiem, co mam zrobić - cały czas pływa mi bieg jałowy, czasem schodzi do 900, a czasem jest 1500 membranka z zestawu naprawczego wymieniona została po 3 miesiącach, bo padła Teraz gdy jest nowa, też zbyt fajnie nie jest



miałem podobne objawy....do momentu gdy wymieniłem cały aparat zapłonowy...od tego momentu tzn od roku nie mam najmniejszych problemów....równo trzyma obroty.
mam taki sam gaźnik z mikrostykiem i z działającym całym układem ciśnieniowym jak u leszka.
  
 
hmm....ciekawe Zax'ie
Ale dodam że teraz gdy wymieniłem na membranki take hermetycznie pakowane oddzielnie zmniejszyło mi się zużycie benzyny
Nie mam raczej lewego powietrza, bo zmieniałem uszczelkę pod gaźnikiem także Będę miał więcej czasu, to znowu się pobawie - narazie jeździ
Zastanawiałem się też nad dostawaniem lewego powietrza przez gwint elektrozaworu - jest to możliwe pomimo tej gumki?
edited
Mam pytanie Zax'ie - co masz na myśli, przez "cały układ zapłonowy"?


[ wiadomość edytowana przez: MikeB dnia 2005-06-13 22:13:43 ]
  
 
ja mam to samo z tymi obrotami a ostatnio zauwazylem ze jak na biegu jalowym dodam gazu na maksa i puszcze to mi auto gasnie :/ tez mam ciagle problemy z tym gaznikiem ;(
  
 
Cytat:
2005-06-13 21:22:01, MikeB pisze:
Mam pytanie Zax'ie - co masz na myśli, przez "cały układ zapłonowy"?



tzn cały aparat zapłonowy - wszystko, kopułka, kable, świece ngk,itd.
  
 
Cytat:
2005-06-13 23:04:05, zax pisze:
tzn cały aparat zapłonowy - wszystko, kopułka, kable, świece ngk,itd.


Świece wymieniałem kurcze ze 3 miesiące temu
kopułkę i palec też.
A regulator podciśnieniowy?